Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Najlepiej badając gęstość materiału. Jeśli zanotowałeś tak niewielką różnicę w masie to możesz być pewien, że miałeś zawory stalowe.
Aktualnie nie ma mnie w Krakowie, a na gg czasem jestem tylko zawsze niewidoczny.
Aktualnie nie ma mnie w Krakowie, a na gg czasem jestem tylko zawsze niewidoczny.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
a nie lepiej przyłozyc magnes ? do tytanu ani troche sie nie przyciągnie. do stalowego z kolei bardzo dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio czytaj ze zrozumieniem.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Badać gęstość materiału ? ludzie poszaleliście nie kazdy ma labolatorium w domu. uderzyłem w niego młotkiem i sie pokruszył jak uderzyłem w stalowy stary to sie wygioł
Kupiłem też nowe prowadnice z brązu. Moge je normlanie usadzić na ciepło w domu czytalem ze glowica do +/- 300c a prowadnice zamrozić i wejdzie .
Kupiłem też nowe prowadnice z brązu. Moge je normlanie usadzić na ciepło w domu czytalem ze glowica do +/- 300c a prowadnice zamrozić i wejdzie .
Ostatnio edytowano 6/7/2015, 21:37 przez MatiSx, łącznie edytowano 1 raz
- MatiSx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58
Mogła to byś stal austenityczna z dodatkiem chromu i będzie kruchy.
Nie trzeba mieć laboratorium, czasem wystarczy trochę pomyśleć.
Badanie zaworu młotkiem to jest dopiero wyższa szkoła jazdy
Choćby Ci się nawet udało zamontować prowadnice (na pewno niepoprawnie) to co dalej? Wiertarką je przewiercisz? Gniazda przefrezujesz pilnikiem?
Tak nawiasem to powodzenia w grzaniu głowicy do 300 stopni.
Nie trzeba mieć laboratorium, czasem wystarczy trochę pomyśleć.
Badanie zaworu młotkiem to jest dopiero wyższa szkoła jazdy

Choćby Ci się nawet udało zamontować prowadnice (na pewno niepoprawnie) to co dalej? Wiertarką je przewiercisz? Gniazda przefrezujesz pilnikiem?
Tak nawiasem to powodzenia w grzaniu głowicy do 300 stopni.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Do takich głowic i średnic trzonków zaworów trzeba być przygotowanym technicznie. Jeśli ktoś ma nakład pracy z głowicami samochodowymi to nie będzie specjalnie robił narzędzi by naprawić jedną głowicę.
Jeśli chcesz mogę Ci pomóc. Zobacz wiadomość pw.
Jeśli chcesz mogę Ci pomóc. Zobacz wiadomość pw.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości