Zobacz wÄ…tek - Yz 80 cieknie zza magneta...
NAS Analytics TAG

Yz 80 cieknie zza magneta...

Enduro, Cross
_________

Postprzez Hamulec » 31/3/2010, 10:57

Kubayz edytuj posty :wink:

Ludzie kurna chata od kiedy, to 2t ciągnie od dołu, bo mi wiadomo, że trzeba je kręcić, ah :evil:
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna


Postprzez gh_joker » 31/3/2010, 16:22

No wlasnie probuje to wypersfadowac panie Hamulec..

Czyli ten caly gaz-box czy cós:) robi odwrotnie niz ci sie wydawalo, hej? Wywal to badziewie bo po ci zbedna waga skoro pogarsza parametry:|

Za operacje typu cisnienie powietrza moim zdaniem odpowiedzialne sa membrany i zawor wydechowy (czesto nazywany zaworem mocy) + dyfuzor.. a nie jakies puszki, chocaz nie widzilem wiec moge sie mylic...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge


Postprzez henio12323 » 31/3/2010, 16:30

w DT akurat to bardzo pomaga. wg mechanika to tez napelnia sie powietrzem wiec nie powinno dawac mocy. ale z kolei jak to wywaliłem i zakleiłem węzyk że jest po prostu sam kruciec to moto było mułowate no i 0 reakcji na gaz :P tyle że to było robione pod DT a tu w YZ moze dostawac momentami za duzo powietrza i moze sie dusic.

co do 2T - nie zrozumieliscie mojej wypowiedzi. 2T trzeba kręcic w porównaniu do 4T bo wiadomo z dołu 2T przy 4T nie idzie. 2T pokazuje pazur dopiero na wysokich obrotach to wiadomo. ale jeżeli ktos dodaje gazu i mu muli muli dopiero 5 tys obrotów łapnie i strzała to cos jest nie tak ;P powinien równo od dołu ciągnąc z kolei na wysokich obrotach pokazuje swoją pełną moc. przecież sie mówi ma moto np 20 km przy np 10 tys obrotach :P 4T uzyskuje wartosc 20 km np przy 3 tys obrotach :P bo to całkiem inna specyfikacja ;D ale mi głownie chodziło o to że jak komuś 2T z dołu nie idzie spod tyłka ( no chyba że to mała pojemnosc ) to cos jest nie tak ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kubayz » 31/3/2010, 19:55

ej jak moze dostawa za duzo powietrza jak w orginale yz 80 nie ma gazboxa a yamaha to niebyle gowno i jak jest orginalnie bez to zrobie bez gazboxa i nie ma prawa mulic...to nie jest motorynka :(
Kubayz
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/3/2010, 17:40
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gh_joker » 31/3/2010, 20:48

Skoroś taki mądry chłopaku to po co sie pytasz??? Co za roznica czy za duzo czy za malo - poprostu zamula moto i tyle!!!
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez henio12323 » 31/3/2010, 20:59

no włąsnie :P xD gazbox w DT moze i pomaga bo tam moto nie ssie hektolitrów powietrza ;P w crossówce ssie praktycznie ile chce i dodatkowe powietrze moze po prostu go zamulic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê