Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 19/5/2015, 18:29

Na 90% Chodzi Ci o numer 5 ze schematu.
Co do sprężyny to po pierwsze sprawdź czy numer 6 siedzi tak jak powinien a po drugie z tego co kojarzę to numer 3 można założyć w kilku pozycjach...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez dawko00 » 19/5/2015, 19:49

Ok dzięki tak to jest tamta teraz znalazłem w serwisówce, a mam jeszcze pytanie co do śrubki do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni, w serwisówce jest pokazana i pisze tylko m6 a nie wiem jak długa ona będzie
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec


Postprzez kris514 » 19/5/2015, 20:29

Jest ona umieszczona trochę wyżej niż ta do spuszczania oleju, jeśli będziesz szukał śrubki na 8 kluczyk między małym deklem od sprzęgła a ramą to znajdziesz taką która wygląda jakby niczego nie trzymała. Ona nie tylko tak wygląda lecz taka jest. jest ona krótka bo przechodzi tylko przez jedną ściankę i tyle.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 21/5/2015, 13:44

Chciałbym wrócić do mojego wczesniejszego postu odnośnie łożyska w główce ramy Yamaha DT 125 r, wyczytałem gdzieś, że górne łożysko posiada wymiar 43x25, w sklepie ze sprzętem rolniczym znalazłem o wymiarze 42x25 tzn łożysko oporowe o symbolu 51105. ktoś mi powie czy powinno ono pasować lub czy nie będzie za luźne ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 21/5/2015, 15:10

bedzie za luźne pozatym oporowe ma inny koształt zapewne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 21/5/2015, 16:09

Kształt ten sam, nigdzie nie mogę dostać identycznego (nie mam na myśli dostępnych kompletów) Myślę więc żeby złożyć na te same bieżnie tylko ich środek podać delikatnemu szlifowi lub poproszę tokarza o wytoczenie nowych i do środka dokupić wianek kulkowy czy dać nawet kulki luzem, to nie motor wyczynowy w końcu, ale Henio na pwno takiego pomysłu nie pochwali : )
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 21/5/2015, 18:08

toczenie nic nie da, bo łozyska są powierzchniowo utwardzane, jak ci dotoczy nawet z twardej stali to moment sie porobią zagłębienia, to juz lepiej nic nie robic tylko w stare bieżnie wrzucić. pozatym mówiłem doczytaj po forach, bo są tematy że ludzie wrzucają na góre też stożkowe łozyska
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 21/5/2015, 22:06

Ale stożkowego łożyska również nie znalazłem, szkoda mi kupować teraz cały komplet skoro dolne mam już nawet nałożone. Mogę to Henio wytoczyć z "bardzo" twardej stali, tzw HS 50 (3 poziom twardości na 4 które znam) wydaję mi się, że nie ma prawa się wyrobić. Wrzuciłbym w stare jeśli uda mi się w pracy wyszlifować te "wyrobienia" wtdy jednak ścianka może okazać się już bardziej cienka. Napiszę więcej po rozmowie z tokarzem w dniu jutrzejszym.
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 21/5/2015, 22:22

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 22/5/2015, 13:36

Dokładnie ma być 25x43x11 ale i tak dzięki, pewnie ta ostatnia cyferka mogłaby trochę się różnić. Końcowe rozwiązanie to kupienie jednak tego ciut luźniejszego czyli 25 x 43 i nałożenie na to tulejki o gr. 1mm powinno być ok : ) Pozdrawiam
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez dawko00 » 22/5/2015, 15:02

Mam pytanie co do lag w ktm exc 125, przy wymianie uszczelniaczy co powinienem jeszcze zrobić, jak ustawić poduszke powietrza, czy olej znajduje się w obu częściach osobno czy to jest jakos razem połączony i gdzie dokładnie się go leje i też gdzieś czytałem że trzeba azot dobić, to prawda?
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez GTTT » 22/5/2015, 19:10

Złożyłem główkę ramy póki póki co na starą bieżnie (górną, bo dolna, stożek jest nowy) brakowało mi 3 kulek, więc zamiast nich dałem 4 mniejsze a żeby nie było szpar między kulkami. Sztuka złożona i wszystko jest dobrze. Dzięki za odpowiedzi. Miłego weekendu
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 22/5/2015, 19:42

dawko - jaki masz zawias ? jak jednokomorowy to sprawa prosta, odkręcasz góre odkręcasz dół, i masz wszystko żeby osuszyc zawias ze starego oleju, masz kartridż z którego wypompujesz olej po wyjęciu i jest praktycznie sucho. jak masz 2 komorówke to inna sprawa, w zasadzie lepiej tą druga komore oddać na serwis, bo samemu nie nabijesz odpowiedniego cisnienia bez odpowiedniego sprzętu. ale 2 komory szły tylko w SXach albo exc 6D, ( nie pamietam jak w wersji factory racing ale mozliwe że tez 2komory szły )
poduszke powietrza ustawiasz, wlewając olej i popompowaniu kartridzem żeby sie wypełnił i wtedy przy wcisnietym zawieszeniu ( laga złota na maxa w dół ) odmierzasz od jej górnej krawędzi w dół odpowiednią ilosc centymetrów - serwis to podaje. azot sie dobija ale to troche bez sensu, mozna powietrze zwykłe i tak jak pisałem to w zawieszenia 2/4 komorowych, w EXC normalnym jest jednokomorówka i powietrza nie ma


GTTT - nie ma sie czym chwalić... juz chociaz mogłeś kupic jakies łozysko za 2 zł z takim rozmiarem kulek rozwalic je i kulki wsadzic w odpowiednim rozmiarze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 22/5/2015, 19:53

Henio, to były bardzo nietypowe kulki. Jak się nie mylę to 4.5. Uwierz, że rozwaliłem kilka łożysk w pogoni za kulistym kształtem... Jeśli coś zacznie się dziać, to zrobię tak jak pisałem wcześniej. Pozdrówki
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Hubertus125R » 23/5/2015, 17:14

Witam mam takie pytanie próbował ktoś zamontować jakieś nowsze plastiki do Hondy CR 125 1999? Chodzi mi np CRF albo CR inne roczniki
Hubertus125R
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez Loth » 25/5/2015, 18:54

Witam, orientuje się ktoś czy rama z kawasaki kdx'a 125 będzie pasować do kdx 200, 220, 250?
Loth
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/2/2013, 19:25
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Emil Wojcik » 26/5/2015, 19:19

Nie sądzę,aby ze 125 pasowała do 200 i wyżej. Różnica w pojemności niewielka, ale rama jest raczej nie przystosowana do wyższych obciążeń oraz jej kształt się nieco różni.
Emil Wojcik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 29/4/2015, 17:06
Lokalizacja: Wielkopolskie

Postprzez henio12323 » 26/5/2015, 19:52

w tym problem że ktos kiedys ( z rok temu ) pisał, i własnie rama chyba była taka sama w 125 i 200, 250tki miały chyba inną. nie wypowiadałem sie wcześniej, ale cos kojarze że raczej to własnie pasuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Musicman1997 » 26/5/2015, 22:26

Kdx jest podobnu do DT a w niej różnice 125/200 to mocowanie amortyzatora tylnego i zbiorniczka wyrownawczego. Niech ci sprzedawca wyśle wymiary i porównaj do swojej.
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez Loth » 27/5/2015, 13:28

Ok, dzięki za odpowiedzi.
Loth
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/2/2013, 19:25
Lokalizacja: Opolskie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê