Mało awaryjny i bardziej ekonomiczny CROSS
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
jeśli nieumiejętnie będzie jeździł 200, to i 125 będzie jeździł podobnie, a z tego co wiem 200 jest łatwiejsze do opanowania, z resztą przeczytaj: http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html .
- matm117
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
- Lokalizacja: Turek
i tu własnie sie mylisz
125 latwiej jest opanowav. bo jest lzejsza wiec mniej myslisz o tym czy dasz rade moto utrzymac jest slabsza i cciagnie na wyzszych obrotach wiec latwiej ja opanowac. 200 to co innego

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a ja dalej twiedze ze co z tego ze tlok wytrzyma 10 mth dluzej. czyli na to wychodzi ze nie musi robic remontów co sezon tylko co sezon i 2 miesiace ;d duzo wiecej wytrzymalosci to nie jest. oczywiscie zawsze to cos ale to nie jest powód zeby od razu kupowac tylko ten moto bo z takim podejsciem nikt by nie latal na 125 ccm tylko kazdy by bral 200. a akurat 200tki nie cieszyly i nie ciesza sie tak duza popularnoscia jak 125tki czy 250tki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no masz rację, 10 mth to żadna różnica prawie, szczególnie że uniemożliwi to starty w zawodach w klasie do 125 w razie czego. Osobiście byłbym za 125, ale autor tematu już chciał je dławić żeby uzyskać parę godzin, więc starałem się doradzić coś mądrzejszego. Myślę że jedynym wyjściem jest jednak przebolenie tych remontów, kupienia hard enduro lub cross -a, albo drugie wyjście odpuszczenie sobie i kupienie wre albo dt. Ewentualnie jak wyżej wspomniałeś, przeszczepić silniczek, np z wre do wr.
- matm117
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
- Lokalizacja: Turek
Koledzy ehm;D wracając do tematu modyfikacji silnika crossa.. Wpadło jeszcze mi do głowy żeby wstawić grubszą tuleję, zmniejszyłoby to nieco pojemność i może to byłby trafny pomysł zdławienia mocy w secie i przedłużenia jej żywota?? 

- pablov
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/11/2010, 20:36
nie
wieksza tuleja odprowadza gorzej ciepło ponadto moze cos sie nie zgrywac. no korbowód moze do tuleji dochodzic jak bedzie za mała. pozatym nie wiem na co bys zmieniał. po prostu 85 nie wejdzie do 125. to bez sensu. jedynym pomyslem jest jak juz kolega napisal kupic WR i wsadzic silnik WRE albo cos podobnego. zreszta nie wiem czy kumpel poprawnie sprawdzal ale przy amatorskiej jeździe w takim exc 125 tlok wytrzymuje 200 mth

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie
wieksza tuleja odprowadza gorzej ciepło ponadto moze cos sie nie zgrywac. no korbowód moze do tuleji dochodzic jak bedzie za mała. pozatym nie wiem na co bys zmieniał. po prostu 85 nie wejdzie do 125. to bez sensu. jedynym pomyslem jest jak juz kolega napisal kupic WR i wsadzic silnik WRE albo cos podobnego. zreszta nie wiem czy kumpel poprawnie sprawdzal ale przy amatorskiej jeździe w takim exc 125 tlok wytrzymuje 200 mth

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
omg kombinuj jak chcesz. ale to mija sie z celem. zmniejszy sie ale o 3 -4 mth ? to duzo... wcale nie
a tylko podwoi ryzyko wydmuchania uszczelki

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości