YZF r125 - ten pierwszy raz
Posty: 3
• Strona 1 z 1
YZF r125 - ten pierwszy raz
Siemanko, mam taki problem, w sumie chciałbym was zapytać o kilka szczegółów.
Zakupiłem ostatnio Yamahe YZF-R125, mam na niej przejechane ok. 4 tys. więc myślę, że najwyższy czas zaliczyć swój pierwszy raz.
Chodzi oczywiście o zejście na kolano, mam oryginalne opony ( Michelin Pilot Sport '08 r.) z początku miałem mało powietrza i przez to "pływałem" w zakrętach i to zdarzenie zblokowało tak jakby moją psychikę ( nie chce rozwalić sprzętu za 9-10 tys. ). Moje pytanie brzmi, przy jakiej " optymalnej" prędkości schodzi się na kolanko ? Wiem, pewnie zależy to od zakrętu, ale np. jeśli mam możliwość przejechać zakręt przy 80 km/h i 100 km/h to co mam wybrać, aby nie zaliczyć szlifa przy próbie kolana ? Poza tym, czy ma ktoś opinię na temat tych oponek które mam założone, czy jest możliwość tak zejść na tych gumach ? I takie dodatkowe, lepiej jest jakiś ciasny zakręt na początek wybrać czy taki "dłuższy" ?
Z góry dzięki za odpowiedź ; >
Zakupiłem ostatnio Yamahe YZF-R125, mam na niej przejechane ok. 4 tys. więc myślę, że najwyższy czas zaliczyć swój pierwszy raz.
Chodzi oczywiście o zejście na kolano, mam oryginalne opony ( Michelin Pilot Sport '08 r.) z początku miałem mało powietrza i przez to "pływałem" w zakrętach i to zdarzenie zblokowało tak jakby moją psychikę ( nie chce rozwalić sprzętu za 9-10 tys. ). Moje pytanie brzmi, przy jakiej " optymalnej" prędkości schodzi się na kolanko ? Wiem, pewnie zależy to od zakrętu, ale np. jeśli mam możliwość przejechać zakręt przy 80 km/h i 100 km/h to co mam wybrać, aby nie zaliczyć szlifa przy próbie kolana ? Poza tym, czy ma ktoś opinię na temat tych oponek które mam założone, czy jest możliwość tak zejść na tych gumach ? I takie dodatkowe, lepiej jest jakiś ciasny zakręt na początek wybrać czy taki "dłuższy" ?
Z góry dzięki za odpowiedź ; >
- Tomek97
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 18/3/2011, 21:12
lepiej dłuzszy zakręt i jak największa prędkosc - wtedy motocykl jest najbardziej stabilny, oczywiscie najlepiej dopilnować żeby nie było piasku na zakręcie itp itd, i pomału pomału coraz niżej mozesz schodzic, najpierw sobie mocniej noge wystawiaj żeby przynajmniej dotknąc kolanem a dopiero potem bedzie ci łatwiej maszyne kłaść.
co do prędkosci to jest tak że im szybciej tym trudniej zmienic tor jazdy przez co moto jedzie jak po torach kolejowych
co do prędkosci to jest tak że im szybciej tym trudniej zmienic tor jazdy przez co moto jedzie jak po torach kolejowych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oczywiście pamiętaj ! skręcając / idąc na kolano w lewo skręcasz w prawo !
https://www.youtube.com/watch?v=d3-pe4s_4To
https://www.youtube.com/watch?v=d3-pe4s_4To
- Wierccik
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 12/5/2014, 12:13
- Lokalizacja: Starachowice
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości