Zobacz wątek - HONDA CR Opinie Porady
 
NAS Analytics TAG

HONDA CR Opinie Porady

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 17/3/2010, 22:21

nie nie kolego ;P tam pod dekielek nie ma jak sie piach dostac ;D ja miałem calutkie wypełnione smarem do łożysk i było gitez majonez :P linka cały czas była w smarze. a rolgaz mialem jeszcze zdrowy i nie było mozliwosci dostania sie piachu nawet jak smigałem w błocie czy zaliczyłem nie jedną glebe na piachu na tą strone ;P zresztą zależy jaki typ roglazu jeszcze :D bo u mnie z jednej strony wychodziła linka wchodziłą wsrodek i to juz zabezpieczało ale na to szedł kapturek to juz całkiem ;D z drugiej sam rolgaz tez tam kilka zakrętów miał by piasek żeby sie dostac i po prostu nie było to możliwe :P przynajmniej nie u mnie :d xD w innych moze i tak :P

a co do smarowania linek w crossówkach oficjalnie sie ich nie smaruje ;D one fabrycznie są powleczane jakis smarowidlem specjalnym a sam pancerzyk jak napisałem jest pokryty teflonem i generalnie to powinno dac taki poslizg żeby linka swobodnie pracowała. jednak wątpie żeby kto kolwiek zmieniał linke dla tego że jest stara ;D raczej kazdy zmienia jak juz kiedy sie porwie :P a czasami najpierw wyciera sie teflon a po jakims czasie linka ze starosci pęka ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez N3xT » 18/3/2010, 19:36

Haha... Ale glupi problem byc moze wynikal z mojej glupoty :P Odkrecilem cala manetke gazu i chcialem wysunac ja z kierownicy, gdyz wysunalem troche gaz zaczol dzialac normalnie, idealnie :P Poprostu koniec kierownicy blokowal o gripy co powodowalo zacinanie sie :D

Dzieki za odp. :)
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż


Postprzez N3xT » 19/3/2010, 19:12

Powiem krotko KUR*** juz mnie szlag trafia!! Mam problem nadal z zalewajacymi sie swiecami. Tzn. robi sie osad z oleju co powoduje strate iskry i przeskakiwanie iskry miedzy porcelanka, a elektroda... Myslalem, ze to byla wina mieszanki (za gesta) Zrobilem rzadka mieszanke (1:40) I pojezdilem 30min. super sie jezdzilo, ale szkoda, ze tylko tyle. I padl, zmienilem na 2swiece i tez padl. I CO MAM ROBIC W TAKI PRZYPADKU!?!?
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 19/3/2010, 20:13

mówie ci oddaj do serwisu tam ci wszystko ustawiąi obczają... samemu mozesz jedynie wyczyscic gaźnik. nie wiem ja jeździłem cały sezon 1:20 kumpel to samo w RM 125 swieca po wykręceniu była podręcznikowa. wydech nie mial nagaru ani nic z niego nie ciekło :P także nie wiem moze CR 125 słabiej przepala olej. oddaj do serwisu bo to moze jednak wina zapłonu cewki lub czegos takiego w serwisie powinni umiec to sprawdzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hamulec » 20/3/2010, 09:06

N3xT wykręć z gażnika iglicę i pokombinuj z jej położeniem. Tam masz takie wcięcia. Ustaw ją tak, żeby była dłuższa.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez torettoCR » 20/3/2010, 16:49

WITAM. JESTEM POMYSŁODAWCĄ TEGO TEMATU I WIDZĘ ŻE JEST TO TRAFIONY TEMAT. DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE PORADY I PYTANIA WSZYSTKIM CR-fanom I ZACHĘCAM DO DALSZEGO KLIKANIA.
A co do mojej CR125R 2000 zamierzam przeprowadzić generalny i odświeżający przegląd. A więc piszcie co waszym zdaniem lepsze sprawdzone.
Po pierwsze to wymiana tłoka. Czy są oznaczenia średnicy tłoka bo nie wiem czy jest nominalny czy po którym szlifie bo poprzedni właściciel się nie znał. A jeżeli nie ma oznaczenia to jak dopasować tłoka do obecnej średnicy tulei. POZDRAWIAM
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 20/3/2010, 18:58

jeżeli chodzi o tłok - jeżeli masz tuleje bo mówisz o szlifie to na tłoku powinienes miec napisane na wierzchu tłoka albo selekcje jeżeli ktos wsadzał po selekcjach albo napisany rozmiar. moze nie byc widac ale przetrzyj lekko papierem sciernym a na pewno ci sie ukaże wymiar :P jeżeli sie nie ukaże polecam oddac cylinder do serwisu. gdzie od razu ci go dokładnie pomierza, zrobią szlif na zamówiony przez nich wczesniej tłok. u mnie to kosztuje około 80 zł (mierzenie cylka dokładne, zamówienie tłoka i szlif) chyba że bedą wymiary wpisujesz w google tlok cr 125 i szukasz większego rozmiaru ;P a wymieniasz korbe łozyska wału itd ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 20/3/2010, 20:43

Oddalem moto do mechanika juz mialem to w (....) szczerze mowiac sranie sie i odkrecanie. Zobaczymy co mech. stwierdzi jak oddawalem to wspomnial, ze moze byc za duza dysza i za duzo paliwka dostaje :D, ale zobaczymy :P
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 20/3/2010, 20:53

moze byc i dysza ale za pewne poprzedni własciciel musial miec ten sam problem i jakos jeździł :P wiec ciekawe cyz to dysza. a moze zadzwon do poprzedniego własciciela i sie spytaj czemu ci moto sie zalewa po jakims czasie jazdy :P bo moze z tego powodu sprzedawał motocykl ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 21/3/2010, 14:23

Kurcze, ale nie znam tak perfekcyjnie angielskiego :D Moto bylo sprowadzane z anglii jak wiekszosc motorow z tego sklepu. Nawet nie wiem kto byl poprzednim wlascicielem czy jakis Hardcore czy Amator nie mam pojecia, nawet nr. tel. nie mam... Teraz to i tak nie ma znaczenia juz go oddalem do mech. mam nadzieje, ze mech. to zrobi. W tym tyg. powinien juz byc. Jak mi go odda to wam napisze co bylo przyczyna tego zalewania...:P
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 21/3/2010, 14:42

aa chyba że ze sklepu myslałem że mozez a allegro czy cos kupiłes :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez torettoCR » 23/3/2010, 16:58

Witam. Cylinder ma 53.98 nicasil a tłok którego wymieniam miał 53.91 teraz zamierzam zamówić vertexa 53.93 czy dobrze robie heniu. Za wymianę korby łożyska wału sie nie zabieram narazie.

i pytanko kolejne jak mam z tylnym amortyzatorem gazowym zrobić chodzi mi o to odpowietrzenie? o co chodzi z tym gazowym wogule jak o niego dbać?

i kolejne pytanko posiadam w swojej CR125 tuningową głowicę złotą VHM gdy ją zdjąłem to jej środek bo jest wymienialny jest troche już zniszczony i teraz nie moge nigdzie znaleźć takich głowic VHM w Polsce czy ktoś wie gdzie mogę kupić taki środek do tego typu głowic???

I chciałem sie zapytać gdzie jest dobry sklep motocross chyba ze to nie ma różnicy że trzeba tylko dobre firmy wybierać bo chce kupić dosyć dużo mam nadzieje że mi doradzisz doradzicie co kupować mianowicie klocki hamulcowe tarcze, tarcze sprzęgłowe, filtr powietrza oleje silnikowy, przekładniowy, płyn hamulcowy,tylną oponę, łańcuch, świeca,

BARDZO DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZI I POZDRAWIAM TYCH KTÓRZY POSIADAJĄ CR
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 23/3/2010, 18:29

co do wymiarów niestety nie wiem co ile powinna byc kolejna selekcja :P bostorn albo landryss kiedys o tym pisali co ile kolejny tłok w nicasilu :P ja nie pamiętam xD

chodzi o tył tak ? tam sie nic nie odpowietrza. jest zaworek ale on służy na pompowaniu go :P i to specjalnym gazem w scisnie okreslonym cisnieniu ;P jak dbac - myc :) nei jeździc po blocie - wiem że to sprzecznosc crossówka i nie błoto no ale normalne jest że im więcej czasu spędzonego jest w błocie tym krócej amor wytrzyma ;P to samo skoki im mocniejsze tym amor mniej zniesie :P ale to nie jest tak żeby tego nie robic ;D bo regeneracja i tak go czeka i tak a czy to sie stanie miesiąc wczesniej czy później to żadna róznica :P mozna czasami golen przesmarowac jakims olejem ;D

gdzie nie mam pojęcia wpisz w google i szukaj :)

co do sklepu powiem ci tak że nie bardzo sie opłaca kupowac w sklepach :P chyba że masz jakis blisko siebie ze znanymi i niskimi cenami. bo generalnie sam jak kupowałem np płyn do filtrów w serwisie cos koło 70 zł dałem za lepszy :P na allegro za 50 zł znalazłem :D wysyłka 10 zl :P wiec 10 zł byłbym do przodu :P a jak piszesz że chcesz sporo częsci kupic. to lepiej poszukaj tego na allegro :P bo tam jest najtaniej. tyle że dochodzi wysyłka ale poszukaj moze 1 gosc sprzedaje wszystkie płyny do twojej CR wtedy wyjdzie taniej niz bys brał ze sklepu. a towar przecież ten sam :P niektóre sklepy motoryzacyjne mogą ci sprowadzic takie oleje na zamówienie wiec tu tez niezłe rozwiązanie bo nie narzucą dużej marży. bo oni i tak mają transporty wiec czy domówią 5 butelek płynów czy nie to dla nich żadna roznica wiec mozesz sie popytac w sklepach motoryzacyjnych ;pp co do oponki to tez na allegro proponuje ;P a co do napędu to raczej wymien komplet zębatki plus lancuch z reguły nie wymienia sie samego łancucha :P bo zalożysz nowy to sie duzo szybciej zuzyje niz bys założyl całkiem nowy zestaw
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez torettoCR » 25/3/2010, 16:44

Mam problem z przednim hamulcem tzn chodzi mi o to że klocki nie przylegają całą powierzchnią do tarczy i wystają jakieś 5mm poza obręcz tarczy. Po pierwsze mniejsza powierzchnia tarcia zmniejsza siłę hamowania, a po drugie po częściowym zużyciu klocków ich niezużyta powierzchnia blokuje się. Na moje oko tarcza powinna być większa czyli nie 240mm tylko 245mm tak jak przy YZ, ale takich tarcz do CR nie ma. Wymiana klocków tez nic nie da bo są oryginalne, sprawdzałem wymiar i zgadzają się z klockami dedykowanymi do CR.( 94x34,2x7,5mm). Czy mogę mieć złe mocowanie zacisku???
Pozdrawiam TORETTOCR
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 25/3/2010, 16:58

hmm dziwne żebys to seryjnie ? a masz wszystko seryjne ? felgi zaciski tarcze ? u mnie w CR wszystko przylegało idealnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez torettoCR » 25/3/2010, 17:03

No też się dziwie wszystko mam seryjnie środek mam talona ale to bez znaczenia bo rozstaw śrub pod tarcze jest taki sam jak w seryjnej piaście
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 25/3/2010, 17:06

no tak skoro tarcza jest oryginalnej wielkosci to dziwne ;P i to bardzo :P nie wiem mi to wygląda na za małą tarcze :P ale za duze klocki :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez torettoCR » 25/3/2010, 17:08

Zaciski mam NIsIN ale one montowane były chyba w większości crossów i zastanawiam się czy czasem nie pochodzą one np. od yamahy która tarcze ma o 5mm większą
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez henio12323 » 25/3/2010, 21:53

ja tez mialem nisina także tak ma w CR byc :P a moze masz klocki nie od CR tylko od yz pasujące ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez torettoCR » 29/3/2010, 13:51

Nie klocki też nisin. Szukałem i pytałem i wydaje mi się że cały zacisk jest od yz albo od innego crossa. Musze zmienić i założyć zacisk oryginalny od CR.
Mam już wszystkie części a co najważniejsze tłoka i zabieram się za składanie. Wiesz jak mocno trzeba dokręcić śruby na głowicy? Mam klucz dynamometryczny ale nie wiem jak mocno dokręcić?Pozdrawiam
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr