Zobacz wÄ…tek - HONDA CR Opinie Porady
 
NAS Analytics TAG

HONDA CR Opinie Porady

Enduro, Cross
_________

Postprzez torettoCR » 29/3/2010, 14:50

No i bym zapomniał. Jak docierać nowego tłoka? w CR 125 ?Jak długo na jakich obrotach. Tak żeby nie był potem zamulony... jakie jest najlepsze docieranie dla CR 125 Pozdro
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36


Postprzez henio12323 » 29/3/2010, 15:45

nie ma najlepszego docierania dla CR 125. liczy sie tylko docieranie na nicasilu lub bez (jeżeli chodzi o 2t ) i nie ma powiedziane jak należy docierac motocykl. są rózne zdania. jedni wolą docierac np 5 min palnik na maxa byle by nie przegrzac. inni wolą pyrkac 2-3 baki. poczytaj sobie opis docierania na stronce katowickiego motor techu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Hamulec » 29/3/2010, 17:07

zgadza się zgadza, tak jak henio mówi metod jest dużo. Jedna cecha wspólna tych wszystkich metod, to nie przegrzać silnika, a dalej to wolna amerykanka. Z uwagi na powyższe opiszę jak ja docierałem swoją CeRkę;
Wlałem cały zbiornik paliwa dla orientacji, następnie odpaliłem i rozgrzałem. Po zagrzaniu na liczniku mth wyskoczyło 0,1mth. Następnie na wmiarę jak najwyższym biegu ale gdzieś tak na 1/4 gazu ( tak, żeby go nie mulić ale też nie wkręcać wysoko) zrobiłem 4 rundy-okrążenia wokół domu trochę polnymi, trochę asfaltem, a co tam(uważałem, mały ruch). Jedno takie okrążenie, to +- ok. 7 km. Pierwsze okrążenie zrobiłem naprawdę wolno. Między każdymi okrążeniami zjeżdzałem do garażu, gdzie przerwy trwały od 15 do 20 minut przed następnym wyjazdem. W sumie po tej fazie docierania na liczniku było 1,1mth i ok. pół wypalonego zbiornika paliwa.
Następna faza docierania była już na torze. Ponad pół zbiornika wypalone ale gaz już trochę więcej niż 1/4. W sumie było już wypalone lekko ponad 1 zbiornik paliwa. Następnie już troszeczkę bardziej w gaz i tak stopniowo coraz bardziej i sie zrobiły 2 zbiorniki. Tyle ode mnie na ten temat. Pozdro :P
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 29/3/2010, 19:05

ja podobnie tyle że w 3 fazie często odkręcalem gaz do oporu :P ale dosłownie na moment. i zaraz przerwa aż wystygnie :P ale sposób docierania bardzo podobny :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez torettoCR » 13/4/2010, 18:00

Witam. Sprzedaje CR 125 jak chce ktoś kupić to napiszcie to sie dogadamy. Ponieważ zamierzam kupić CRF 450. Na co mam zwróćić uwagę przy kupnie CRF 450
???
Pozdrawiam
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez Dzesiu10 » 13/4/2010, 18:19

ściągnąć głowice i zobaczyć grubość płytek oraz w miare możliwości stan zaworów reszta standardowo
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez torettoCR » 13/4/2010, 20:26

Dzięki za informacje Dziesiu10. A czy przy kupnie jak sie sprzedawca nie zgodzi bo powie że to dużo rozbierania? Czy żeczywiście jest problem ze ściągnięciem głowicy ? jak dłógo takie sprawdzenie może zejść? I o co chodzi z resztą standardowo. Dzięki za info Pozdrawiam Ps. jaki masz moto?
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 13/4/2010, 21:11

moze sie nie zgodzic bo trzeba spuszczac wode, trzeba dawac czasami nowe uszczelki. zależy jaki moto ale w nierktórym trzeba sciągac np bak albo jakies osłony :P a tak zapytam w CRF są płytki ? :P a nie śrubką napinane ?
co do reszty standardowo - sprawdzasz stan silnika ramy zawieszenie wszelakie układy napędowe hamulcowe itpp to juzn ie raz było opisywane na co zwrócic uwage
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez torettoCR » 14/4/2010, 14:10

Henio a Cr 250 to ma ramę aluminiową od którego rocznika? sprawdzałem tak przy okazji crke i po numerze vin wyszło 1997 bo V to 1997rok więc jak?
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 14/4/2010, 14:17

hmm chyba 1 modele wychodziły juz w 98 roku ale nie wszędzie w 99 juz chyba wszędzie a na 100% 2000 juz wszędzie byłły dostepne. bo np w 98 roku niektóre fabryki robiły jeszcze stalowe ale juz wprowadzano alu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez skrzypekja » 5/5/2010, 20:47

Witam :D mam pytanko a mianowicie przymierzam sie do kupna crossa(CRki) i niewiem jaka pojemność będzie dla mnie odpowiednia PROSZĘ o rade !!!!!
dodam że mam 14 lat no i mam kondyche :wink:
skrzypekja
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:38

Postprzez arti16 » 5/5/2010, 21:30

A więc najlepsza pewnie będzie cr 125 chyba, że jesteś bardzo niski to cr 85. :D
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez skrzypekja » 6/5/2010, 13:15

nie nie jestem karłem :P czyli najlepsza 125 dzięki za rade :D a jaką maszynę kupię do 3500??(jaki rocznik ghodzi mi głównie o CRke)
Z góry dzięki za rade :)
skrzypekja
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:38

Postprzez kuba1995 » 6/5/2010, 13:46

Siema!
Jestem posiadaczem cr 125. Ostatnio dałem jej ostro w palnik, wróciwszy do domu odstawiłem ją do garażu. Byłem zmęczony i postanowiłem umyć ją następnego dnia. Nie była strasznie uwalona, troche błota. dziś umyłem ją i chciałem odpalić, żeby sprawdzić czy wszystko gra. Motocykl zawsze palił od kopa dzisiaj kopałem go pięc razy i nic. Zassałem go odpalił za drugim strzałem, i odrazu wkręcił się na najwyższe obroty, wyłączyłem ssanie i tak chodził na najwyższych obrotach. I tu pojawia się moje pytanie, czy coś mogło się zblokować, i trzyma przepustnice otwartą??
Pozdro i z góry dzięki za odpowiedz
kuba1995
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56

Postprzez Dzesiu10 » 6/5/2010, 17:05

nie przepustnice lecz pływak ,badz gdzies ciagnie powietrze
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 6/5/2010, 17:42

skrzypek znam fajna stronke wpisujesz moto i wyskakuje ci cenowo :) allegro.pl sie nazywa tam patrzysz ceny i jakie roczniki i ogarniasz na co cie stac.

dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 6/5/2010, 17:50

skrzypek znam fajna stronke wpisujesz moto i wyskakuje ci cenowo :) allegro.pl sie nazywa tam patrzysz ceny i jakie roczniki i ogarniasz na co cie stac.

dzesiu nie ;d jakby byl plywak otwarty to by benzyna sie strumieniami lala odplywami. pozatym plywak nic nie ma do powietrza. tylko on ogranicza dojscie benzyny do tego zbiorniczka u dolu gaznika. skad dyszami jest rozpylana i wraz z powietrzem ktore jest zasysane z filtra wtlaczane jest do cylka. zaciela sie za pewne przepustnica wlasnie. moglo najsc wody piasku. ona jest dosyc szczelna wzgledem korpusu i wystarczy ziarenko piasku zeby sie zblokowala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez skrzypekja » 6/5/2010, 20:38

dzięki henio zobacze #D
skrzypekja
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/5/2010, 20:38

Postprzez Dzesiu10 » 6/5/2010, 20:43

jak pływak sie zatnie to i obroty falują a o powietrze chodziło mi np o nieszczelny kruciec ssacy pozdrawiam:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 6/5/2010, 20:51

aa jak tak to sie zgodze jak plywak to zalewa odplywem cieknie moto dymi bo za duzo dostaje wiadomo :d ale generalnie czesto po myciu zdarza sie że po prostu woda idzie na iglice i ja zacina. nawet nie piasek tylko woda :P dlatego co jakis czas mozna przesmarowac to olejem zeby wypieral wode
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê