Zobacz wÄ…tek - KTM 125 SX- Problem !!
NAS Analytics TAG

KTM 125 SX- Problem !!

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 27/3/2010, 23:11

ja jak mialem lape w gipsie to 1.5tyg i mialem dosc.. pol tyg zostalo do zdjęcia a na polskim rozerwalem go nożyczkami ;d i czym miałem pod ręką; d

wspołczuję.. bo ja to chociaz chodzic normalnie mogę,ale ty to masz nie ciekawie ;/

a co Ci się stało w rękę??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez cztery » 28/3/2010, 09:52

Jeszcze w ferie na snowboardzie złe lądowanie po skoku...
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31


Postprzez gh_joker » 28/3/2010, 09:56

Skoro to juz nie pierwszy przypadek z tym tlokiem to dobrze by bylo dojsc do przyczyny - bo jakas musi byc..

A moze nie rozgrzales go porzadnie przed jazda? A swieca taka jak w serwisowce, moze nr nizej by obnizyl temperature...?
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Bostorn » 28/3/2010, 21:57

swieca była ujowa, od 85 siedziała;p, a tłok nie kolejny bo poprzedni był po poprzednim wlascicielu i na wykonczeniu był, a ten to moj 1 wymieniony, i trafil mi sie felerny, jak zauwazyliscie nie jedna osoba pisala o tym ze vertexy lubią pekac ;/ dla tego zalozylem wossnera teraz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 30/3/2010, 17:38

Proszę żle mnie nie zrozumcie, nie chcę nic sugerować ani się wymądrzać, ale z tego co wiem i słyszę w rozmowach w konfrontacji z tym co tutaj było pisane na forum o numeracji tłoków w stosunku do średnicy cylindrów uważam, że być może tłok był żle dobrany czyli za ciasny. Tak ciasno, to tylko profesjoinaliści dobierają tłoki z tym, że od razu jest wymiana dysz na odpowiednie. Być może, to było przyczyną sklejenia tłoka, a jezeli nie, to osoby, które to przeczytają zastanowią się przy doborze tłoka w swoim sprzęcie.
Z wiewlkim szacunkiem dla Wszystkich offroadowców przesyłam pozdro :P
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez nosens » 13/9/2010, 20:49

Czy ktoś mogłby mi pomoc i powiedziec ile oleju wlac do KTM EXC 300 do przenich amorkow po wymianie uszczelniczy? Nie mam zadnej serwisowki:(

Lac olej 5W czy 10 W?
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46

Postprzez henio12323 » 13/9/2010, 21:47

szukaj serwisówki. pewnie do exc 300 ida takie same lagi jak w exc 250 (moge sie mylic ale kombinuj ) serwisówki szukaj w necie. tam jest podane dokłądnie bo to jest przedział raczej nikt z głowy ci nie powie ile masz nalac. co do oleju. zalezy jaki miałes wczesniej - jakie to zawieszenie przewiduje. ja np zalałem 5W (waze 55 kg wtedy) i były super. miekkie i takie chciałem. ty mozesz byc ciezszy i moze byc juz 5 W za mało. ja proponuje 7.5 W - kompromis
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez nosens » 15/9/2010, 05:35

Poszperałem i wyszperałem żeby lać 10W.

Chce wymienić olej w skrzyni, niestety nie wiem co lal wcześniej poprzedni właściciel. W serwisówce pisze żeby lac MOTOREX TOP SPEED 4T 15W-50.

Czy to jest jakaś różnica że leje się olej dedykowany do 4T do 2T?

Dzieki za wyrozumiałośc ale jestem laikiem.
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46

Postprzez henio12323 » 15/9/2010, 13:53

jak tak mówi serwisówka to taki olej bedzie dobry. ale jak wlejesz dedykowany do 2T tez bedzie dobrze. jeszcze inna rzecz to taka że co roku praktycznie wychodzi nowy udoskonalony olej. serwisówka przewiduje najlepszy olej z danego rocznika a za 3 lata ten olej moze byc przestarzały w stosunku do nowoczesnych technologii. teraz widze sporo olejów dedykowanych pod 2T a jeszcze nie tak dawno tylko kilka mi sie rzuciło w oczy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez nosens » 16/9/2010, 17:03

Dzieki za pomoc.
Padlo jednak na Motorex Gear OIL 2T, podobno najlepszy obecnie olej do skrzyni, jak pisales tamten byl dobry ale w 2003.

A co z pieleegnacja łańcucha? Smarujesz czyms specjalnym?

Pozdrawiam
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46

Postprzez henio12323 » 16/9/2010, 21:17

ja uzywam castrola nie pamietam nazwy. taki lekko biały. okropnie mocno łapie łancuch. smigam juz od wtorku kilka razy byłem w terenie i jak nasmarowałem tak jest na łancuchu ciagle. (haha teraz nie wiem czym go umyje :P ) łancuch jest b wazny zeby odpowiednio smarowac. najgorzej jest z woda bo tanie smary po prostu sa wyrzucane z łancucha albo zmywane po przejechaniu 1 kałuzy ;P castrola moge ci polecic bo jest mega skuteczny. wczesniej miałem inne i nie były tak dobre. za tego dałem 40 zł. pewnie mozna taniej ale akurat alarm zamawiałem na allegro :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez matthiasfc » 1/3/2014, 16:32

witam koledzy odswieze troche temat mimo ze mam inny problem z moim 125 sx z 2004r otorz dwa miesiace temu robilem homologacje i wymiane tloka w serwisie ktm opole z tym ze wiozlem tam sam cylinder i dopasowali mi tlok itd a montarz robilem sam problem mam taki ze motor pali od kopa na zimnym i cieply bez problemu ale zauwazylem ze na nowym tloku jest nieco slabszy niz na starym i wogole inaczej chodzi tlok mam vertex ktm takze bezl lipy ale po zlozeniu motor nie wkrecal sie i okazalo sie ze ma krecona czarna srobke na cylindrze ta zlewej strony mniej wiecej na srodku w gornej czesci cylindra podejrzewam ze jest to srobka jakiejs regulacji popuscilem ja i motorkiem mozna jezdzic hodzi ale nie tak jak kiedys dlatego chce zapytac ile mniej wiecej powinna miec obrotow ta srobka podejzewam ze przy homologacji mogli mi ja wkrecic a ja nie mam az takiej wiedzy zeby to ustawic samemu jesli ktos moze mi pomoz to bede wdzieczny
matthiasfc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11/2/2014, 10:12

Postprzez henio12323 » 2/3/2014, 11:55

skoro robiłes to w tym ktmie to tam pytaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 2/3/2014, 12:09

ta śrubka robi za ośkę zaworu wydechowego i powinna być wkręcona do oporu i cofnięta o 1/8 potem zablokowana tymi blaszkami, odkręć ten dekielek z lewej strony tam będziesz widział takie kreski i zobacz w jakim położeniu jest ta lewa i czy da się nią ruszyć(skoro sam składałem to mogłeś nie trafić dźwignią w dźwignie od zaworu wydechowego)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez matthiasfc » 3/3/2014, 15:12

ok dzieki kris w piatek bede w domu to sprobuje to zrobic 1/8 to rozumie ze caly pelny obrot i prawie pelny bez 0,2 dobrze to rozumie niecale 2 obroty tak? a tobie henio napisze jeszcze raz skoro niedoczytales w ktmie dobierali mi tylko tlok i homologacje a reszte sam robilem
matthiasfc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11/2/2014, 10:12

Postprzez kris514 » 3/3/2014, 15:24

to znaczy dokręcić i leciutko poluzować (nie 1 i 1/8 obrotu tylko 1/8= 0.125 obrotu)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez matthiasfc » 3/3/2014, 15:58

ok juz rozumiem a powiedz czy jak jest za duzo odkrecona to motor bedzie wolniej wchodzil na obroty bo u mnie jest tak ze on zapierdziela dobrze tylko ze z dolu mi sie wydaje ze dlugo wchodzi na obroty na starym tloku jak byl ciebply to dolu mozna powiedziec wogole nie bylo a teraz jest dodam jeszcze ze kupilem sobie 450sx i moze mi sie to wydaje ze tak jest bo wsiadam z wiekszego i jeszcze jedna sprawa ta podkladka ktora bloguje ta srube jest obrobione w tej chcwili sruba jest delikatnie przyklejona sylikonem a nigdzie nie moge znalesc takiej podkladki
matthiasfc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11/2/2014, 10:12

Postprzez kris514 » 3/3/2014, 16:20

Narzekasz że ma dół czy nie ma bo już nie rozumiem? Zdejmij ten mały dekielek o którym już wspominałem i obejrzyj jak te nacięcia tam (jeśli nacięcie będzie w otworze na dole oznacza to że źle założyłeś cylinder.
http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... 239956.doc
(tutaj masz rozrysowane o co mi chodzi )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez matthiasfc » 3/3/2014, 16:31

ok kris korzystajac z tego schematu z linka ktoy wkleiles napewno sobie poradze jeszcze tylko powiedzy czy mozna gdzies kupic taka podkladke tej sruby o ktora pytalem wczesniej ?
matthiasfc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11/2/2014, 10:12

Postprzez kris514 » 3/3/2014, 18:08

Raczej w używkach albo w serwisie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê