Zobacz wątek - Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R
NAS Analytics TAG

Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R

Enduro, Cross
_________

Uszczelka głowicy z CRF X do CRF R

Postprzez MatiSx » 4/7/2015, 17:01

mam pytanie czy uszczelki do hondy crf 450 2006r różnią się czymś ? do modelu X i R ?
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58


Postprzez henio12323 » 4/7/2015, 21:14

z tego co wiem silniki są identyczne, wiec nie powinno byc róznicy akurat pod głowicą. róznice są w skrzyni biegów i inne magneto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez MJR128 » 4/7/2015, 22:13

Oczywiście, że te silniki nie są takie same. Heniek co ty pleciesz?
Uszczelki pod głowicę są za to takie same.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 5/7/2015, 07:16

jest troche zmian ale generalnie konstrukcja ta sama, jedynie przystosowane pod enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 5/7/2015, 08:54

Zmian jest sporo od głowicy po skrzynie. Jak możesz powiedzieć, że te silniki są identyczne ?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 5/7/2015, 20:19

chodzi mi tylko o uszczelke jeszcze jedno pytanie poszedł mi zawór ssący Tytanowy i prowadnica zawora . Gdzie dostane taka prowadnice i moze kupic stalowy zawór z proxa a zostawic starą spręzyne ? i czy 2 zawór moze zostać stary tytanowy .
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 5/7/2015, 21:43

jak zmienaisz na stal to i spręzyna musi byc pod stal.

ale lepie jak 1 zawór to lepiej kupic sam zawór - niestety. o ile pozostałe są rzeczywiscie spoko

prowadnice kupisz w ASO hondy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 5/7/2015, 21:46

A gdzie chcesz kupić jeden stalowy zawór proxa bez sprężyny?
Albo kupujesz zawór tytanowy - najlepsze wyjście, albo dwa zawory stalowe.
Odnoście prowadnicy odezwij się na pw.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 5/7/2015, 22:05

Prowadnice już znalazłem dość tanio nawet. A ciekawi mnie jeszcze czym się różnią sprężyny pod stalowe od tytanowych bo co forum piszą inaczej .. i czy strata mocy będzie znaczna po zmianie zaworów na stalowe ?

U kolegi widziałem też taki bajer ze pod zawory stalowe w silniku RFS 525 ma jakieś sprężynki dotoczone zeby był większy docisk i przez to motor ma lepszy "dół" prawda czy mit ?
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 5/7/2015, 22:45

odczujesz, chociaz dla amatora i tak mocowo wystarczy

róznica jest taka że zawór tytanowy jest lekki, i są inne siły "bezwładnosci" jak krzywka popchnie zawór, to cofa go spręzyna, jak zawór jest lekki to spręzyna nie musi byc tak mocna, stalowego cięzej jest "zawrócić" to spręzyny muszą byc inne.

słyszałem o przypadkach że po zmianie zaworów a bez wymiany spręzyn, zawory minimalnie potrafiły stukać o tłok

spręzynki ? tam juz nic sie nie upchnie, są oryginalne podkładki pod spręzynki. i wątpie żeby docisniecie spręzyny zmieniło by odczuwalnie charakterystykę silnika. pozatym jak cokolwiek sie podłozy pod spręzyne wtedy ona mocniej pracuje i może pękać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MatiSx » 5/7/2015, 23:00

Do tytana też kupic nową sprężynę ?
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 5/7/2015, 23:02

jak nie znasz przeszłosci warto zmienic, nie wiadomo jaki ma przebieg itp itd. a spręzyna potrafi w koncu pęknąć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MatiSx » 6/7/2015, 12:21

Kupiłem zawory Proxa stalowe z sprężynami . Ku mojemu zdziwieniu różnica w wadze to zaledwie 1,2g między Tytanami a stalowymi i spreżyny z tytanów są identyczne jak w stalówkach (po wymiarach) moze są delikatnie twarde ale to bardziej z racji tego iż tamte są poprostu zmęczone.

Na uszczelkach też pisze że do CRF 450 X 05-06r a są identyczne jak z R :)
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 14:16

Jeden gram różnicy między zaworem tytanowym a stalowym?
A jedzie mi czołg po powiece?
Bardzo w to wątpię, że miałeś zawory tytanowe. Chyba, że to był jakiś chiński tytan :)
Ostatnio edytowano 6/7/2015, 14:31 przez MJR128, łącznie edytowano 1 raz
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 6/7/2015, 14:43

może były plastikowe HE.. magnes nie łapał wiec z tego co mi wiadomo to tytan.
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 15:53

Są stale paramegnetyczne i dimagnetyczne, więc po samych właściwościach magnetycznych nie możesz na 100% powiedzieć z jakim materiałem masz do czynienia.

Pozdrawiam senekkorzenna :)
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez MatiSx » 6/7/2015, 19:19

to jak to inaczej rozpoznac ? zawór jest tak twardy ze na denku nawet nie mozna go porysowac wolał bym wiedzieć na przyszłość :)
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 21:02

Najlepiej badając gęstość materiału. Jeśli zanotowałeś tak niewielką różnicę w masie to możesz być pewien, że miałeś zawory stalowe.

Aktualnie nie ma mnie w Krakowie, a na gg czasem jestem tylko zawsze niewidoczny.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 6/7/2015, 21:08

a nie lepiej przyłozyc magnes ? do tytanu ani troche sie nie przyciągnie. do stalowego z kolei bardzo dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 6/7/2015, 21:12

henio czytaj ze zrozumieniem.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê