Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
tak pasowała by. akurat w ktmie nie zmieniali mocowan ;D ja taką miałem w 2005 roczniku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam
Witam wszystkich ,kiedyś pytałem o różnicę między Yamahą wrf a ktm exc 400 , ale wyszło jak wyszło i kupiłem Bete rr400 rok 2007 ( chciałem kupić 2010 ale ona miała już silnik bety i miałbym problem z częściami) z silnikiem ktm rfs. Motocykl sprowadzony z Włoch przez firmę z Gniezna ( polecam mają bardzo zadbane kopaczki
)
Rożnica miedzy WRF 250 a bętą rr400 jest spora np :beta jest odczuwalnie mocniejsza , węższa , i mamy hydrauliczne sprzegło
I mam parę pytań :
1 Ostatnio szukałem bagnetu od oleju i nie znalazłem , ale później zadzwoniłem i powiedzieli mi ze tu jest takie oczko pod kopką , a moje pytanie jest takie , na jakiej zasadzie działa te oczko ( jesli motocykl stoi prosto to oczko ma być pełne czy w połowie )?
2 Podstawowe informację o tym silniku co warto wiedzieć
3 Czy ten silnik jest taki sam co w exc 400 2007 ( czy te silniki RSF od 2.... do 2008 się nie zmieniały , jak tak to co ( chodzi mi o to czy np głowica będzie pasować od 2005)?
4 Olej lać taki co do Wrf czyli motul 10w50 syntetyk ?
5 . ilość oleju ?
6. Jak nie znajdę serwisówki do bety to mogę pobrać od ktm exc 2007 ( chodzi o silnik tylko )
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za błędy i ze tak pomieszałem

Rożnica miedzy WRF 250 a bętą rr400 jest spora np :beta jest odczuwalnie mocniejsza , węższa , i mamy hydrauliczne sprzegło

I mam parę pytań :
1 Ostatnio szukałem bagnetu od oleju i nie znalazłem , ale później zadzwoniłem i powiedzieli mi ze tu jest takie oczko pod kopką , a moje pytanie jest takie , na jakiej zasadzie działa te oczko ( jesli motocykl stoi prosto to oczko ma być pełne czy w połowie )?
2 Podstawowe informację o tym silniku co warto wiedzieć
3 Czy ten silnik jest taki sam co w exc 400 2007 ( czy te silniki RSF od 2.... do 2008 się nie zmieniały , jak tak to co ( chodzi mi o to czy np głowica będzie pasować od 2005)?
4 Olej lać taki co do Wrf czyli motul 10w50 syntetyk ?
5 . ilość oleju ?
6. Jak nie znajdę serwisówki do bety to mogę pobrać od ktm exc 2007 ( chodzi o silnik tylko )
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za błędy i ze tak pomieszałem

- lolo12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
- Lokalizacja: Drawsko Pom
Hej. Witam po dłuższej nieobecnośći.Otoż nie mam na razie mozliwości jazdy po torze i chciałbym was zapytać w jaki sposób w miarę bezpiecznie mogę poruszać się full crossem (cr 125) po polnych bezdrożach aby nie zaszkodzić silnikowi i jego podzespołom. Wiem, że nie mogę hamować silnikiem ani też dłuższy czas czas jechać na jednym biegu czy też toczyć się bez gazu po rozpędzeniu. Czyli jak to najlepiej robić, 1 2 3 4 5 hamulec i od nowa 2 3 4 5 hamulec... ? 

- GTTT
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
- Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie
1) po 1 1 1 to w ogóle zacznij od pobrania manuala... ( kristofsx.com tutaj znajomy ma ) tam wszyystko jest opisane, oczko działa tak że stawiasz moto w pionie. nie przechylne, odpalasz na 30 sekund chociazby, i czekasz 3 minuty - około. czas wziąłem z tyłka, ale generalnie chodzi o to żeby sprawdzać w takich samych warunkach zawsze, bo moze byc że raz bedize full, a potem gdzies dojrzysz że nie ma w ogóle. wiec tak robisz jak napisałem, i patrzysz. ma byc olej w oczku. a czy jest nisko czy wysoko - obojętne do normalnej jazdy. wiadomo najlepjej utrzymywac w połowie
2) co warto wiedziec ? wszystko co o czym mówi serwisówka
3) to jest RFS i był montowany w ktmach od 00 do 2007 roku. w tym czasie przechodził jakiestam drobne korekty, ale generalnie czesci z 00 pasują do 2007 i odwrotnie. głowica wiec bedzie pasowała od 00 do 07 z modelu 400 450 i 520/525
4) tak syntetyczny, oznaczenie 10w50 jest ok.
5) tak żeby było w oczku średnio około 1.5 litra wystarcza
6) jak juz wspomniałem mozesz spokojnie.
2) co warto wiedziec ? wszystko co o czym mówi serwisówka
3) to jest RFS i był montowany w ktmach od 00 do 2007 roku. w tym czasie przechodził jakiestam drobne korekty, ale generalnie czesci z 00 pasują do 2007 i odwrotnie. głowica wiec bedzie pasowała od 00 do 07 z modelu 400 450 i 520/525
4) tak syntetyczny, oznaczenie 10w50 jest ok.
5) tak żeby było w oczku średnio około 1.5 litra wystarcza
6) jak juz wspomniałem mozesz spokojnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
źle wyregulowany gaźnik
a nie jest tak że na zimnym masz ssanie i sa wysokie ? mogą byc wyzsze przez to że jest załączone ssanie
a nie jest tak że na zimnym masz ssanie i sa wysokie ? mogą byc wyzsze przez to że jest załączone ssanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w takim razie ma za bogatą mieszanke, wiec gaźnik do regulacji, ( zobacz czy tez nie łapie gdzies lewego powietrza)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ciezko o te info, pytaj sprzedawców plastików - maja na miejscu i moze mają jak domierzyc do siebie. póki co jeszcze nie bardzo są chyba dostepne oficjalne fiszki z numerami, ( chyba ze poszukasz na ktm.com w dziale częsci ) jak numery częsci beda te same to znaczy że pasuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
z tego co na ktmsklep piszÄ™ to te same plastiki i okleiny pasujÄ… do exc 2017 co do sx 2016
muszę sobie kupić zamienniki bo tych szkoda, przydadzą się przy sprzedaży w miarę stanie
a co do plastików w 2017 to jest porażka, po 15 mth wyglądają jak te starsze po 100mth.


exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
niestety ;d tak to teraz robiÄ… 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
na motocyklelublin.eu ( albo jakos tak na stronka leci ) w google najwyzej wklep. spoko do dostania jak nie ma na stronie to dzwon.
i kazdy salon/serwis ktma ma dostep do takich wydechów
i kazdy salon/serwis ktma ma dostep do takich wydechów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Chciałbym w mojej hondzie CRM zmienic wygląd na typowego crosa , to pomyślałem o polu numerowym zamiast lampy czy da się coś takiego zrobić ? Jak tak to jakie pola będą pasować może być np. Od CR lub czy są jakieś uniwersalne?
- Obi23
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/5/2015, 14:26
- Lokalizacja: Lublin
a nie przyda ci sie lampa ? jak juz osobiscie lampe wolał bym zostawic, zarzucił bym tylko błotnik z CR, lampe ewntualnie jakas kupic od nowej CRFy X czy cos, no i moze tylny błotnik z crossówki. bez lampy itp.
ale jak juz chcesz to tabliczka jest montowana w hondach na jedna srube, na górnej półce ( od przodu motocykla sie wkręca) wiec musiał bys wywalic tez liczniki itp itd. albo dorobic jakiś "stelażyk" żeby odsunąc tabliczke do przodu i do stelaża przykręcic. generalnie jest spore pole manewru.
ale jak juz chcesz to tabliczka jest montowana w hondach na jedna srube, na górnej półce ( od przodu motocykla sie wkręca) wiec musiał bys wywalic tez liczniki itp itd. albo dorobic jakiś "stelażyk" żeby odsunąc tabliczke do przodu i do stelaża przykręcic. generalnie jest spore pole manewru.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobry pomysł . Jeszcze jedno pytanie ostatnio po glebie odpadł mi lakier z przedniego błotnika i w sumie nwm co zrobić , zedrzeć resztę( ale jak ?) i pomalować to lub okleic ? Co można by zrobić z tym tainim kosztem
- Obi23
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/5/2015, 14:26
- Lokalizacja: Lublin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości