Husqvarna TE 450 poroblem z luzem !
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Husqvarna TE 450 poroblem z luzem !
Witam braciszkowie i siostrzyczki
Otóż mam ogromny problem z moją husią którą kupiłem niedawno
Wszystko pięknie ładnie idzie jak przeciniak Huska Te 450 07r
Tylko przekosiłem ją zagrzała się dosyć ostro wracam Ci ja na podwórko zatrzymałem sie na 1 biegu i próbuje wrzucić luz i ni cholery... wbija sie 2 z 2 delikanie z precyzją chirurga pcham lewarek na dół i wbija się 1 ... wyłączyłem luz wskoczył bez problemu zapalam znowu to samo jak zimny to nie ma problemu.
Czytałem podobne tematy jednak w żadnym nie uzyskałem konkretynych informacji
Jedni piszą że to norma inni że kosz jeszcze inni że linka a z tego co widziałem to mam hydrauliczne, olej motul 5100 10 w 40 podobno jest to super olej do 450 4t boje sie experymentować z tym bo sprzedający mówił ze 2 lata na nim jeździł wgl do wszystkich jakie miał taki leje (a gostek widać ze z 10 lat w tym siedzi) twierdzi że wymieniał tydzien przed sprzedażą powiedzcie mi co jest mam sie niepokoić ze 2,5 koła nie moje ??? moj poprzednik to honda xr 600 i nie działo sie nic takiego
Dodam że doczytałem się iż luz trzeba wbijać gdy koło się kreci jeśli tak to jakoś do tego przywykne byle sie nieświadomie nie niszczył niepotrzebnie sprzęt aha
i gdy dam 1 na ciepłym to przy wciśniętym sprzegle delikatnie ale to naprawde minimalnie czuć ze moto samo jedzie biegi wchodzą jak nóż w ciepłe masło tylko ten luz ...
Poradźcie co to może być może ktoś miał taki problem może ktoś jest mechanikiem POMOCY ....
Otóż mam ogromny problem z moją husią którą kupiłem niedawno
Wszystko pięknie ładnie idzie jak przeciniak Huska Te 450 07r
Tylko przekosiłem ją zagrzała się dosyć ostro wracam Ci ja na podwórko zatrzymałem sie na 1 biegu i próbuje wrzucić luz i ni cholery... wbija sie 2 z 2 delikanie z precyzją chirurga pcham lewarek na dół i wbija się 1 ... wyłączyłem luz wskoczył bez problemu zapalam znowu to samo jak zimny to nie ma problemu.
Czytałem podobne tematy jednak w żadnym nie uzyskałem konkretynych informacji
Jedni piszą że to norma inni że kosz jeszcze inni że linka a z tego co widziałem to mam hydrauliczne, olej motul 5100 10 w 40 podobno jest to super olej do 450 4t boje sie experymentować z tym bo sprzedający mówił ze 2 lata na nim jeździł wgl do wszystkich jakie miał taki leje (a gostek widać ze z 10 lat w tym siedzi) twierdzi że wymieniał tydzien przed sprzedażą powiedzcie mi co jest mam sie niepokoić ze 2,5 koła nie moje ??? moj poprzednik to honda xr 600 i nie działo sie nic takiego
Dodam że doczytałem się iż luz trzeba wbijać gdy koło się kreci jeśli tak to jakoś do tego przywykne byle sie nieświadomie nie niszczył niepotrzebnie sprzęt aha
i gdy dam 1 na ciepłym to przy wciśniętym sprzegle delikatnie ale to naprawde minimalnie czuć ze moto samo jedzie biegi wchodzą jak nóż w ciepłe masło tylko ten luz ...
Poradźcie co to może być może ktoś miał taki problem może ktoś jest mechanikiem POMOCY ....
- Robby
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/4/2015, 08:21
olej super to nie jest bo jest to półsyntetyk. a ty masz wyczynówke, zmień na motul 300V jeżeli chcesz lepiej zadbać o wszystko
luz moze byc przez 1)kiepski olej - stary, przegrzany w momencie wbijania lub za zimny,
2) źle odpowietrzone sprzęgło i nie wysprzegla do konca(lub zapowietrzone )
3) uszkodzony kosz zewnętrzny sprzęgła - tylko wtedy jakbyś stał na jedynce i trzymał na wolnych obrotach motocykl "chciałby" jechac do przodu
4) przypalone przekładki sprzęgła które sie zdeformowały
jasnowidzem nie jestem wiec nie bede strzelał co padło u ciebie. sprawdzaj po kolei od najłatwiejszych rzeczy
macul - tarcze to akurat rzecz jaka moze paść jako ostatnia... wiec na pewno nie tarcze
luz moze byc przez 1)kiepski olej - stary, przegrzany w momencie wbijania lub za zimny,
2) źle odpowietrzone sprzęgło i nie wysprzegla do konca(lub zapowietrzone )
3) uszkodzony kosz zewnętrzny sprzęgła - tylko wtedy jakbyś stał na jedynce i trzymał na wolnych obrotach motocykl "chciałby" jechac do przodu
4) przypalone przekładki sprzęgła które sie zdeformowały
jasnowidzem nie jestem wiec nie bede strzelał co padło u ciebie. sprawdzaj po kolei od najłatwiejszych rzeczy
macul - tarcze to akurat rzecz jaka moze paść jako ostatnia... wiec na pewno nie tarcze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jeździłem dziś i doszedłem do wniosku że jak chce wbić luz to A-koło musi się toczyć lub B- delikatna przegazówa i wskakuje jak młody Bóg
Henio możesz mi dokładną nazwe to olejku zapodać ? dodam że przebieg to ok 5 000 ;p
btw zagotowało mi dziś wodę znaczy myśle że zagotowało bo wytrysnęła mi na nogę ("przewał czy coś takiego taki zawór) oczywiście momentanie silnik off dodakowo mam wiatraczek prowizoryczny na chłodnicy (samoróbka) i zapowniałem go włączyć i tu kolejne moje pytanie czy to uszczelka pod głowicą czy może po prostu przegrzałem bo jeździłem wolno na niskich biegach i dosyć go odkrecałem i trzeba mu dać odsapnąć po ostrej jeździe dodam że jeździłem non stop tak ok 2 godzin czy to norma czy coś nie tak jest ? bo przyznam pierwszy raz sie z takim czymś spotykam

Henio możesz mi dokładną nazwe to olejku zapodać ? dodam że przebieg to ok 5 000 ;p
btw zagotowało mi dziś wodę znaczy myśle że zagotowało bo wytrysnęła mi na nogę ("przewał czy coś takiego taki zawór) oczywiście momentanie silnik off dodakowo mam wiatraczek prowizoryczny na chłodnicy (samoróbka) i zapowniałem go włączyć i tu kolejne moje pytanie czy to uszczelka pod głowicą czy może po prostu przegrzałem bo jeździłem wolno na niskich biegach i dosyć go odkrecałem i trzeba mu dać odsapnąć po ostrej jeździe dodam że jeździłem non stop tak ok 2 godzin czy to norma czy coś nie tak jest ? bo przyznam pierwszy raz sie z takim czymś spotykam

- Robby
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/4/2015, 08:21
czyli problemy ze sprzęgłem
motul 300V ja leje 15W60 na letnie upały.
normalne że jak sie wolno jeździ to sie zaczyna grzać, postój to wcale nie rozwiązanie, lepiej wtedy w miare mozliwosci szybciej zaczac jechać - wtedy chłodzisz silnik. stająć cylinder sie gotuje bo woda nie ma obiegu.
mozesz jeździc i 15 godzin i nie ma to znaczenia.
sprawdź kolor swiecy, jak jest brązowa/czarnawa to jest ok. po prostu przygrzałes i wywaliło nadmiar płynu. korek sie otwiera pod pewnym cisnieniem i musi wyrzucic na zewnątrz żeby cisnienie nie poszło gdzies w silnik.
motul 300V ja leje 15W60 na letnie upały.
normalne że jak sie wolno jeździ to sie zaczyna grzać, postój to wcale nie rozwiązanie, lepiej wtedy w miare mozliwosci szybciej zaczac jechać - wtedy chłodzisz silnik. stająć cylinder sie gotuje bo woda nie ma obiegu.
mozesz jeździc i 15 godzin i nie ma to znaczenia.
sprawdź kolor swiecy, jak jest brązowa/czarnawa to jest ok. po prostu przygrzałes i wywaliło nadmiar płynu. korek sie otwiera pod pewnym cisnieniem i musi wyrzucic na zewnątrz żeby cisnienie nie poszło gdzies w silnik.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości