Lancuch
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Lancuch
Witam,
chcialbym sie dowiedziec jakie sa skuti jak jest lancuch za mocna nacagniety w moto wyczynowym?
Z gory dzieki.
pozdrowienia
chcialbym sie dowiedziec jakie sa skuti jak jest lancuch za mocna nacagniety w moto wyczynowym?
Z gory dzieki.
pozdrowienia
Moja nowa maszynka: | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kaw ... X,85/56631
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
Najprawdopodobniej go sobie zerwiesz i nie daj Boże, żeby Ci poleciał po deklu, bloku silnika, czy w jakiś sposób wkręcił się w koło, bo będziesz miał nie przyjemną sytuację, zarówno finansową, jak i być może zdrowotną. Ponadto cierpią na tym trochę łożyska na wahaczu i przegubie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Tak jak manhatan powiedział + mogą padać łożyska na wałku zdawczym.
No i oczywiście zawieszenie nie pracuje tak jak powinno.
No i oczywiście zawieszenie nie pracuje tak jak powinno.
Husqvarna WR
motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
I jeszcze w przypadku jak się nie zerwie to jego żywotność drastycznie spada.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Mojemu koledze o ile dobrze pamiętam (W Xt 350) przez to, że był za bardzo napięty zerwał się i wkręcił się w zębatkę silnikową, przestawiło mu rozrząd, przez co tłok spotkał się z zaworami co poskutkowało remontem silnika i głowicy: ) także lepiej go trochę poluzuj;)
- Argons
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
- Lokalizacja: Sandomierz
no to popuscze troche .
Mam pytanie i innej beczki jaki model crossa najbardziej nadaje sie do fmx?
Mam pytanie i innej beczki jaki model crossa najbardziej nadaje sie do fmx?
Moja nowa maszynka: | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kaw ... X,85/56631
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
250 w 2T...
Nie ma reguły, raczej sentyment, bądź sympatia do marki. Z reguły najwięcej osób lata na RM 250, CR 250, YZ 250, trochę mniej na SX 250 i KX 250
Pzdr.
Nie ma reguły, raczej sentyment, bądź sympatia do marki. Z reguły najwięcej osób lata na RM 250, CR 250, YZ 250, trochę mniej na SX 250 i KX 250
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
baziu96 piszesz, że popuścisz łańcuch. Mam pytanie do Ciebie, a skąd wiesz, że masz za ciasny lub ewentualnie za lużny, jak to sprawdzasz, jaki optymalny, najlepszy jest naciąg łańcucha. Jeżeli chodzi o mnie to w tym sezonie będę stosował sposób kolegi Weterana z forum, ale świadomie nie piszę jaki to sposób ponieważ chcę poznać Twój sposób i kolegów z forum jeżeli zechcą się wypowiedzieć w tym temacie.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Najlepiej jest wsadzić trzy palce pod koniec ślizgu łańcucha. Sposób chyba najprostrzy.
Wg serwisówek najczęściej jest to 4 cm między łańcuchem w najwyższym a najniższym położeniu w połowie jego długości pomiędzy zębatkami.
Wg serwisówek najczęściej jest to 4 cm między łańcuchem w najwyższym a najniższym położeniu w połowie jego długości pomiędzy zębatkami.
Husqvarna WR
motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Jeździ się na prawidłowo napiętym, nie może być ani za luźny, ani zbyt napięty. Przed każdą jazdą smarować i sprawdzać naciąg (nie koniecznie w tej kolejności) To wszystko...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
panzernacker napisał(a):Najlepiej jest wsadzić trzy palce pod koniec ślizgu łańcucha. Sposób chyba najprostrzy.
Wg serwisówek najczęściej jest to 4 cm między łańcuchem w najwyższym a najniższym położeniu w połowie jego długości pomiędzy zębatkami.
To właśnie jest ten sposób na trzy palce. Tylko ja wiem, że motor ma stać na podstawce pod silnikiem, i pytanie czy to jest konieczne, bo do końca nie wiem.
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości