kawasaki kxf250
Posty: 3
• Strona 1 z 1
kawasaki kxf250
Witam,
Od paru dni jestem właścicielem kx'a i mam kilka pytań. Motocykl kupiłem z wydechem HGS POWERBOMB, aczkolwiek dźwięk nie jest zbyt zadowalający... Chodzi jak jakieś spokojne enduro. Czy wybebeszenie go obniży moc czy przeciwnie? Byłoby szkoda napsuć bo z tego co widziałem na aukcjach to wydech ten kosztuje ok 3tyś. Następną sprawą są opony. Dzisiaj pękła mi tylna więc chciałbym się dowiedzieć jaki rozmiar wstawić żeby nie haczyło o łańcuch i wydech, aktualnie jest szer.110. Oponki kupie nowe tylko czy lepiej jest od razu kupić przód i tył czy tylko tył i nie będzie wielkiej różnicy? (przód aktualnie około 50-60%). Mocno zaniepokoiło mnie również pęknięcie stelaża, który odchodzi od ramy i trzyma wydech (złe lądowanie). Jest to aluminium, jakieś konkretne uwagi co do spawania? wspomnieć o czymś spawaczowi? Przy uderzeniu ucierpiała dodatkowo kierownica, naprostowałem aczkolwiek idealnie tez nie jest więc zastanawiam się nad kupnem nowej, czy te renthala za 100zl są czegoś warte? Od nowości mam przejechane 60mth(niby). Tłok był zmieniany raz, kiedy zmienić ponownie? Gdy zacznie się coś dziać typu mniejsza kompresja, stukanie czy zrobić to profilaktycznie? i czy wymiana oleju co 10mth tyczy się rajdowców na torze czy przy normalnym lataniu po lasach i poligonach też trzeba tak często go zmieniać? i jeszcze jedna sprawa: jak w kxf'ie zmienić twardość sprężyny amora? Wyczytałem w jednym wątku, że trzeba w serwisie nabić azotu, nie ma jakiejś ręcznej regulacji?
Od paru dni jestem właścicielem kx'a i mam kilka pytań. Motocykl kupiłem z wydechem HGS POWERBOMB, aczkolwiek dźwięk nie jest zbyt zadowalający... Chodzi jak jakieś spokojne enduro. Czy wybebeszenie go obniży moc czy przeciwnie? Byłoby szkoda napsuć bo z tego co widziałem na aukcjach to wydech ten kosztuje ok 3tyś. Następną sprawą są opony. Dzisiaj pękła mi tylna więc chciałbym się dowiedzieć jaki rozmiar wstawić żeby nie haczyło o łańcuch i wydech, aktualnie jest szer.110. Oponki kupie nowe tylko czy lepiej jest od razu kupić przód i tył czy tylko tył i nie będzie wielkiej różnicy? (przód aktualnie około 50-60%). Mocno zaniepokoiło mnie również pęknięcie stelaża, który odchodzi od ramy i trzyma wydech (złe lądowanie). Jest to aluminium, jakieś konkretne uwagi co do spawania? wspomnieć o czymś spawaczowi? Przy uderzeniu ucierpiała dodatkowo kierownica, naprostowałem aczkolwiek idealnie tez nie jest więc zastanawiam się nad kupnem nowej, czy te renthala za 100zl są czegoś warte? Od nowości mam przejechane 60mth(niby). Tłok był zmieniany raz, kiedy zmienić ponownie? Gdy zacznie się coś dziać typu mniejsza kompresja, stukanie czy zrobić to profilaktycznie? i czy wymiana oleju co 10mth tyczy się rajdowców na torze czy przy normalnym lataniu po lasach i poligonach też trzeba tak często go zmieniać? i jeszcze jedna sprawa: jak w kxf'ie zmienić twardość sprężyny amora? Wyczytałem w jednym wątku, że trzeba w serwisie nabić azotu, nie ma jakiejś ręcznej regulacji?
- h4lcoder
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/5/2016, 21:23
nic nie mozna wybebeszać to nie WSKa. zobacz czy nie masz załozonedo DBkillera.
110tka do tego moto jest okej, taką polecam kupić.
mozesz kupic sam tył. tylko jak mówisz ze przód ma juz 50% zuzycia, to praktycznie jest tam tylko dla ozdoby i niewiele co trzyma.
spawacz bedzie wiedział co robic i jak. wiec nie musisz fachowca uczyc
kierownic sie nie prostuje tylko od razu wymienia, renthal za 100 zł - wystarczy ze na postoju ci poleci na bok i moze sie wykrzywić, to nie jest renthal tylko podróba, średnia/lepsza kierownica to kosz 250-350 zł. taniej nie ma co dawać
tłok zmieniasz jak wymaga wymiany, a co ile wymaga - ciezko powiedziec. 60 godzin od nowosci ? zapodaj fotke, moto powinno wygląac jak nówka, i znaleźć kilkulatka z takim przebiegiem to mała szansa szczerze mówiąc. profilaktycznie jak nie znasz realnie przeszłosci mozna by rozebrać góre silnika i obejrzeć co i jak. srednio tłok co 80-100 godzin amatorki powinien wytrzymać
co do oleju około 10 godzin i wymiana to norma, w lesie wcale mnie jw tyłek nie dostaje - nie jest silnik przystosowany pod takie warunki.
co do amortyzatora - gaz nabijasz jedno konkretne cisnienie, ale nie regulujesz nim twardosci. ogólnie sztywnosc reguluje sie np doborem spręzyny, hydrauliką w srodku, i pokrętłami które są dostępne z zewnątrz
110tka do tego moto jest okej, taką polecam kupić.
mozesz kupic sam tył. tylko jak mówisz ze przód ma juz 50% zuzycia, to praktycznie jest tam tylko dla ozdoby i niewiele co trzyma.
spawacz bedzie wiedział co robic i jak. wiec nie musisz fachowca uczyc

kierownic sie nie prostuje tylko od razu wymienia, renthal za 100 zł - wystarczy ze na postoju ci poleci na bok i moze sie wykrzywić, to nie jest renthal tylko podróba, średnia/lepsza kierownica to kosz 250-350 zł. taniej nie ma co dawać
tłok zmieniasz jak wymaga wymiany, a co ile wymaga - ciezko powiedziec. 60 godzin od nowosci ? zapodaj fotke, moto powinno wygląac jak nówka, i znaleźć kilkulatka z takim przebiegiem to mała szansa szczerze mówiąc. profilaktycznie jak nie znasz realnie przeszłosci mozna by rozebrać góre silnika i obejrzeć co i jak. srednio tłok co 80-100 godzin amatorki powinien wytrzymać
co do oleju około 10 godzin i wymiana to norma, w lesie wcale mnie jw tyłek nie dostaje - nie jest silnik przystosowany pod takie warunki.
co do amortyzatora - gaz nabijasz jedno konkretne cisnienie, ale nie regulujesz nim twardosci. ogólnie sztywnosc reguluje sie np doborem spręzyny, hydrauliką w srodku, i pokrętłami które są dostępne z zewnątrz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://ifotos.pl/zobacz/823003349_saaxpwh.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/823003349_saaxpwr.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/823003349_saaxpwn.jpg
Zaraz wracam z pracy, lukne ten wydech. dbkillera widać od razu czy żeby sprawdzić czy jest i go usunąć trzeba wiercić nity?
http://ifotos.pl/zobacz/823003349_saaxpwr.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/823003349_saaxpwn.jpg
Zaraz wracam z pracy, lukne ten wydech. dbkillera widać od razu czy żeby sprawdzić czy jest i go usunąć trzeba wiercić nity?
- h4lcoder
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/5/2016, 21:23
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości