Zobacz wątek - 4T Kupować ?
NAS Analytics TAG

4T Kupować ?

Enduro, Cross
_________

4T Kupować ?

Postprzez Dacros » 25/2/2015, 21:20

Witam zamierzam kupić Cross, Enduro 4T , miałem już Ktm SX250 2t , i interesuje podoba moc lub większa, Chodzi mi np o yamaha yzf(250-426-450) /kxf/ crf/ rok 2002-2005
ProszÄ™ o pomoc i opinie

pozdrawiam :)
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10


Postprzez henio12323 » 25/2/2015, 21:31

skoro chcesz podobnÄ… moc szukasz 450tki mniej wiecej

jak enduro to yamaha WR, ktm EXC, honda CRF ale w wersji X
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Dacros » 26/2/2015, 08:34

Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez Qapsel » 27/2/2015, 08:40

Nwm jak dokladnie z yzf ale na wr ogulnie ludzie troche nazekaja ze sie to sypie a po 2502t nwm czy 2504t nie bedzie ci brakowac troche mocy ja bym na twoim miejscu szukal jakiejs 450 crf naprawde sprzet godny polecenia jak sie dobrze trafi bo oczewiscie nie malo jest gratów i nie x tylko patrz czy zwykla bdz ci pasowac na tereny po jakich latasz ale powiem tyle ze na prostej sie troche męczy lecz las podjazdy latanie po lesie itd swietne moto a kxf troche droższa eksplatacja jest ale jak znajdziesz dobrego to tez bedziesz zadowolony
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez Dacros » 27/2/2015, 15:39

dzięki, 2T a 4T to co lepiej ? dużo droższy koszt utrzymania 4T ???

...wagowo wielka różnica miedzy 250cm 2T a 450cm 4T ???
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez henio12323 » 27/2/2015, 20:43

koszta utrzymania podobne ale trudniej ogarnąć 2takta. ale sie rzeczywiście lepiej prowadzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dacros » 28/2/2015, 10:24

Dzięki, a jeszcze pytanko jak by przyszło do remontu np.zatarty to 4T czy 2T cenowo ?, A 450cm nie jest za wielkie w teren \tor ?????
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez henio12323 » 28/2/2015, 11:36

remont pojedynczy 2takta jest tanszy, ale częstszy. 450tka w enduro jest spoko jak sie lata na przelotach, na tor 450tka i 250 w 2T to w wiekszosci przypadków za duze maszyny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dacros » 28/2/2015, 12:54

Achaa czyli w końcu okazuje się że prawie na to samo wychodzi 2T a 4T tylko inna praca silnika
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez henio12323 » 28/2/2015, 15:05

no prawie na to samo wychodzi, 4T rzadko a drogo, 2T często a taniej. sumarycznie wychodzi podobnie. inna jest charakterystyka pracy iutp itd. łatwo sobie dobrać motocykl po prostu pod teren.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dacros » 28/2/2015, 16:06

Dzięki bardzo , a wie ktoś jak się kupuje moto 4T sprawdzić czy jest jeszcze w miarę sprawny silnik ? Chodzi mi o np.tłok cylinder bez roskrecania ?
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez henio12323 » 28/2/2015, 18:15

mozna zadzwonić do wróżbity macieja - może cos z fusów wywróży
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dacros » 28/2/2015, 18:27

wiem wiem haha , ale było coś takiego żeby odkręcić na max i wyłączyć zapłon czy coś podobnego ?
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10

Postprzez SpeedyGonzales » 28/2/2015, 21:23

Sprawdzaj zawsze na zimnym silniku czy podczas odpalania nie kopci na niebiesko (w zasadzie nie powinien wogóle, chyba że jest bardzo zimno i leci para) a także przy zwiększeniu obrotów. Oprócz tego pytaj o rozrząd, jak wymieniał to ma części, faktury. Sprawdź świecę po i przed jazdą, czy nie jest zaolejona itd. Biegi i sprzęgło muszą pracować płynnie, poza tym patrz na motocykl jak na całość.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez henio12323 » 28/2/2015, 22:40

jedyne objawy które są słyszalne/widoczne to jak juz silnik jest 100%towo do remontu, ale czy ma 10% zuzycia czy 90% to sie ocenić nie da. jak kopci na niebiesko to bierze olej, i to juz jest mocno przeciągniety tłok, ( bo najpierw zaczyna lekko brac olej i praktycznie niezauwazalnie dymic a jak juz to widać to jest spory przebieg ) po dzwieku nie bardzo co poznasz, chyba że juz cos sie rozleciało w silniku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dacros » 28/2/2015, 22:59

Dzięki! ;)
Dacros
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25/2/2015, 21:10



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê