RM 250 problem z paliwem
Posty: 5
• Strona 1 z 1
RM 250 problem z paliwem
Witam. Nie bede sie rozwodzil tylko krótko na temat :
RM250 po remoncie silnik (cylinder, tlok). Problem pojawił się w momencie próby odpalenia.
1. Po wlaniu paliwa bezposrednio do cylindra motor odpala za 1 kopem i chodzi, oczywiscie ile moze chodzic na nakretce paliwa...
2. Rozebralem membrane na krućcu ssącym i ku mojemu zdziwieniu okazalo się ze jest nadkruszona, odwróciłem ją miejsce ukruszone znajduje się teraz pod osłoną trzymająca ale i tak pozostaly male otwory po śróbach tak ze nie jest to szczelne do końca.
3. Motor stał sporo czasu (5-6 miesiecy) na suchym gaźniku.
Teraz pytanie. Czy powodem tego ze nie chce odpalić jest uszkodzony zawór membranowy czy raczej to problem gaźnika. Bo wydaje mi się ze przez ten zawór ewentualnie moze troche moc spaść a nie że motor wogole nie wystartuje. Gaźnik napełnia sie paliwem tak że wydaje mi sie (bo nie rozbieralem tego gaźnika) ze problem ewentualnie leży po stronie dysz, ale nie chciałbym tam grzebać bo jak mowie nigdy nie rozbieralem motocyklowych gaźników.
Da się wogóle dokupić listki do tego zaworu czy raczej serwis i oryginalny kompletny zawór? Moze ktoś ma patent na to skad wziąć taki materiał, wygłada to troche jak plecionka karbonowa, albo bakielitowa.
No i pytanie zasadnicze obejdzie sie bez grzebania w gazniku czy raczej to ze motor nie odpala to jest wina tego zaworu.
Pozdrawiam.
RM250 po remoncie silnik (cylinder, tlok). Problem pojawił się w momencie próby odpalenia.
1. Po wlaniu paliwa bezposrednio do cylindra motor odpala za 1 kopem i chodzi, oczywiscie ile moze chodzic na nakretce paliwa...
2. Rozebralem membrane na krućcu ssącym i ku mojemu zdziwieniu okazalo się ze jest nadkruszona, odwróciłem ją miejsce ukruszone znajduje się teraz pod osłoną trzymająca ale i tak pozostaly male otwory po śróbach tak ze nie jest to szczelne do końca.
3. Motor stał sporo czasu (5-6 miesiecy) na suchym gaźniku.
Teraz pytanie. Czy powodem tego ze nie chce odpalić jest uszkodzony zawór membranowy czy raczej to problem gaźnika. Bo wydaje mi się ze przez ten zawór ewentualnie moze troche moc spaść a nie że motor wogole nie wystartuje. Gaźnik napełnia sie paliwem tak że wydaje mi sie (bo nie rozbieralem tego gaźnika) ze problem ewentualnie leży po stronie dysz, ale nie chciałbym tam grzebać bo jak mowie nigdy nie rozbieralem motocyklowych gaźników.
Da się wogóle dokupić listki do tego zaworu czy raczej serwis i oryginalny kompletny zawór? Moze ktoś ma patent na to skad wziąć taki materiał, wygłada to troche jak plecionka karbonowa, albo bakielitowa.
No i pytanie zasadnicze obejdzie sie bez grzebania w gazniku czy raczej to ze motor nie odpala to jest wina tego zaworu.
Pozdrawiam.
- MichnikRM
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 24/3/2007, 18:19
zalewa przy odpalaniu i wtedy nie chce odpaliæ..
a i mocno dymi....czy tak powinno byæ ??
a i mocno dymi....czy tak powinno byæ ??
cards (otwórz link)
- fairyanna
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/12/2014, 11:31
czysty gaznik to podstawa, rozbierz wyczysc(kompresorem) i nie zmieniaj ustawien poziomu plywaka, oraz ustaw srobke od mieszanki tak jak byla. Listki membrany mozna dokupic, listki sprzedawane do skuterkow tez sie nadaja tutaj liczy sie rozmiar i grubosc(wiadomo ze nalezalo by dociac do oryginalnego ksztaltu.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości