Zobacz wÄ…tek - opony
NAS Analytics TAG

opony

Enduro, Cross
_________

opony

Postprzez kris676 » 25/7/2011, 00:27

Witam, latam ktm exc-r 530 i ciągle mam problem z dobraniem opony na tylne koło. Interesuje mnie opona która mocno wgryza się w glebę i świetnie trzyma w zakrętach. Teren po jakim latam to przeważnie lasy, szutry, piaski i rzadziej błoto. Osobiście miałem okazję jeździć na Mitasie C-12, opona ciągnęła jak głupia lecz wytrzymała tylko tydzień bo pourywały się kostki. Aktualnie mam Michelin Cross Competition S12 i nie jestem z niej zadowolony. Tyłem rzuca niemiłosiernie na twardej nawierzchni i średnio trzyma w zakrętach. Rozkład kostek jakie mnie interesują to raczej tak zwane "łopatki". Rozmiar felgi 18 szerokość min. 120. Z góry dzięki za pomoc.
KTM EXC-R 530!
kris676
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/6/2010, 21:51
Lokalizacja: Mazury


Postprzez henio12323 » 25/7/2011, 08:28

hmm kumpel w 450 miał te łopatki, ale też nie był nad wyraz zadowolony. dał za to kosmiczną kase (400 zl ? ) i mówi że to w sumie opona do wszystkiego i do niczego. w terenie cos tam rwie ale własnei zakręty lipa, a i na grzązkim piachu czy bagnach sporo dostawała od kostek normalnych. z kolei na asfalcie mu huczała ;/ ja mam też cos podobnego, z firmy motoz. z tym że to jest bardziej oponka pod jazde enduro. na asfalcie nie słychac silnika tylko opone. a w byle błocie musze wypychac bo albo sie kopie albo mieli ;d
kumpel w 520 uzywa chyba tej opony http://allegro.pl/michelin-100-100-18-a ... 93336.html

to chyba najtansza oponka z michałków. i z tego co widze, to sie super spisuje. jak latamy w kilka osób on ma najmniejsze problemy z przeprawami czy szybkimi zakrętami. i przy okazji oponka nie idzie w oczach, bo gania juz nawet jakis czas po asfalcie ( nie piłując) i oponka własciwie delikatnie sie zaokrągliła po ok 300 km. teraz juz zrobił duzo wiecej i nadal sie trzyma. jak bede zmieniał tez na tą bede sie przerzucał. z reszta tak poradzili mu w serwisie KTMa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Bostorn » 25/7/2011, 18:16

michelin cross competition lepszej nie znajdziesz w takiej cenie


twarda, pięknie się wgryza i ostatnio masa ludzi na nich jeździ bo są po prostu zajebiste.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Damianooo1998 » 26/7/2011, 07:06

A jeszce wtrÄ…ce siÄ™ do tematu nieche nowego zakladac czy ten link co henio dal ta opona bedzie dobra do Dt 125 bo mam w garazu mitasa 110 szerokosc ale mysle ze troche za szerokie jak na detetke?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez barek253 » 26/7/2011, 08:41

powinna byc dobra

a na przod do sety jaka najlepsza?
100/90 czy 90/90?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 26/7/2011, 09:49

co do przodu, to miałem setke, teraz zmieniłem na 90 :D i powiem ci że duzej róznicy w prowadzeniu nie ma. własciwie to nic nie czuje. bardziej liczy sie to jaki oponka ma bierznik, i jaka firma niz szerokosc. róznica tego 1 cm na przód jest na tyle mała że ciezko ogarnać :D chociaz kiedys dla testu mój kumpel na tył wsadził sobie 80 szerokosci ( do yamahy dt 50 ) a na przód nie wiem ze 100-110 moze. czyli odwrotnie xd i mówi że nawet nieźle sie prowadziła. bardzo posłuszna, ale przy gwałtownych zmianach toru jazdy szła jak czołg :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê