Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
naxazord - pewnie nie bardzo, od piachu kamieni szybko poodpryskje i bedzie bardzo kiepsko wyglądać.
qba - u mnie w garazu stoi taki w sumie jeden z najtanszych z allego czy olx około stówki z wysyłka kosztował. i jak najbardziej zdaje egzamin.
qba - u mnie w garazu stoi taki w sumie jeden z najtanszych z allego czy olx około stówki z wysyłka kosztował. i jak najbardziej zdaje egzamin.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Rozłożyłem silnik, korba do wymiany,łożyska na wale... Czy simmeringi musze wymieniać? Ile by wyszło u ciebie Henio za korbe wossnera, łożyska na wał, komplet uszczelek no i jak potrzeba to te simeeringi?
A i może te lagi ale to jak kasa będzie... A teraz góra silnika wsadziłem pierścień w cylinder przerwa 0.30 a w serwisówce max 0.80 to chyba tłok zużyty nie jest tylko jest problem chyba bo tłok i cylinder jest trochę przytarty... Czy mogło to się zrobić od tych luzów na korbie bo są duże i co zrobić z tym cylindrem bo bo ciężko z gotówką?? Jak tu wstawić zdjęcia bo są za duże?

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
Zdj wrzuć na http://imgur.com/
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
jak juz luzy były na wale to uszczelniacze bezwzględnie, zreszta nawet i bez tego jak nie znasz przebiegu i stanu to ja bym wymienil. szkoda zostawiać.
pisz na PW dokładnie o jakie czesci chodzi, jakie uszczelki dokładnie i uszczelniacze ( otryginały czy zamienniki itp ) to zrobie wycene. mogło sie po częsci zrobic od luzów, cylinder do honowania nowy tłok i bedzie git
pisz na PW dokładnie o jakie czesci chodzi, jakie uszczelki dokładnie i uszczelniacze ( otryginały czy zamienniki itp ) to zrobie wycene. mogło sie po częsci zrobic od luzów, cylinder do honowania nowy tłok i bedzie git
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak cylinder przytarło / ma słabe widoczne honowanie, to oddajesz do honowania - mierzysz tłok, mierzysz cylinder i sprawdzasz czy sie miesci w normach. jak sie miesci to smiało mozna wsadzać. jak nie to niestety
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam pytanie, czy mogę lekko rozciągnąć sprężynkę która jest pod wybierakiem(silnik am6) na której jest kuleczka(pod wałkiem krzywkowym). Czy jak rozciągnę lekko to będzie skrzynia nieprawidłowo działać? Dodam że wyskakiwała mi czasem jedynka.
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
a po co chcesz rozciągać ? lepiej sprawdzić wszystko, moze jedynka wypadała bo kły są wyrobione albo wybieraki. poszukaj moze ksiązki serwisowej, czasami tam są podawane graniczne wymiary takich spręzynek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Okej skrzyni już złożona. Kurde teraz mam problem. Wszystko skręcone łożyska i simeringi nowe. I wał się ciężko obraza musze za tryb kręcić i użyć trochę siły. Czasem czuję że idzie łatwiej. Norma? Dotrze się po odpaleniu? Dodam że simeringi naprawdę twardo wchodziły. Wał się lekko przesuwa prawo lewo jakieś 1mm więc nie jest ściśnięty nadmiernie karterami. Biłem młotkiem od strony sprzęgła lekko w wał i magneta.
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
nie bardzo, cos jest scisniete, albo cos źle zdystansowane - ciezko powiedziec. tez na pewno uszczelnaicz swiezy mocniej trzyma.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jedynie co to nie dalem podkladki pod wałek programatora bo z podkładką po zlozeniu biegi nie wchodziły. Takie rozwiązanie wyczytałem. Ale to raczej nie ma znaczenia. Wał w poszczegolnych karterach chodziły bez większych oporów. Od strony sprzegla założyskiem jest tulejka nałożona, (nie obraca się, lekko nabita) na której jest simering. Może to tak trzyma? Bo przed nałożeniem nimeringów było trochę lepiej
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
no to mozliwe że simmeringi, jak sie kręci to składaj i jeździj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Stawanie na kole
Witam,
W swoim "nowym" crossie mam problem stanąć na tylnym kole, zamiast podnosić motocykl do góry to ślizga się tylne koło (tył prawie wyprzedza przód) dodam, że mocy ma ogromnie dużo (450ccm). Zauważyłem że tylna zębatka jest jakaś taka dużo większa niż u reszty, czy to może być przyczyna??
Pozdrawiam
W swoim "nowym" crossie mam problem stanąć na tylnym kole, zamiast podnosić motocykl do góry to ślizga się tylne koło (tył prawie wyprzedza przód) dodam, że mocy ma ogromnie dużo (450ccm). Zauważyłem że tylna zębatka jest jakaś taka dużo większa niż u reszty, czy to może być przyczyna??
Pozdrawiam
- krzychu_mlody
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44
Opony są nowe. Właśnie chodzi mi o przyrost mocy, bo skoro to jest prawie 60 konny cross i ma wrzuconą jakąś ogromną zębatkę to czy tej mocy nie jest za dużo i zamiast rwać w górę to zaczyna się drift
Dodam jeszcze że jak znajde jakiś kamień, dołek, korzeń który pomoże unieść koło do góry to później już normalnie leci, ale tak z prostej to nie moge..

- krzychu_mlody
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44
kwestia techniki, skoro slizga sie opona - to za mało dociązasz tylne koło, pewnie zebami trzymasz kierownice ;P pochyl sie mocno do tyłu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kwestia techniki... możliwe, zawodowcem nie jestem
ale wcześniej problemu z tym nie było a technika taka sama. Henio czyli moja ogromna zębatka tylnego koła nie ma nic do tego ? naprawde technika heh?? przecież jak śmigałem na słabszych maszynach to podnoszenie na koło to był najmniejszy problem, a jak pamietam początki to niekontrolowane dodanie gazu skutkowało zawsze spektakularną gumą 


- krzychu_mlody
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości