Zobacz wątek - WYBÓR SELEKCJI TŁOKA YAMAHA WR400
NAS Analytics TAG

WYBÓR SELEKCJI TŁOKA YAMAHA WR400

Enduro, Cross
_________

WYBÓR SELEKCJI TŁOKA YAMAHA WR400

Postprzez rekowsky » 15/10/2009, 20:38

witam.zamawiam tłok wossnera ale nie wiem jaki wymiar? znany pomorski mechanior mowi ze mam kupic selekcje C ale nie chce mi sie wierzyc ze tak mozna z A na C wskoczyc..tzn nie jestem pewny ze mialem A ale widac wszedzie siatke na nikasilu wiec co mam zrobic?? jechac i nierzyc?? Ile setek musi byc roznicy miedzy tłokiem a cylindrem?? 5 setek??
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański


Postprzez Bostorn » 15/10/2009, 21:42

ja do nowego nicasilu po 1 tłoku mechanik zalecił mi selekcje B więc taką kupię,

nie wiem na jakiej zasadzie to sie robi ale to jeden z najlepszych mechaników w tym rejonie i chyba wie co mówi :)

tak wiec myślę że twój mechanior o ile ufasz mu i dobre jest to wie co mówi

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez rekowsky » 15/10/2009, 21:59

ok.troche mnie pocieszyles ale logiczne jest ze przy drugim tloku powinno byc B...nie jestem pewny czy mam tlok drugi czy trzeci ale patrzac na stan tloka to watpie by byl zmieniany tylko raz przez 11 lat ;] bede jechal do gdanska to gosc mi zmierzy. nie wiem tylko ile musi byc luzu pomiedzy tlokiem a cylindem.bardzo prosze o informacje jezeli ktos posiada takowa.pozdr
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez henio12323 » 16/10/2009, 13:53

nie do konca tak jest jak za długo polatałes na dobrył tłoku to wytarło ci po prostu za 2 selekcje. kumpel ma cr 125 i tez mówił że ma dopiero 2 tłoczek i to od razu selekcje C po A. po prostu jakby sie wsadziło selekcje B to miałby słabszą kompresje a nie o to tu chodzi. przez 11 lat to byc moze juz ktos nową tuleje nicasilową wstawiał :P a raczej napewno :) najpewniej jechac do serwisu moto oni specjalnym urządzeniem mierzą i od razu mogą ci kupic 100% oryginalny tłok czasem taniej niz w necie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rekowsky » 16/10/2009, 17:31

tulei nowej napewno nie ma.zauwazyl bym.ewentualnie nowy cylinder.moto byl z zagranicy wiec moze byl w dobrych rekach.faktycznie silniczek wyglada w srodku slicznie.korba w pieknym stanie.tylko skrzynia nie wytrzymala.wracajac do tematu to jutro (sobota) bede widzial jak powinno byc tylko niech ktos mi napisze roznice pomiedzy rozmiarem tloka a cylidra-jaka powinna byc bo nie moge tego znalesc.
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez henio12323 » 16/10/2009, 21:51

nom jak 4t to najprędzej zmieniony cylinder bo koszt nicasilu a koszt cylindra nowego jest podobny. a o rozmiarach tłoka juz gdzies było. juz ci radziłem idz do serwisu oni ci dopasują tłok pod twój cylinder
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 16/10/2009, 21:57

Tłok powinien być spasowany na jakieś 0,06mm luzu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez rekowsky » 17/10/2009, 07:26

henio12323 napisał(a):nom jak 4t to najprędzej zmieniony cylinder bo koszt nicasilu a koszt cylindra nowego jest podobny. a o rozmiarach tłoka juz gdzies było. juz ci radziłem idz do serwisu oni ci dopasują tłok pod twój cylinder



fakt...nicasil to koszt cylindra.a co do ceny to sam handluje czesciami do moto wiec mojej ceny nie przebija ;]
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez rekowsky » 17/10/2009, 07:28

Landryss25 napisał(a):Tłok powinien być spasowany na jakieś 0,06mm luzu.



dzieki...ciekawe jaki przedzial jest
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Landryss25 » 17/10/2009, 10:13

Kiedyś sprawdzałem i było to chyba 0,04-0,06mm ale nie jestem pewien, jak ktoś wie niech mnie poprawi.

Rekowsky edytuj posty.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez rekowsky » 18/10/2009, 08:15

Landryss25 napisał(a):Kiedyś sprawdzałem i było to chyba 0,04-0,06mm ale nie jestem pewien, jak ktoś wie niech mnie poprawi.

Rekowsky edytuj posty.



dzieki za info.sprawdzilem i znalazlem w manualu. 0.040-0.065.tłok juz zamowilem tak zeby bylo dokladnie 0.040 ;] moj tłok mial juz 9setek luzu ;]
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Bostorn » 18/10/2009, 10:48

więc mechanior miał rację co do selekcji C??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez rekowsky » 18/10/2009, 19:55

Bostorn napisał(a):więc mechanior miał rację co do selekcji C??


miał skubany racje ;]
rekowsky
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/1/2008, 21:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Bostorn » 18/10/2009, 21:56

to znaczy że dobry jest i nie jest strach mu podstawiac moto do naprawy itp :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości




na gr