Zobacz wątek - Mało awaryjny i bardziej ekonomiczny CROSS
NAS Analytics TAG

Mało awaryjny i bardziej ekonomiczny CROSS

Enduro, Cross
_________

Postprzez matm117 » 6/11/2010, 10:49

jeśli nieumiejętnie będzie jeździł 200, to i 125 będzie jeździł podobnie, a z tego co wiem 200 jest łatwiejsze do opanowania, z resztą przeczytaj: http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,200,2010, ... 12500.html .
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek


Postprzez henio12323 » 6/11/2010, 18:34

i tu własnie sie mylisz :) 125 latwiej jest opanowav. bo jest lzejsza wiec mniej myslisz o tym czy dasz rade moto utrzymac jest slabsza i cciagnie na wyzszych obrotach wiec latwiej ja opanowac. 200 to co innego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez matm117 » 6/11/2010, 22:13

z tego co widzę pablov miał kx 500 więc myślę, że z exc 200 sobie poradzi ;p
więc rozpatrzmy temat nie biorąc pod uwagę jego umiejętności, tylko raczej rzeczy związane z mechaniką sprzętów;
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 6/11/2010, 22:33

a ja dalej twiedze ze co z tego ze tlok wytrzyma 10 mth dluzej. czyli na to wychodzi ze nie musi robic remontów co sezon tylko co sezon i 2 miesiace ;d duzo wiecej wytrzymalosci to nie jest. oczywiscie zawsze to cos ale to nie jest powód zeby od razu kupowac tylko ten moto bo z takim podejsciem nikt by nie latal na 125 ccm tylko kazdy by bral 200. a akurat 200tki nie cieszyly i nie ciesza sie tak duza popularnoscia jak 125tki czy 250tki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez matm117 » 6/11/2010, 22:46

no masz rację, 10 mth to żadna różnica prawie, szczególnie że uniemożliwi to starty w zawodach w klasie do 125 w razie czego. Osobiście byłbym za 125, ale autor tematu już chciał je dławić żeby uzyskać parę godzin, więc starałem się doradzić coś mądrzejszego. Myślę że jedynym wyjściem jest jednak przebolenie tych remontów, kupienia hard enduro lub cross -a, albo drugie wyjście odpuszczenie sobie i kupienie wre albo dt. Ewentualnie jak wyżej wspomniałeś, przeszczepić silniczek, np z wre do wr.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez grunder » 7/11/2010, 13:09

czyli innymi słowami: TRZYMAJ GAZ, a nie przełajówka po lasach z maks największym biegiem i najniższymy obrotami.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez pablov » 7/11/2010, 17:53

Koledzy ehm;D wracając do tematu modyfikacji silnika crossa.. Wpadło jeszcze mi do głowy żeby wstawić grubszą tuleję, zmniejszyłoby to nieco pojemność i może to byłby trafny pomysł zdławienia mocy w secie i przedłużenia jej żywota?? :)
pablov
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2010, 20:36

Postprzez henio12323 » 7/11/2010, 18:43

nie :D wieksza tuleja odprowadza gorzej ciepło ponadto moze cos sie nie zgrywac. no korbowód moze do tuleji dochodzic jak bedzie za mała. pozatym nie wiem na co bys zmieniał. po prostu 85 nie wejdzie do 125. to bez sensu. jedynym pomyslem jest jak juz kolega napisal kupic WR i wsadzic silnik WRE albo cos podobnego. zreszta nie wiem czy kumpel poprawnie sprawdzal ale przy amatorskiej jeździe w takim exc 125 tlok wytrzymuje 200 mth
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez henio12323 » 7/11/2010, 18:45

nie :D wieksza tuleja odprowadza gorzej ciepło ponadto moze cos sie nie zgrywac. no korbowód moze do tuleji dochodzic jak bedzie za mała. pozatym nie wiem na co bys zmieniał. po prostu 85 nie wejdzie do 125. to bez sensu. jedynym pomyslem jest jak juz kolega napisal kupic WR i wsadzic silnik WRE albo cos podobnego. zreszta nie wiem czy kumpel poprawnie sprawdzal ale przy amatorskiej jeździe w takim exc 125 tlok wytrzymuje 200 mth
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pablov » 7/11/2010, 19:27

a gdyby włożyć podwójną uszczelkę pod głowicę;) lub/i pod cylinder?? :D zmniejszenie sprężania i zmniejszenie mocy..:)
pablov
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2010, 20:36

Postprzez henio12323 » 7/11/2010, 21:35

omg kombinuj jak chcesz. ale to mija sie z celem. zmniejszy sie ale o 3 -4 mth ? to duzo... wcale nie :) a tylko podwoi ryzyko wydmuchania uszczelki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pablov » 8/11/2010, 18:33

ok dzięki :)
pablov
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2010, 20:36

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê