Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 24/4/2016, 21:21

naxazord - pewnie nie bardzo, od piachu kamieni szybko poodpryskje i bedzie bardzo kiepsko wyglądać.

qba - u mnie w garazu stoi taki w sumie jeden z najtanszych z allego czy olx około stówki z wysyłka kosztował. i jak najbardziej zdaje egzamin.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Pola1213 » 28/4/2016, 14:35

Rozłożyłem silnik, korba do wymiany,łożyska na wale... Czy simmeringi musze wymieniać? Ile by wyszło u ciebie Henio za korbe wossnera, łożyska na wał, komplet uszczelek no i jak potrzeba to te simeeringi? ;) A i może te lagi ale to jak kasa będzie... A teraz góra silnika wsadziłem pierścień w cylinder przerwa 0.30 a w serwisówce max 0.80 to chyba tłok zużyty nie jest tylko jest problem chyba bo tłok i cylinder jest trochę przytarty... Czy mogło to się zrobić od tych luzów na korbie bo są duże i co zrobić z tym cylindrem bo bo ciężko z gotówką?? Jak tu wstawić zdjęcia bo są za duże?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24


Postprzez qba753i » 28/4/2016, 16:29

Zdj wrzuć na http://imgur.com/
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 28/4/2016, 21:12

jak juz luzy były na wale to uszczelniacze bezwzględnie, zreszta nawet i bez tego jak nie znasz przebiegu i stanu to ja bym wymienil. szkoda zostawiać.

pisz na PW dokładnie o jakie czesci chodzi, jakie uszczelki dokładnie i uszczelniacze ( otryginały czy zamienniki itp ) to zrobie wycene. mogło sie po częsci zrobic od luzów, cylinder do honowania nowy tłok i bedzie git
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 3/5/2016, 09:48

Czy konieczna jest wymiana tłoka jak nie jest zużyty i cylinder lekko przytarło?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 3/5/2016, 10:13

jak cylinder przytarło / ma słabe widoczne honowanie, to oddajesz do honowania - mierzysz tłok, mierzysz cylinder i sprawdzasz czy sie miesci w normach. jak sie miesci to smiało mozna wsadzać. jak nie to niestety
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 3/5/2016, 10:42

gdzie najlepiej honować cylinder i gdzie go mogę zmierzyć bo koło mnie niema takich warsztatów?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 3/5/2016, 11:48

U mnie :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 4/5/2016, 15:13

Witam, mam pytanie, czy mogę lekko rozciągnąć sprężynkę która jest pod wybierakiem(silnik am6) na której jest kuleczka(pod wałkiem krzywkowym). Czy jak rozciągnę lekko to będzie skrzynia nieprawidłowo działać? Dodam że wyskakiwała mi czasem jedynka.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 5/5/2016, 11:52

a po co chcesz rozciągać ? lepiej sprawdzić wszystko, moze jedynka wypadała bo kły są wyrobione albo wybieraki. poszukaj moze ksiązki serwisowej, czasami tam są podawane graniczne wymiary takich spręzynek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 5/5/2016, 12:08

Okej skrzyni już złożona. Kurde teraz mam problem. Wszystko skręcone łożyska i simeringi nowe. I wał się ciężko obraza musze za tryb kręcić i użyć trochę siły. Czasem czuję że idzie łatwiej. Norma? Dotrze się po odpaleniu? Dodam że simeringi naprawdę twardo wchodziły. Wał się lekko przesuwa prawo lewo jakieś 1mm więc nie jest ściśnięty nadmiernie karterami. Biłem młotkiem od strony sprzęgła lekko w wał i magneta.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 5/5/2016, 17:23

nie bardzo, cos jest scisniete, albo cos źle zdystansowane - ciezko powiedziec. tez na pewno uszczelnaicz swiezy mocniej trzyma.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 5/5/2016, 17:43

Jedynie co to nie dalem podkladki pod wałek programatora bo z podkładką po zlozeniu biegi nie wchodziły. Takie rozwiązanie wyczytałem. Ale to raczej nie ma znaczenia. Wał w poszczegolnych karterach chodziły bez większych oporów. Od strony sprzegla założyskiem jest tulejka nałożona, (nie obraca się, lekko nabita) na której jest simering. Może to tak trzyma? Bo przed nałożeniem nimeringów było trochę lepiej
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 5/5/2016, 20:20

no to mozliwe że simmeringi, jak sie kręci to składaj i jeździj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez qba753i » 6/5/2016, 18:07

Wszystko działa, a chodzi cichutko nawet nie słychać że odpalony. Pozdrawiam.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Stawanie na kole

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 14:09

Witam,
W swoim "nowym" crossie mam problem stanąć na tylnym kole, zamiast podnosić motocykl do góry to ślizga się tylne koło (tył prawie wyprzedza przód) dodam, że mocy ma ogromnie dużo (450ccm). Zauważyłem że tylna zębatka jest jakaś taka dużo większa niż u reszty, czy to może być przyczyna??
Pozdrawiam
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Postprzez qba753i » 8/5/2016, 15:26

To że większą masz tylną zębatkę to wpływa na przyrost mocy. V max będzie lekko mniejszy. Proponuję kupić nową oponkę :D
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 19:24

Opony są nowe. Właśnie chodzi mi o przyrost mocy, bo skoro to jest prawie 60 konny cross i ma wrzuconą jakąś ogromną zębatkę to czy tej mocy nie jest za dużo i zamiast rwać w górę to zaczyna się drift :) Dodam jeszcze że jak znajde jakiś kamień, dołek, korzeń który pomoże unieść koło do góry to później już normalnie leci, ale tak z prostej to nie moge..
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Postprzez henio12323 » 8/5/2016, 19:24

kwestia techniki, skoro slizga sie opona - to za mało dociązasz tylne koło, pewnie zebami trzymasz kierownice ;P pochyl sie mocno do tyłu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 19:30

Kwestia techniki... możliwe, zawodowcem nie jestem :) ale wcześniej problemu z tym nie było a technika taka sama. Henio czyli moja ogromna zębatka tylnego koła nie ma nic do tego ? naprawde technika heh?? przecież jak śmigałem na słabszych maszynach to podnoszenie na koło to był najmniejszy problem, a jak pamietam początki to niekontrolowane dodanie gazu skutkowało zawsze spektakularną gumą :P
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê