HONDA CR Opinie Porady
nie ma najlepszego docierania dla CR 125. liczy sie tylko docieranie na nicasilu lub bez (jeżeli chodzi o 2t ) i nie ma powiedziane jak należy docierac motocykl. są rózne zdania. jedni wolą docierac np 5 min palnik na maxa byle by nie przegrzac. inni wolą pyrkac 2-3 baki. poczytaj sobie opis docierania na stronce katowickiego motor techu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zgadza się zgadza, tak jak henio mówi metod jest dużo. Jedna cecha wspólna tych wszystkich metod, to nie przegrzać silnika, a dalej to wolna amerykanka. Z uwagi na powyższe opiszę jak ja docierałem swoją CeRkę;
Wlałem cały zbiornik paliwa dla orientacji, następnie odpaliłem i rozgrzałem. Po zagrzaniu na liczniku mth wyskoczyło 0,1mth. Następnie na wmiarę jak najwyższym biegu ale gdzieś tak na 1/4 gazu ( tak, żeby go nie mulić ale też nie wkręcać wysoko) zrobiłem 4 rundy-okrążenia wokół domu trochę polnymi, trochę asfaltem, a co tam(uważałem, mały ruch). Jedno takie okrążenie, to +- ok. 7 km. Pierwsze okrążenie zrobiłem naprawdę wolno. Między każdymi okrążeniami zjeżdzałem do garażu, gdzie przerwy trwały od 15 do 20 minut przed następnym wyjazdem. W sumie po tej fazie docierania na liczniku było 1,1mth i ok. pół wypalonego zbiornika paliwa.
Następna faza docierania była już na torze. Ponad pół zbiornika wypalone ale gaz już trochę więcej niż 1/4. W sumie było już wypalone lekko ponad 1 zbiornik paliwa. Następnie już troszeczkę bardziej w gaz i tak stopniowo coraz bardziej i sie zrobiły 2 zbiorniki. Tyle ode mnie na ten temat. Pozdro
Wlałem cały zbiornik paliwa dla orientacji, następnie odpaliłem i rozgrzałem. Po zagrzaniu na liczniku mth wyskoczyło 0,1mth. Następnie na wmiarę jak najwyższym biegu ale gdzieś tak na 1/4 gazu ( tak, żeby go nie mulić ale też nie wkręcać wysoko) zrobiłem 4 rundy-okrążenia wokół domu trochę polnymi, trochę asfaltem, a co tam(uważałem, mały ruch). Jedno takie okrążenie, to +- ok. 7 km. Pierwsze okrążenie zrobiłem naprawdę wolno. Między każdymi okrążeniami zjeżdzałem do garażu, gdzie przerwy trwały od 15 do 20 minut przed następnym wyjazdem. W sumie po tej fazie docierania na liczniku było 1,1mth i ok. pół wypalonego zbiornika paliwa.
Następna faza docierania była już na torze. Ponad pół zbiornika wypalone ale gaz już trochę więcej niż 1/4. W sumie było już wypalone lekko ponad 1 zbiornik paliwa. Następnie już troszeczkę bardziej w gaz i tak stopniowo coraz bardziej i sie zrobiły 2 zbiorniki. Tyle ode mnie na ten temat. Pozdro
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
ja podobnie tyle że w 3 fazie często odkręcalem gaz do oporu ale dosłownie na moment. i zaraz przerwa aż wystygnie ale sposób docierania bardzo podobny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki za informacje Dziesiu10. A czy przy kupnie jak sie sprzedawca nie zgodzi bo powie że to dużo rozbierania? Czy żeczywiście jest problem ze ściągnięciem głowicy ? jak dłógo takie sprawdzenie może zejść? I o co chodzi z resztą standardowo. Dzięki za info Pozdrawiam Ps. jaki masz moto?
- torettoCR
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36
moze sie nie zgodzic bo trzeba spuszczac wode, trzeba dawac czasami nowe uszczelki. zależy jaki moto ale w nierktórym trzeba sciągac np bak albo jakies osłony a tak zapytam w CRF są płytki ? a nie śrubką napinane ?
co do reszty standardowo - sprawdzasz stan silnika ramy zawieszenie wszelakie układy napędowe hamulcowe itpp to juzn ie raz było opisywane na co zwrócic uwage
co do reszty standardowo - sprawdzasz stan silnika ramy zawieszenie wszelakie układy napędowe hamulcowe itpp to juzn ie raz było opisywane na co zwrócic uwage
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
hmm chyba 1 modele wychodziły juz w 98 roku ale nie wszędzie w 99 juz chyba wszędzie a na 100% 2000 juz wszędzie byłły dostepne. bo np w 98 roku niektóre fabryki robiły jeszcze stalowe ale juz wprowadzano alu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam mam pytanko a mianowicie przymierzam sie do kupna crossa(CRki) i niewiem jaka pojemność będzie dla mnie odpowiednia PROSZĘ o rade !!!!!
dodam że mam 14 lat no i mam kondyche
dodam że mam 14 lat no i mam kondyche
- skrzypekja
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/5/2010, 20:38
nie nie jestem karłem czyli najlepsza 125 dzięki za rade a jaką maszynę kupię do 3500??(jaki rocznik ghodzi mi głównie o CRke)
Z góry dzięki za rade
Z góry dzięki za rade
- skrzypekja
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/5/2010, 20:38
Siema!
Jestem posiadaczem cr 125. Ostatnio dałem jej ostro w palnik, wróciwszy do domu odstawiłem ją do garażu. Byłem zmęczony i postanowiłem umyć ją następnego dnia. Nie była strasznie uwalona, troche błota. dziś umyłem ją i chciałem odpalić, żeby sprawdzić czy wszystko gra. Motocykl zawsze palił od kopa dzisiaj kopałem go pięc razy i nic. Zassałem go odpalił za drugim strzałem, i odrazu wkręcił się na najwyższe obroty, wyłączyłem ssanie i tak chodził na najwyższych obrotach. I tu pojawia się moje pytanie, czy coś mogło się zblokować, i trzyma przepustnice otwartą??
Pozdro i z góry dzięki za odpowiedz
Jestem posiadaczem cr 125. Ostatnio dałem jej ostro w palnik, wróciwszy do domu odstawiłem ją do garażu. Byłem zmęczony i postanowiłem umyć ją następnego dnia. Nie była strasznie uwalona, troche błota. dziś umyłem ją i chciałem odpalić, żeby sprawdzić czy wszystko gra. Motocykl zawsze palił od kopa dzisiaj kopałem go pięc razy i nic. Zassałem go odpalił za drugim strzałem, i odrazu wkręcił się na najwyższe obroty, wyłączyłem ssanie i tak chodził na najwyższych obrotach. I tu pojawia się moje pytanie, czy coś mogło się zblokować, i trzyma przepustnice otwartą??
Pozdro i z góry dzięki za odpowiedz
- kuba1995
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56
skrzypek znam fajna stronke wpisujesz moto i wyskakuje ci cenowo allegro.pl sie nazywa tam patrzysz ceny i jakie roczniki i ogarniasz na co cie stac.
dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
skrzypek znam fajna stronke wpisujesz moto i wyskakuje ci cenowo allegro.pl sie nazywa tam patrzysz ceny i jakie roczniki i ogarniasz na co cie stac.
dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
aa jak tak to sie zgodze jak plywak to zalewa odplywem cieknie moto dymi bo za duzo dostaje wiadomo :d ale generalnie czesto po myciu zdarza sie że po prostu woda idzie na iglice i ja zacina. nawet nie piasek tylko woda dlatego co jakis czas mozna przesmarowac to olejem zeby wypieral wode
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości