Zobacz wÄ…tek - Kupno Crossa
NAS Analytics TAG

Kupno Crossa

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 10/3/2011, 22:31

twoja crka brała wiecej powietrza niż paliwa dla tego, ew zamiast paliwa olej ciągnęła ;p;D

4t jest droższe w utrzymaniu ale tylko wtedy kiedy nie dba się o nie odpowiednio i trzeba bardziej się znac na mechanice
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez arti16 » 10/3/2011, 23:32

A ja bym ci polecił wr 400. Skoro latasz na rx 125 jakiś czas to sobie poradzisz. Jest to hard enduro więc nie aż takie częste remonty a mocy i momentu na podjazdy itp. będziesz miał pod dostakiem.

A jak nie to bierz 250 2T bo do lasu siÄ™ lepiej nadaje od 125.

na 2504T w tych pieniądzach lepiej nie patrz bo bardzo trudno znaleźć dobrą sztukę i potem się tylko zrazisz do 4T
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04


Postprzez Spajkas » 11/3/2011, 20:20

Ok dzięki za pomoc Koledzy !!
"Motocykliczne"
Avatar użytkownika
Spajkas
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 30/4/2010, 17:28
Lokalizacja: Poznań Oborniki

Postprzez Spajkas » 11/3/2011, 20:32

Albo jeszcze jedno : Przeszukując allegro ,spotkałem Yamahe WR 450f (47 KM) oraz WR 450f (60Km)
Ile ma tak naprawdę , I czy jest model bez"f" ? jeśli tak to czym się różni ? 250 nie chce , wydaje mi się za słaba (39KM )

http://otomoto.pl/husqvarna-wr-zamiana-M2466767.html

To będzie potrzebowało częstego remontu czy nie ? ma dużoooo KM .
Avatar użytkownika
Spajkas
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 30/4/2010, 17:28
Lokalizacja: Poznań Oborniki

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê