Husaber 400 FE Problem z paleniem
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Husaber 400 FE Problem z paleniem
Dostałem husaberga 400 - rocznikowo przed 2000 bez rozrusznika. Problem polegał na tym, że nie wchodził na obroty i strzelał ogniem z wydechu. Wiedziałem tyle, że z zapłonem wcześniej było coś kombinowane. Po ustawieniu zaworów wyczyszczeniu filtra powietrza, wyczyszczeniu i wyregulowaniu gaźnika- zmniejszyłem znacznie dawkę paliwa wszystko wróciło do normy- wkręcał się bez problemu na wysokie obroty i moc też niczego sobie. Po 10 minutach objawy podobne do braku paliwa i zgasł. Paliwo jeszcze było ale i tak dolałem. Nic nie pomogło, sprawdziłem jeszcze raz gaźnik i nie zapali nawet na pych.
Stator to SEM AMAL do tego jakaś nie oryginalna kostka z naklejką ICU10 z jednej strony 3 kable od statora i jedne wolny a z 2 strony dwa kable do cewki WN. Iskra jest taka sobie trochę słaba. Stator jest taki przyrdzewiały a koło magnesowe jest obdarte trochę.
Sprawdzałem na statorze to opory mniej więcej się zgadzają, przy kopaniu jest napięcie.
Ktoś może ma jakiś pomysł jak to ruszyć z tematem bo sprawa jest dość pilna.
Stator to SEM AMAL do tego jakaś nie oryginalna kostka z naklejką ICU10 z jednej strony 3 kable od statora i jedne wolny a z 2 strony dwa kable do cewki WN. Iskra jest taka sobie trochę słaba. Stator jest taki przyrdzewiały a koło magnesowe jest obdarte trochę.
Sprawdzałem na statorze to opory mniej więcej się zgadzają, przy kopaniu jest napięcie.
Ktoś może ma jakiś pomysł jak to ruszyć z tematem bo sprawa jest dość pilna.
-
QQQ50gQQQ - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
- Lokalizacja: Jasło
hehe z takimi nietypami i zabytkami jest nietety problem zwykle. te stare zapłony były sypliwe. czesto nawet względnie sprawne potrafiły psioczyć i nie odpalać. generalnie jak podaje paliwo ( zalewa swiece) to trzeba kombinowac z zapłonem. z tego co kojarze w tych starszych zmieniali na innego zapłony chyba kokusany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No właśnie, nic nie można znaleźć jakiś danych technicznych do tego.
A problem jest dość duży bo jak go dostałem, to jakoś palił, po wyregulowaniu chodził może 10min i teraz jest, że ja popsułem coś co się w ogóle na obroty nie wkręcało. Na magnecie są wycięte znaki i może jak podłączę lampę stroboskopową to może uda się jakoś coś poprawić.
Tylko samo by nic nie mogło by się przestawić.
Ktoś może jeszcze ma jakiś pomysł co przeoczyłem ? Już czuję w nodze, że to nie ma rozrusznika.
Jakieś pomoce z danymi technicznymi? Oprócz łatwo dostępnej angielskiej instrukcji obsługi.
Wszystko będzie pomocne bo w jeden dzień muszę to zrobić zaraz po świętach.
A problem jest dość duży bo jak go dostałem, to jakoś palił, po wyregulowaniu chodził może 10min i teraz jest, że ja popsułem coś co się w ogóle na obroty nie wkręcało. Na magnecie są wycięte znaki i może jak podłączę lampę stroboskopową to może uda się jakoś coś poprawić.
Tylko samo by nic nie mogło by się przestawić.
Ktoś może jeszcze ma jakiś pomysł co przeoczyłem ? Już czuję w nodze, że to nie ma rozrusznika.
Jakieś pomoce z danymi technicznymi? Oprócz łatwo dostępnej angielskiej instrukcji obsługi.
Wszystko będzie pomocne bo w jeden dzień muszę to zrobić zaraz po świętach.
-
QQQ50gQQQ - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
- Lokalizacja: Jasło
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości