enduro koszty
Posty: 8
• Strona 1 z 1
enduro koszty
Witam
prosze o pomoc
słyszałem że motorki takie jak yamaha dt oraz xt 600 wymagają dużego wkładu finansowego że w 1 sezon za same remonty zapłace więcej niż za sam motocykl i czy to prawda?
Jeżeli ja cudem uzbieramt te 4 kawałki i za to mam kupić xt /dt to potem nie będe miał kasy na remot ....
no i tak myśle że jeśli to prawda to pozostaje mi tylko cbr 125 do wyboru mała cena / małe spalanie / oraz bezawaryjnośc
prosze o pomoc
słyszałem że motorki takie jak yamaha dt oraz xt 600 wymagają dużego wkładu finansowego że w 1 sezon za same remonty zapłace więcej niż za sam motocykl i czy to prawda?
Jeżeli ja cudem uzbieramt te 4 kawałki i za to mam kupić xt /dt to potem nie będe miał kasy na remot ....
no i tak myśle że jeśli to prawda to pozostaje mi tylko cbr 125 do wyboru mała cena / małe spalanie / oraz bezawaryjnośc
- xomrk
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 6/11/2009, 15:37
najtanszym to bedzie przeczytac regulamin.
pozatym jakim prawem porównujesz DT nie wiem 125 czy 50 do xt 600 xd
w przypadku yamah DT 125 co 3-4 lata robisz remont za 1000 zl. w przypadku 50 ccm robisz ten sam remont co tyle ale za 500 zl.
yamaha XT skorto juz chcesz porównac. to moze byc tak ze przelatasz 5 - 7 lat bez wiekszych remontów a potem ci wyskoczy remont za 3 -4 tysie. a moze byc tak ze kupisz i za tydzien bedziesz musial tyle wsadzicl to zalezy juz na jaka XT trafisz. ale to generalnie malo zawodne i niezniszczalne sprzety.
cbr akurat wiecej pali niz DT. i rownie sie czesto sypie. bo oba moto maja b podobne silniki. w cbr siedzi silnik od crossówki (enduraka)
pozatym jakim prawem porównujesz DT nie wiem 125 czy 50 do xt 600 xd
w przypadku yamah DT 125 co 3-4 lata robisz remont za 1000 zl. w przypadku 50 ccm robisz ten sam remont co tyle ale za 500 zl.
yamaha XT skorto juz chcesz porównac. to moze byc tak ze przelatasz 5 - 7 lat bez wiekszych remontów a potem ci wyskoczy remont za 3 -4 tysie. a moze byc tak ze kupisz i za tydzien bedziesz musial tyle wsadzicl to zalezy juz na jaka XT trafisz. ale to generalnie malo zawodne i niezniszczalne sprzety.
cbr akurat wiecej pali niz DT. i rownie sie czesto sypie. bo oba moto maja b podobne silniki. w cbr siedzi silnik od crossówki (enduraka)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
xomork zobacz co znalazłem poczytaj sobie o KLE http://motodriver.eu/post88425.html
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
pytaj raczej w turystykach. tu jest hard enduro cross. wiec tutaj nie mamy aż takiej wiedzy bo to nie crossy tylko turystyki
chociaz ta linia jest cienka.
jezeli kupujesz uzywke to czy dominator czy kle to wszystkie sa dobre jezeli kupisz w dobrym stanie. kazdy moto ma jakies tam wady fabryczne. ne jestem w stanie ppowiuedziec jaki moto jakie wady. ale nie sa one az tak straszne nawet jak by byly. i kwestia jest tylko dobrania odpowiedniego modelu dla siebie. bo musisz sie zdecydowac czy duzy turystyk czy CBR 125.... dominator to tez nie kle ktore jest lzejsze. itp itd. wiec najpierw pomysl jaki moto chcesz kupic. poczytaj sobie o danych technicznych. pomysl gdzie chcesz tym jezdzic. i wtedy cos dobierzemy. bo zaden motocykl sie nie psuje o ile jest dbany
chyba ze to chinczyk. ale japonce sa bezawaryjne do czasu w którym sie przestanie je serwisowac w odpowiedni sposób 

chociaz ta linia jest cienka.
jezeli kupujesz uzywke to czy dominator czy kle to wszystkie sa dobre jezeli kupisz w dobrym stanie. kazdy moto ma jakies tam wady fabryczne. ne jestem w stanie ppowiuedziec jaki moto jakie wady. ale nie sa one az tak straszne nawet jak by byly. i kwestia jest tylko dobrania odpowiedniego modelu dla siebie. bo musisz sie zdecydowac czy duzy turystyk czy CBR 125.... dominator to tez nie kle ktore jest lzejsze. itp itd. wiec najpierw pomysl jaki moto chcesz kupic. poczytaj sobie o danych technicznych. pomysl gdzie chcesz tym jezdzic. i wtedy cos dobierzemy. bo zaden motocykl sie nie psuje o ile jest dbany


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
allegro/motoryzacja/czesci motocyklowe
DT 50 tlok kosztuje kolo 100 zl korba nie wiem niech 150 zl. lozyska niech 200 zl wszystkie. sprzeglo za 100 zl mozna kupic caly kosz z niezlymi tarczami. wiecej raczej nic sie nie sypie. plus robocizna troche. zalezy jaki mechanik. w serwisie krzykna duzo. ale silnik prosty i duzo ludzi potrafi go rozebrac i zlozyc.
DT 125 tlok 100-350 zl, korba ze 200 - 250 zl. tarcze sprzeglowe kolo 100 zl. lozyska tez z 200 zl. wiec nie wiele drozej.
DT 50 tlok kosztuje kolo 100 zl korba nie wiem niech 150 zl. lozyska niech 200 zl wszystkie. sprzeglo za 100 zl mozna kupic caly kosz z niezlymi tarczami. wiecej raczej nic sie nie sypie. plus robocizna troche. zalezy jaki mechanik. w serwisie krzykna duzo. ale silnik prosty i duzo ludzi potrafi go rozebrac i zlozyc.
DT 125 tlok 100-350 zl, korba ze 200 - 250 zl. tarcze sprzeglowe kolo 100 zl. lozyska tez z 200 zl. wiec nie wiele drozej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości