Kupno Yamaha yzf 250 2007
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kupno Yamaha yzf 250 2007
Temat juz poruszany, ale zapomniałem dodać jednej rzeczy. Czy ma znaczenie to, że mototcykl ma juz zuzyty lańcuch i zębatkę tylną, czy to może mieć znaczenie dla silnika czy jest zajechany itp. W Polsce motocykl nie był serwisowany
- Tabus
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20
Może to niestety oznaczać, że motocykl ten był katowany przez kogoś, kto do tego go nie serwisował i nie dokonywał koniecznych napraw. Sprawdź czy tylko zębatki są w złym stanie, bo może okazać się że po kilku tygodniach będziesz miał spore wydatki. Motocykl jak ten można zniszczyć w jeden sezon bez odpowiedniej opieki
- Korin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 13/9/2010, 13:38
haha co wy gadacie. zwłaszcza w 4T najczęsciej padającym zespołem jest napęd. to norma., to crossówka a nie szosowiec. ja sam wymieniałem niedawno łancuch dbałem o niego ale co z tego jak swoje wyjeździł i bede znowu musiał wymienic. to nic strasznego w kazdym moto przecież to sie dzieje. zwłaszcza w mocnej crossówce. kolejna sprawa moto jest z 2007 roku wiec teoretycznie powinien jeszcze byc na oryginalnych czesciach wystarczy że przy zakupie bedzie kto sie zna na 4T to ci powie czy silnik jest zdrowy czy nie. a na pewno nie ma co sie sugerować napędem. a co do katowania - chyba po to taki motor powstał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Korin napisał(a):Może to niestety oznaczać, że motocykl ten był katowany przez kogoś, kto do tego go nie serwisował i nie dokonywał koniecznych napraw. Sprawdź czy tylko zębatki są w złym stanie, bo może okazać się że po kilku tygodniach będziesz miał spore wydatki. Motocykl jak ten można zniszczyć w jeden sezon bez odpowiedniej opieki
się znaleźli specjalisty ^_^
zużyty łańcuch to nic innego jak użytkowanie motocykla, złe użytkowanie to nic innego jak : nie smarowanie łańcucha i odpowiednich podzespołów, nie mycie, nie wymienianie na czas podzespołów, filtrów powietrza, oleju jeżeli to 4t,płynów w silniku,skrzyni i regulacji zaworów, łańcuszka rozrządu, mozna by było wymieniac i wymieniac
a co do kolegi który chce nabyc owy motor, jeżeli ty nie wiesz co znaczy zębatka do wymiany lub inne podzespoły to w jaki sposób chcesz utrzymac, zadbac o motocykl, jezeli nie ogarniasz takiego prostego działu z użytkowania motocykla crossowego jakim jest napęd??
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
dokładnie. druga sprawa nawet jakbyś dbał i smarował go co 5 minut plus czyszczenie itp to przeciez długowieczny on nie bedzie.. czy dbasz czy nie to i tak sie zuzywa. czy jedziesz na maxa czy pyrkasz to sie zuzywa. (szybciej lub wolniej a raczej nikt tym nie pyrka...) nie ma na co patrzec. po prostu widzisz że naped do wymiany to go wymieniasz. to nie jest żadne odniesienie do reszty motocykla. ja np oszczędzałem na poprzednim moto. miałem naped w średnim stanie, wlasniwie nalezało go wymienic. ale zamiast ładowac 400 zł na napęd wolałem wsadzic to w silnik. i u mnie silnik rama to był zegareczek oprócz napędu.. i mówisz tak jakiś gówniarz przeczyta zobaczy że jak naped zuzywy to juz moto nie kupi a przeciez na tej podstawie nic nie mozna wysnuwać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja powiem tak, najważniejsze są sprawy mechaniczne tzn silnik jest podstawą
zembatki mozna kupic, lagi zrobic ale jak kupisz zajechany silnik w 4t to makabra..
wiec ja bym radził zaczął od badania silnika a dopiero pozniej od sprawdzania pierdół typu filtry,napedy, zawieszenie
zembatki mozna kupic, lagi zrobic ale jak kupisz zajechany silnik w 4t to makabra..
wiec ja bym radził zaczął od badania silnika a dopiero pozniej od sprawdzania pierdół typu filtry,napedy, zawieszenie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
dokłądnie. wszystko jest wazne. napęd tez tani nie jest, regeneracje przerózne tez da sie zrobic samemu ale silnik to podstawa. po prostu przy zakupie jedz z mechanikiem i niech sprawdzi motór. ew jak bys gdzies kupował z naszcyh okolic pytaj moze ktos z nas pomoże ci w zakupie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no w 4T nigdy nic nie wiadomo. zwłaszcza w małym litrażu. na wszelki wypadek na twoim miejscu wymienił bym w niedalekiej przyszlosci łancuszek rozrządu - koszt nie jest ogromny a jednak zawsze to troche bezpieczniej sie smiga. przy okazji bedziesz widział jak wygladaja zaworki itp. w sumie to tez mozna zobaczyc w jakim stanie jest łancuszek sprawdzajac naciagacz do łancuszka ale jak jeździ, ma moc nie kopci to raczej nie bedzie sie zanosiło na remont
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości