Zobacz wątek - Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R
NAS Analytics TAG

Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R

Enduro, Cross
_________

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 21:02

Najlepiej badając gęstość materiału. Jeśli zanotowałeś tak niewielką różnicę w masie to możesz być pewien, że miałeś zawory stalowe.

Aktualnie nie ma mnie w Krakowie, a na gg czasem jestem tylko zawsze niewidoczny.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez henio12323 » 6/7/2015, 21:08

a nie lepiej przyłozyc magnes ? do tytanu ani troche sie nie przyciągnie. do stalowego z kolei bardzo dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 21:12

henio czytaj ze zrozumieniem.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 6/7/2015, 21:31

Badać gęstość materiału ? ludzie poszaleliście nie kazdy ma labolatorium w domu. uderzyłem w niego młotkiem i sie pokruszył jak uderzyłem w stalowy stary to sie wygioł

Kupiłem też nowe prowadnice z brązu. Moge je normlanie usadzić na ciepło w domu czytalem ze glowica do +/- 300c a prowadnice zamrozić i wejdzie .
Ostatnio edytowano 6/7/2015, 21:37 przez MatiSx, łącznie edytowano 1 raz
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 21:36

Mogła to byś stal austenityczna z dodatkiem chromu i będzie kruchy.
Nie trzeba mieć laboratorium, czasem wystarczy trochę pomyśleć.
Badanie zaworu młotkiem to jest dopiero wyższa szkoła jazdy :D

Choćby Ci się nawet udało zamontować prowadnice (na pewno niepoprawnie) to co dalej? Wiertarką je przewiercisz? Gniazda przefrezujesz pilnikiem?
Tak nawiasem to powodzenia w grzaniu głowicy do 300 stopni.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 6/7/2015, 21:42

dzwoniłem do zakładów co robią głowice samochodowe to nie chcą robić głowicy z motocykla nie wiem dlaczego .
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 22:22

Do takich głowic i średnic trzonków zaworów trzeba być przygotowanym technicznie. Jeśli ktoś ma nakład pracy z głowicami samochodowymi to nie będzie specjalnie robił narzędzi by naprawić jedną głowicę.
Jeśli chcesz mogę Ci pomóc. Zobacz wiadomość pw.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê