Kupno Crossa
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
twoja crka brała wiecej powietrza niż paliwa dla tego, ew zamiast paliwa olej ciągnęła ;p;D
4t jest droższe w utrzymaniu ale tylko wtedy kiedy nie dba się o nie odpowiednio i trzeba bardziej się znac na mechanice
4t jest droższe w utrzymaniu ale tylko wtedy kiedy nie dba się o nie odpowiednio i trzeba bardziej się znac na mechanice
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
A ja bym ci polecił wr 400. Skoro latasz na rx 125 jakiś czas to sobie poradzisz. Jest to hard enduro więc nie aż takie częste remonty a mocy i momentu na podjazdy itp. będziesz miał pod dostakiem.
A jak nie to bierz 250 2T bo do lasu siÄ™ lepiej nadaje od 125.
na 2504T w tych pieniądzach lepiej nie patrz bo bardzo trudno znaleźć dobrą sztukę i potem się tylko zrazisz do 4T
A jak nie to bierz 250 2T bo do lasu siÄ™ lepiej nadaje od 125.
na 2504T w tych pieniądzach lepiej nie patrz bo bardzo trudno znaleźć dobrą sztukę i potem się tylko zrazisz do 4T
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
Albo jeszcze jedno : Przeszukując allegro ,spotkałem Yamahe WR 450f (47 KM) oraz WR 450f (60Km)
Ile ma tak naprawdę , I czy jest model bez"f" ? jeśli tak to czym się różni ? 250 nie chce , wydaje mi się za słaba (39KM )
http://otomoto.pl/husqvarna-wr-zamiana-M2466767.html
To będzie potrzebowało częstego remontu czy nie ? ma dużoooo KM .
Ile ma tak naprawdę , I czy jest model bez"f" ? jeśli tak to czym się różni ? 250 nie chce , wydaje mi się za słaba (39KM )
http://otomoto.pl/husqvarna-wr-zamiana-M2466767.html
To będzie potrzebowało częstego remontu czy nie ? ma dużoooo KM .
-
Spajkas - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 30/4/2010, 17:28
- Lokalizacja: Poznań Oborniki
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość