Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawko00 » 19/11/2016, 19:13

Chciałbym zaoszczędzić sobie pare set zł, czyli zrobić sobie samemu przełącznik map zapłonu w moim exc 250. Mam pytanko, który kabel ma być odpięty aby motocykl był w spokojniejszym trybie?
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec


Postprzez henio12323 » 19/11/2016, 20:48

zajrzyj do serwisówki - tam jest to opisane na 1000% kabelek ten idzie fabrycznie po lewej stronie, i złączka jest w okolicach chłodnicy. wystarczy rozpiąc i zamontowac dowolny przełącznik typu on./off
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez qba753i » 20/11/2016, 21:28

sekundę po odpuszczeniu gazu na biegu jałowym słychać taki dziwny szum przez około sekundę. Mam jeszcze jedno pytanie, do rozbiórki idzie skrzynia crki napewno ale może ktoś znałby przyczynę lub domyślał się co może być nie tak. Jedynki czasami nie ma, czasem ciężko znaleść jakikolwiek bieg, czasami jest wszystko ok, innym razem wyskoczy czwórka,trudno luz znaleść, dzisiaj to nie mogłem znaleść żadnego biegu a jak znalazłem to żeby przełączyć na bieg wyższy trzeba było piętą mocniej kopnąć a w dół było ok. Programator ? Wodziki? Nie oczekuje jednoznacznej diagnozy.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 20/11/2016, 22:21

pewnie wodziki... ale to bez sensu zgadywać. równie dobrze rowki w programatorze moga byc wytarte i kiepsko działa. albo nie ma np tulejek miedzy wodzikiem a programatorem ( a chyba fabrycznie były ) opcji kilka, wiec szkoda sobiezachodu robic myslac co mzoe byc a co nie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 21/11/2016, 19:05

Wie ktoś może jaki gwint śruby trybka na wale od strony sprzęgła w cr 125 01? Chodzi dokładnie o ta śrubę. http://www.partzilla.com/parts/detail/h ... 0-000.html Na śrubie widnieją takie oznaczenia. Może koś umie odczytać. (szukałem po necie ale nic nie znalazłem)
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez promek » 27/11/2016, 14:51

Witam, oglądałem dzisiaj 200exc z dyfuzorem od 125 co prawda mocowanie sprężyn na dyfuzorze nie pasowalo, ale przed zakupem chciałbym się upewnić że to jest na bank 200. Gdzie na silniku w ktn exc 2004r wybita jest pojemność silnika ???;) Aaa i drugie pytanie ile na oko może kosztować wymiana uszczelniaczy w tylnim amorze ?
ew. ktoś mi podpowie czy idzie rozróżnić 125 od 200 w 2t 2004r.?
promek
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54

Postprzez henio12323 » 27/11/2016, 17:44

qba - ale o co ci dokładnie chodzi z tym gwintem ? nie mozesz wykręcic i zmierzyc gwintu ?


promek - na cylindrze powinna byc wybita średnica tłoka, sam uszczelnaicz kosztuje ze 150 zł, robocizna zaczyna sie łącznie z uszczelniaczem od jakis 300 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 29/11/2016, 19:43

Henio chodziło mi o to czy jest gwint prawy czy lewy. Nie mogłem znaleźć informacji na ten temat a nie chciałem nawalać pneumate nie w tą stronę. Już odkręciłem i był prawy tak samo jak od strony magneta. Teraz dylemat z pękniętą przegrodą okna wydechowego, czy jeżeli wstawie nową tuleje to czy nie pęknie znów :(
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Fugu » 29/11/2016, 20:04

Na przyszlosc - nakretki z lewym gwinten maja naciecia na rogach.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez qba753i » 29/11/2016, 20:15

Niestety to nie była nakrętka tylko śruba. http://www.partzilla.com/parts/detail/h ... 0-000.html
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Fugu » 29/11/2016, 20:38

Sruby tez sa znaczone:

Obrazek
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez qba753i » 29/11/2016, 20:54

O które nacięcie chodzi? Nie widze tego o.0 chodzi o spiłowane rogi ?
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Fugu » 29/11/2016, 21:30

Nie, chodzi o duze "LH"
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez qba753i » 29/11/2016, 21:41

W linku którym wysłałem jest owa śruba na której nie ma LH lecz jest 10 kreska na gorze i kropka. Może coś z tego też oznacza.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 29/11/2016, 21:48

czyoli masz normalny gwint. 10 oznacza w duzym skrócie wytrzymalosc sruby
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Artis01 » 17/12/2016, 18:29

Witam mam 21 lat (w marcu), ważę 75kg. Szukam jakiegoś pojazdu na pierwsze moto co byście radzili amatorowi, który nigdy wcześniej nie jeździł na żadnym sprzęcie kmx 125/dt 125 czy może sx 125/yz 125? Jako to wygląda na podstawie waszych doświadczeń czy startowanie od sx yz nie będzie za ostre jak na 0 doświadczenie?
Artis01
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/12/2016, 18:25

Postprzez henio12323 » 17/12/2016, 20:08

to i to dobre spokojnie. 16 latkowie juz mogą w zawodach startować na 125tkach...

kwestia tylko ile masz kasy, i gdzie chcesz tym jeździc. soft enduro ( kmx czy dt ) to całkiem inne moto niz wyczynówka crossowa - sx itp. crossówki - są na tor, soft enduro - to takie moto troche do wszystkiego '- szosa/teren spoko mozna popylać sobie i na torze ale na jakas normalną jazda nie ma co liczyc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamix21 » 20/12/2016, 18:43

wymiana uszczelki pod głowicą i cylindrem na nową następuje zawsze przy ściągnięciu cylindra? czy można zostawić taką która ma powiedzmy przelatane 3mth?
kamix21
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18

Postprzez henio12323 » 20/12/2016, 21:09

nawet po odpaleniu na 1 sekunde po rozebraniu powinno sie zmienic - uszczelka jest "pulchna" po skreceniu sie układa i dopasowuje do kształtu, zwłaszcza po odpaleniu juz nabiera swojego kształtu. po rozkręceniu i ponowym złozeniu, składasz juz sprasowaną uszczelke która moze nie trzymać. oczywiscie jest szansa ze nic sie nie stanie... ale ryzyko juz twoje

czasem da sie uniknąć wymiany uszczelki jak np w ktmach z silnikiem RFS mozna wypruć głowice z cylindrem jednocześnie - co prawda szpilki sie luzuje (odkreca) ale zostaja 3 małe srubki które to trzymają to samo sie tyczy wszystkich 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Artis01 » 23/12/2016, 23:23

To w takim bądź razie dodam pełniejszy opis: motor ma służyć do jeżdżenia po bezdrożach, lasach, polach, mam tor nie daleko może kiedyś jak się nauczę jeździć, raczej na początek bym obstawiał za pierwszymi opcjami. Co do kxm i dt są to już stare motory i boje się że problemy będą z nimi, do tego chyba są cięższe od crossa, a waga tu chyba jest ważna. Zastanawiam się nad 250 4t czy 125 2t chyba do mojej jezdy 250 4t się lepiej sprawdzi co o tym myślisz?
Artis01
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/12/2016, 18:25

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê