Co wybrać ?
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
Co wybrać ?
Witam w przyszłym tygodniu mam zamiar jechać po moto i chciał bym żebyście mi powiedzieli na co mam wzrucić uwagę by nie kupić trupa  na dole są linki wiem że przez allegro nie będzie  w stanie coś o nich powiedzieć ale przynajmniej powiedzieć czy sie opłaca itp.
http://allegro.pl/honda-crf-250-x-i1641756804.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-125-ni ... 27776.html
http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-M2544784.html
http://moto.allegro.pl/ktm-sx-125-igla- ... 01789.html
http://moto.allegro.pl/zadbana-suzuki-1 ... 87601.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-250-yzf-20 ... 39623.html
http://allegro.pl/gas-gas-280-trial-oka ... 05565.html
Sorry że dużo tych linków ale nie chce sie wpakować w kłopoty
 
pozdrawiam
				
			http://allegro.pl/honda-crf-250-x-i1641756804.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-125-ni ... 27776.html
http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-M2544784.html
http://moto.allegro.pl/ktm-sx-125-igla- ... 01789.html
http://moto.allegro.pl/zadbana-suzuki-1 ... 87601.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-250-yzf-20 ... 39623.html
http://allegro.pl/gas-gas-280-trial-oka ... 05565.html
Sorry że dużo tych linków ale nie chce sie wpakować w kłopoty
pozdrawiam
- kipcio8
 - Świeżak
 - Posty: 41
 - Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
 - Lokalizacja: kletno
 
hmm ciezko tez powiedziec który tak który nie 
 gas gasa bym sobie odpuscił xd chyba ze chcesz takie moto 
 reszta po prostu oglądaj i jak dobra to kupuj. jeszcze sciga czy chopperka mozna kupować po fotkach bo własciwie wszystkie wady są widoczne. albo są niemozliwe. a tutaj 90% wartosci motocykla to stan techniczny. moze ładnie wygląda ale jak zawieszenie rozbite, pół silnika do wymiany 
 to sie raczej nie opłaca 
 także jedź ustaw sobie trase i po kolei oglądaj 
 która bedzie w najlepszym stanie technicznym - kup
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
w crfce jakoś dziwnie tył niski 
 moze gosc nieduzy i sobie tak obnizył. a moze zawieszenie nie trzyma 
 a co do odpalania. to moze byc jak najbardziej kwestia regulacji. np zaworów z tym że to źle swiadczy o włascicielu bo zaworki musza byc co troche ustawiane:D
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
poczytaj bo to juz było 
 a żeby wymienic wszystko znów musiał bym 20 minut pisac ;P ale jedna zasada - jak sie nie znasz sam dobrze to weź kogos. bo nawet jak poczytasz instrukcje to mozesz nie dopatrzeć sie wad no i jeszcze jest cos takiego jak miłosc od 1 wejrzenia 
 sam jak kupowałem z kumplami moto dopatrzyłem sie każdej śrubki niedokręconej 
 a jak kupowałem kata - zatkało mnie i tylko łaziłem w kółko xd musiałem 2 raz przyjeżdzac juz na spokojnie obejrzec 
 wiec nawet jak sie nauczysz a zobaczysz moto to mozesz odpowiednio nie ocenic xd 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
prawda i nie prawda 
 Rka to wyczynówka jest mocniejsza i bardziej wyzyłowana. X to odmiana enduro wiec ma dłuzsze biegi, nieco inna krzywa oddawania mocy itp ale dłuzsze biegi przekładają sie tak że na asfalcie X bedzie szybszy z racji tego że inaczej oddaje moc. R bedzie bardziej wgryzało sie w asfalt i zostawi pewnie sporo gumy xd ale mielenie biegami i krótki v max na kazdym z biegów przełozy sie na gorsze osiągi. z tym że w ciezkim terenie jakim jest np tor crosswy krótkie mocne biegi bedą lepiej sie spisywały niz długie 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
Nalezy podkreslic,ze ta honda crf 250 x ma okolo 30 koni,wiec nie bedzie wymagala takiego serwisu jak wr,exc 4T.Moim skromny zdaniem jest to pokroju klx300.Moto jest ciezsze,ale za to dluzej trzyma.Honda crf 450x ma 40-45 koni,wiec mozna rzec,ze nadaje sie na 1 moto (?).Te dane wyszukalem na internecie z paru zrodel jakby ktos sie pytal.Z tego co mi wiadomo to ta honda ma 5 biegow.
Edit : Czemu w Polsce te motory sa malo dostepne a np. w Niemczech mozna je bez problemu kupic ? (mam na mysli crf x i klx,klr).Jest to rowniez zwiazane z brakiem czesci ?
				
			Edit : Czemu w Polsce te motory sa malo dostepne a np. w Niemczech mozna je bez problemu kupic ? (mam na mysli crf x i klx,klr).Jest to rowniez zwiazane z brakiem czesci ?
- Damian.
 - Świeżak
 - Posty: 29
 - Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30
 
u nas w zasadzie motocross enduro trial itp dopiero raczkują. zawodowców profesjonalnych mozna policzyc na palcach.. teraz wystarczy zobaczyc ile nowych tematów w tym dziale powstaje 
 kilka-kilkanascie lat temu tego nie było 
 kazdy kupował sprzęt do jazdy. teraz w wiekszosci moto to rekreacja. a skoro to wszystko raczkuje to jest dosyc mało dealerów i ludzie boją sie kupować nietypy skoro nie ma łątwego dostepu do czesci i z kolei to reakcja łancuchowa nie ma komu sprowadzac czesci to i serwisy nie maja super rozwoju xd 
 pozatym podstawowa odnoga sportów terenowych to MX czyli crf yzf SX kupisz spoko. a enduro jako sport to całkiem nowość jeszcze kilka lat wstecz zawodów nie było w ogóle. dzisiaj zawody cross country coraz częsciej  sie odbywają wiec i wiekszy popyt na motocykle typu hard enduro 
 z czasem bedzie tego na pewno więcej a póki co cieszyc sie trzeba z tego co jest 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
U nas widac to bardzo dobrze.Coraz wiecej ludzi bierze sie za takie moto 
.Odnosnie mojego pytania o CRF X ile w tym prawdy ? moglbys sie wypowiedziec na ten temat ?.Mianowicie czemu 30 konna crf250x uwazana jest za hardenduro jak mozna powiedziec,ze to dual? (stosunek masy do mocy).Tak samo w crf450x (45km) i czy ona doskonale moze sluzyc poczatkujacym ?.Jak sie nie myle to modele zastepuja stare XR.
				
			- Damian.
 - Świeżak
 - Posty: 29
 - Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30
 
ee XR chyba nadal są produkowane i na pewno crf nie zastępuje xr tylko poszerza gamę CRFek xd hmm co do mocy nie mam pojęcia w sumie ciezko to w ogóle spotkac ;/ wiec nie wiem jak to chodzi nawet. sam sie napaliłem kiedys na 450 X. ale exc bardziej mnie przekonał. ale nalezy pamietac o jednym 
 wyczynówki maja duzy mocy ale nie koniecznie duzo momentu obrotowego. wyczynówki sie kręci na obrotach dlatego jadą. hard enduro ma zawsze mniej mocy i nie jedzie słabiej to dla tego że ma więcej momentu generowanego od nizszych obrotów.
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości