Zobacz wÄ…tek - suzuki tsr 125 problem z obrotami
NAS Analytics TAG

suzuki tsr 125 problem z obrotami

Enduro, Cross
_________

suzuki tsr 125 problem z obrotami

Postprzez SilverX » 4/3/2010, 18:15

Witam, mam problem z suzuki tsr 125. Moto na niskich obrotach chodzi nie równo, a na maksymalnych przerywa. Świeca jest mokra i czarna, widoczny lekki brązowy osad ale nie jest ok, pluje benzyną na łączeniu końcówki z dyfuzorem. Czasami po odjęciu manetki obroty zatrzymują się na 3-4 tys i dopiero po 10 sekundach spadają do normalnych, wszystko to na biegu jałowym. Jest jeszcze jeden problem, z mocą na 6 biegu, moto nie ma siły się rozpędzić, na 5 jest ok, a na 6 muła łapie. Tłok nowy, kompresja 8-9 barów. Zawór działa na 6 biegu, CDI odblokowane. Gaźnik wyregulowany, iglica na środku, pływakiem też się bawiłem ale to nic nie dało. Z tego co czytałem problemy z obrotami to może coś być nie tak z membraną. Membranę odkręciłem ale listki dobrze przylegają jednak zauważyłem, że już mają wyrobiony ślad po otworze. Po odkręceniu listków widać, że są lekko wygięte w jedną stronę, nie wiem jak jest z nowymi: czy też są idealnie proste czy te wygięcie jest fabryczny? Moje listki są z plastiku więc mogły się już wyrobić. Jak myślicie przez te listki mogą występować takie problemy ?
SilverX
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/1/2008, 09:07
Lokalizacja: Koronowo


Postprzez henio12323 » 4/3/2010, 19:22

tak całkiem możliwe fabrycznie one idealnie przylegają. jeżeli są juz odstające załóż je na drugąstrone albo zamień miejscami tak żeby jak najlepiej przylegały. one po prostu pod wpływem temperatury i czasu sie odkształcają odkształcają sie kazde - plastikowe metalowe z laminatów wszelakiego rodzaju ;D jeżeli to nic nie da stawiam na problemy z filtrem powietrza bądz gaźnikiem. ale zapewne te elementy masz czyste i tak dalej wiec pewnie membranki :P wpuszczają za duzo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez SilverX » 4/3/2010, 19:40

Po wyjęciu membrany listki dobrze przylegały, jak je odwrócę to właśnie odstają. Jednak jak je całkowicie odkręciłem to widać że są wygięte w dobrą stronę. Filtr powietrza czysty, dysza główna raczej oryginalna, pływak też OK. Nie wiem czy jedyną metodą sprawdzenia listków jest to, że dobrze przylegają ? Moto napewno dostaje za dużo benzyny, spalanie wynosi ok. 10l. Słyszałem, że powinien palić mniej motor takiej klasy. Uszczelka pod głowicą raczej jest szczelna, płynu nie ubywa. Moto tylko mocno kopci jak jest zimny.
SilverX
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/1/2008, 09:07
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez henio12323 » 4/3/2010, 19:43

hmm a ubywa oleju w skrzyni ? to moze gaźnik źle wyregulowany. za duzo dostaje ? hmm ? tak inaczej membranki nie sprawdzisz tylko czy przylega po prostu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SilverX » 4/3/2010, 20:06

Oleju nie ubywa, dorabiałem filtr powietrza, ponieważ poprzedni właściciel zaniedbał go do tego stopnia aż się rozleciał. Próbowałem różne grubości gąbki, później kupiłem specjalną gąbkę z allegro chyba 1,5 cm, wyregulowałem gaźnik, w miarę dobrze się rozpędza ale problem pozostaje z mokrą świecą. Pamiętam na początku jak go kupiłem, świeca także była mokra i też nie mógł się rozpędzić na 6. Pomyślałem że to wina starego tłoka więc kupiłem nowy, co mnie zdziwiło to to, że było nadpalone denko ale chyba przez właśnie rozwalony filtr powietrza i iglice ustawioną tak aby palił jak najmniej. Widać, że poprzedni właściciel borykał też się z problemem mokrej świecy bo ustawił tak iglicę, ale takie ustawienie jest bezsensu. Więc zostaje chyba membrana albo poważniejszy problem z gaźnikiem.
SilverX
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/1/2008, 09:07
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez henio12323 » 4/3/2010, 20:19

możliwe no niestety to nie jest popularny motocykl wiec... jeżeli nie znajdziesz problemu to moze opłacało by sie oddac do serwisu motocyklowego z prawdziwego zdarzenia żeby ci wyregulowali :P moze dużo nie zedrą a jak mają ci dobrze ustawic to moze i warto :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SilverX » 4/3/2010, 20:27

Kupie jeszcze te listki, kosztują 50-70 zł, trzeba spróbować. Dzięki za pomoc.
SilverX
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/1/2008, 09:07
Lokalizacja: Koronowo



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê