Honda CRm 125R nie pali
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Honda CRm 125R nie pali
Witam wszystkich
Posiadam motocykl Honda CRm 125r 1998r , od roku 2012 do tej pory nic się z nim nie działo , nawet nie był robiony kapitalny remont ponieważ motocyklem dziennie robiłem ok 5km [dojazd do pracy] Ostatnio stał się problem taki iż motocykl nie chce odpalić ani na kopniak ani na pych
Sprawdzałem wszystko co tylko mogłem i tak :
-Iskra jest
-Paliwo jest
-Wszystkie bezpieczniki sÄ… ok
Dodam że gdy kopie lub staram się go odpalić na pych to moto strzela z tłumika:/
Proszę was o pomoc co może być przyczyną że nie chce ruszyć , dodam że nigdy wcześniej nie miałem z nim problemu palił obojętnie czy zimny czy ciepły na ssaniu i bez
Proszę was pomóżcie


-Iskra jest
-Paliwo jest
-Wszystkie bezpieczniki sÄ… ok
Dodam że gdy kopie lub staram się go odpalić na pych to moto strzela z tłumika:/
Proszę was o pomoc co może być przyczyną że nie chce ruszyć , dodam że nigdy wcześniej nie miałem z nim problemu palił obojętnie czy zimny czy ciepły na ssaniu i bez
Proszę was pomóżcie
- G3X96
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25/3/2015, 15:11
- Lokalizacja: kuźnia Raciborska
nie da sie jednoznacznie okreslic co jest problemem
przyczynÄ… moze byc
1) swieca do wymiany ( to że jest iskra o niczym nie swiadczy )
2) zapchany dolot, mówie tutaj od kranika przez cały gaźnik. wiec gaźnik do czyszczenia, sprawdzenie droznosci kranika itp
3) padniety układ elektryczny - np przewód WN, fajka, cewka, iskre moze dawac ale np nieregularną
4) zapchany filtr powietrza
5) silnik do remontu minimum wymiana tłoczka.
generalnie zaczął bym od punktu 1-4-2 w takiej kolejnosci. jak nic nie da swieca ,a f.powietrza czysty i drozny, to wyczyscił bym gaźnik. jak gaźnik wyjmiesz od razu zobacz w jakim stanie jest króciec ssący ( te listki miedzy gaxnikiem a cylindrem czy tam karterami. powinny przylegać a jak jest szczelina znaczna moto gorzej pali. tylko to sie nie robi z dnia na dzien... po tych zabiegach powinien odpalać. jak nie to trzeba szukac głębiej
przyczynÄ… moze byc
1) swieca do wymiany ( to że jest iskra o niczym nie swiadczy )
2) zapchany dolot, mówie tutaj od kranika przez cały gaźnik. wiec gaźnik do czyszczenia, sprawdzenie droznosci kranika itp
3) padniety układ elektryczny - np przewód WN, fajka, cewka, iskre moze dawac ale np nieregularną
4) zapchany filtr powietrza
5) silnik do remontu minimum wymiana tłoczka.
generalnie zaczął bym od punktu 1-4-2 w takiej kolejnosci. jak nic nie da swieca ,a f.powietrza czysty i drozny, to wyczyscił bym gaźnik. jak gaźnik wyjmiesz od razu zobacz w jakim stanie jest króciec ssący ( te listki miedzy gaxnikiem a cylindrem czy tam karterami. powinny przylegać a jak jest szczelina znaczna moto gorzej pali. tylko to sie nie robi z dnia na dzien... po tych zabiegach powinien odpalać. jak nie to trzeba szukac głębiej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości