Zobacz wÄ…tek - co po ktm lc2 ?
NAS Analytics TAG

co po ktm lc2 ?

Enduro, Cross
_________

co po ktm lc2 ?

Postprzez bart1001 » 12/5/2009, 15:56

Witam. Kilka lat temu śmigałem 2 sezony ktm lc2. Był odblokowany więc miał jakieś 25-27 KM. Opanowałem go dość dobrze (las. tor). Chwila minęła i teraz szukam dawnej radochy czyli czegoś czym mógłbym pośmigać. wzrost 180 waga 90. Najlepiej coś nadające się do rejstracji. Tylko co? 125, 250,400 ... 2T czy 4T? Kasa to ok 8 tyś. Pozdr.
bart1001
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/5/2009, 15:46
Lokalizacja: olsztyn


Postprzez henio12323 » 12/5/2009, 16:47

skoro juz podstawy opanowane moze cos typu DR-Z 400 więcej mocy niz KTM wiec bedziesz mógł sie pobawic. jeżeli chcesz cos mocniejszego yamaha WR 250 albo 400 też dosyc mocne sprzęty i tez mają homologacje. jezeli chcesz cos bardziej na lasy DR 650 lepsza w trasy po scieżkach tez sie fajnie pomyka lecz na torze niestety czasami jest za ciężka choc znam ludzi którzy takimi skaczą po torach :D mozesz tez popatrzec na cos w 2t. CRM 250 dobry motor i w teren i na trasy i cenowo nie jest drogi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez piciasek » 12/5/2009, 21:01

4T a 2T to jak dla mnie duuuuża różnica kup 250 lub 350 no max ta 400 i będziesz zadowolony
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez henio12323 » 12/5/2009, 21:06

duza roznica ale zalezy jak kto chce smigac i jakie ma nastawienie dla mnie 4t sa nieco zamulone a jak juz są mocne <450 np yz450f> to są za cięzkie. jezeli chodzi o enduraki to tez własnie mysle że DR-z bedzie dobra wrecz idealna bo bezawaryjna juz cieczak mało pali ale mocy ma pod dostatkiem po takim KTMie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bart1001 » 13/5/2009, 09:44

Moje preferencje to 70% tor 30%las więc przydałoby się coś lekkiego. Myślę że przy kasie 8 tyś trzeba uważać co się kupuje gdyż prawdopodobieństwo kupienia wraka jest spore, stąd moje pytanie. Jeśli już kupię coś "średnio trafionego" to co z kosztami remontu? jaka jest różnica kosztów między 2T i 4T? Znalazłem chyba fajnego CRM 250 i DR-Z400. Różnica charakteru pomiędzy nimi jest chyba dość duża, więc dylemat też.
bart1001
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/5/2009, 15:46
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez henio12323 » 13/5/2009, 14:35

moc podobna jak CRM dobra to nawet lepsza od DR-Z jezeli dobrze trafisz w DR-z to posmiga ci długo bez problemów. podobno robili test afryke całą przejechała taka i nic jedynie wymiana filtrów oleji i benzyna wiec są to sprzęty wytrzymałe. ale z kolei inny kumpel o mało nie rozwalił głowicy ponieważ miał za luźny łancucszek i raz mu przeskoczył. przy zakupie 4t ja na swoim miejscu wymieniłbym łancuszek w pierwszej kolejnosci lub nie gdy mam pewnosc że był wymieniany. wtedy sie nie martwie. CRM tez nie jest zawodna jak fulle ale wiadomo nieco mniej mocy i troche cięższa ale w terenie daje rade. no tutaj jezeli źle trafisz remont powiedzmy tłok cylinder to koszt 500 zł i znowu latasz i sie nie martwisz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê