Tlumiki 2T
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kurde znowu mam do was pytanie! Co sie zrabalo jesli przez noc mi zalewa swiecej i nie chce odpalac? tzn. rano wyczyszcze swiece to chodzi caly dzien, ale jak rano odpalam to juz lipa i znowu musze czyscic... Probowalem tak zakrecilem kranik i wypalilem paliwo, ale i tak mi zalalo po nocy! Co sie zrabalo? ;/
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
nie mogło ci zalac po nocy.... moze po prostu z rana źle odpalasz .... jak wypalałes całę paliwo na zakręconym kraniku to czym miało ci sie zalac ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
albo źle odpalasz... normalnie kopiesz np za lekko albo dodajesz gazu. albo nie dodajesz a trzeba. kazdy moto inaczej odpala. mi CR sie zalewała na otwartym kraniku. musiałem otworzyc kranik na chwile. potem zakręcałem. ssanie i z kopa paliła. a jak odkręciłem kranik potrafiłą sie czasem zalac
albo jak sie za lekko kopnęło. moze cos tu źle robisz. albo tak jak kolega napisał ;P tłok do wymiany. albo zawory membranowe

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w temecie wydechu znalazlem cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=995481955
gosc pisze ze ma tam odblokowany dyfuzor i koncowke z wr426 przerobiona do dt125 z lekkim wgieciem. co o tym myslicie?? czy lepeij zrobic z orginalnej koncowki przelotowa??
gosc pisze ze ma tam odblokowany dyfuzor i koncowke z wr426 przerobiona do dt125 z lekkim wgieciem. co o tym myslicie?? czy lepeij zrobic z orginalnej koncowki przelotowa??
DT 125
- n.michal
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 9/2/2010, 13:54
- Lokalizacja: Radom
haha pic na wode
jak moze byc koncówka z 4t przerobiona pod 2t
moze bedzie fajnie motor chodzil
ale wątpie żeby to cokolwiek dało
zwłaszcza do 125 ccm ;P wydech musi miec konkretne wymiary i średnice oraz gięcia. jak masz np wgnieciony dyfuzor motor nigdy nie bedzie pracował tak jak powinien pracowac
a co dopiero jak sie wsadzi jakąś inną koncówke
koncówka musi byc odpowiednio przelotowa i odpowiednio wyciszona. jak bedzie np za duza srednica to ci moto bedzie więcej palił i słabiej ciągnął 







KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra juz wiem. Przy odpalaniu nie dawalem gazu chociaz przedtem tez i bylo dobrze, ale dzisiaj dalem gazu przy odpalaniu i przepalil ten olej na swiecy i jest ok. ALE MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE!? Przepuscmy, ze chce z 1biegu wziasc moto na kolo. Daje gazu 1/2 manetki i puszczam gwaltownie sprzeglo, moto zamiast podnies kolo i jechac to muli sie nastepnie odpuszczam manetke i jedzie, lecz nie na kole... Sprawdzalem filtr powietrza jest ok. Gaznik byl czyszczony... mieszanka jest dobra tzn. 1:40
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
jak strzelisz ze sprzęgła z niskich obrotów nie zdąrzy ci sie zawór wydechowy otworzyc. nigdy na koło sie nie stawia ze sprzęgłem. sprzęgła w crossach sie praktycznie nie dotyka. chyba że hamujesz ostro albo redukcja. jak chcesz postawic na koło lepiej probuj z 2 biegu chociaż w 125 ccm moze i z 1 lepiej to juz sam wyczuj. i tak jedziesz 5 kmh nagle dodajesz gazu aż zawór wydechowy sie otworzy puszczasz gaz i od razu dodajesz na maxa i jestes na kole. jak jedziesz powiedzmy 5 kmh i dodasz gaz na maxa moto muli bo zawór nie jest otwarty.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
3masz moto na nizu obrotowym, tak ze ledwo tykasz a ten już swiruje, dostaje nagłego kopa, następnie łapy szeroko rozstawiasz, z calej sily naciskasz przód,takim szarpnięciem, kiedy bd Cie wyprostowywało dodajesz gazu i odchylasz sie do tyłu, próbój z samych obrotów, ja tak robilem i sie udawało ;d
aaa i jeszcze jedno nie siadaj blisko kierki, jak najdalej do tyłu i 3maj nogę na hamulcu tylnim na wszelki wypadek aby Cie nie przełamało i palce na sprzegle, kiedy poczujesz ze bd lecial i nie panujesz przyciskasz sprzęgło, następnie hebel tylni i nie zaliczysz gleby
aaa i jeszcze jedno nie siadaj blisko kierki, jak najdalej do tyłu i 3maj nogę na hamulcu tylnim na wszelki wypadek aby Cie nie przełamało i palce na sprzegle, kiedy poczujesz ze bd lecial i nie panujesz przyciskasz sprzęgło, następnie hebel tylni i nie zaliczysz gleby
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
kumpel mial taką technike że podrywa gaz do oporu i tylko hamulcem przyciskał co chwile żeby moto nie złapało 100% obrotów żeby nie osiadło
ale tez żeby na plecy nie poleciał ;P ale lepiej najpierw sie oswoic z moto dobrze. kumpel jakis czas smigał juz. raz noga mi sie zeslizgneła z hamulca zaliczył glebe że musiał spawac prawie cały stelaż siedzenia 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra, a mam jeszcze jedno pytanie bo doszly mnie gloski, ze mam zmieniac biegi bez sprzegla to prawda? Teraz moje pytanie brzmi : Mozna zmieniac biegi bez sprzegla czy nawet trzeba? Czy to nic nie zaszkodzi crossowi tzn. nie bede musial zmieniac szybciej tych tarcz sprzeglowych? Ktore jest lepsze zmienianie biegow ze sprzeglem? czy bez? Co to da, ze zmienie Z czy BEZ sprzegla?
Sorrki, ale byc moze to jest dla was oczywiste i moze dla was te pytania sa banalne i glupie, ale ja na razie poczatkuje
Sorrki, ale byc moze to jest dla was oczywiste i moze dla was te pytania sa banalne i glupie, ale ja na razie poczatkuje

- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
juz nie zadawaj tylu pytan. pytaj w temacie o CR bo ten tytuł tego tematu wskazuje że mowa jest o wydechach do 2T...
ale juz odpowiem żeby nie pisac w kilku miejscach tego samego:
motocykl crossowy a raczej jego skrzynia biegów i sprzęgło są przystosowane do wrzucania biegów bez sprzęgła. właściwie to skrzynia tak samo sie zużywa bez i z. ale ma to swoje wady i zalety:
wady to generalnie trzeba umiec zmieniac te biegi. czyli gaz do konca puscic i umiejętnie wbic bieg. jak troche bedzie obrotów albo pusci sie gaz i poczeka chwile to skrzynia moze zgrzytnąc a czasem tak zgrzytnie że bedzie trzeba nową wsadzac
ale ma to więcej zalet: nie zużywa sie sprzęgłom nie trzeba odrywac połowy lewej ręki do zmiany biegu ( np w duzym piachu albo po błocie jak jest slisko czasem trudno podczas przyspieszania trzymac lekko kierownice i sprzęgło podczas zmiany biegu - wygodniej i bezpieczniej jest trzymac mocno kiere i wbic bez sprzęgła.
bardziej rozwala skrzynie i sprzegło stary olej, stare łożyska i stara skrzynia niz wrzucanie biegów bez sprzegła czy z
ale juz odpowiem żeby nie pisac w kilku miejscach tego samego:
motocykl crossowy a raczej jego skrzynia biegów i sprzęgło są przystosowane do wrzucania biegów bez sprzęgła. właściwie to skrzynia tak samo sie zużywa bez i z. ale ma to swoje wady i zalety:
wady to generalnie trzeba umiec zmieniac te biegi. czyli gaz do konca puscic i umiejętnie wbic bieg. jak troche bedzie obrotów albo pusci sie gaz i poczeka chwile to skrzynia moze zgrzytnąc a czasem tak zgrzytnie że bedzie trzeba nową wsadzac

ale ma to więcej zalet: nie zużywa sie sprzęgłom nie trzeba odrywac połowy lewej ręki do zmiany biegu ( np w duzym piachu albo po błocie jak jest slisko czasem trudno podczas przyspieszania trzymac lekko kierownice i sprzęgło podczas zmiany biegu - wygodniej i bezpieczniej jest trzymac mocno kiere i wbic bez sprzęgła.
bardziej rozwala skrzynie i sprzegło stary olej, stare łożyska i stara skrzynia niz wrzucanie biegów bez sprzegła czy z
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- cinek151511
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 22/7/2009, 23:09
DT juz nie ma tej skrzyni przystosowanej ale skrzynia jest na tyle wytrzymałą że tez prędzej sie posypie ze starosci i zmęczenia materiału niz z powodu wbijania biegów bez sprzęgła
ja w DT smigałem 2 sezony i 0 problemów
zresztą są to słowa doswiadczonego mechanika
wiec on wie co mówi
także smiało mozna zmieniac biegi bez 





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości