Problem z Olejem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z Olejem
Jestem Nowy na forum nie wiem czy dobrze zaloze temat ale problem jest nastepujacy iz mam DERBI GPR 125cc Racing Rok produkcji 2005 2T Silnik Yamaha
I problem tkwi w tym ze mam dwa wlewy oleju od strony hamulca tylnego i od strony sprzegla z tego co Wujek Google znalazl to ogolnie malo informacji na temat tego modelu wole was zapytac bo jestescie pewnie bardziej zorientowani niz ja po co 2 wlewy skoro smarowanie slinika pochodzi z mieszanki zbiorniczek mam pod siedzeniem oleju do 2T leje Castrola a wychodzi na to ze skrzynie i sprzeglo co smaruje??Dziwnie moze to brzmi.Mam od strony hamulca tylnego taka szybke i nad szybka jest napisane OIL 750cm3,noi pytanie brzmi po co te 2 wlewy i jaki olej gdzie lac czy potrzebuje przekladniowy i silnikowy<<<<skoro silnik smaruje ten z mieszanki?? z Gory Dziekuje PRosze o pomoc bo nie chce niechcacy zatrzec Mojej GPR-ki Pozdro
I problem tkwi w tym ze mam dwa wlewy oleju od strony hamulca tylnego i od strony sprzegla z tego co Wujek Google znalazl to ogolnie malo informacji na temat tego modelu wole was zapytac bo jestescie pewnie bardziej zorientowani niz ja po co 2 wlewy skoro smarowanie slinika pochodzi z mieszanki zbiorniczek mam pod siedzeniem oleju do 2T leje Castrola a wychodzi na to ze skrzynie i sprzeglo co smaruje??Dziwnie moze to brzmi.Mam od strony hamulca tylnego taka szybke i nad szybka jest napisane OIL 750cm3,noi pytanie brzmi po co te 2 wlewy i jaki olej gdzie lac czy potrzebuje przekladniowy i silnikowy<<<<skoro silnik smaruje ten z mieszanki?? z Gory Dziekuje PRosze o pomoc bo nie chce niechcacy zatrzec Mojej GPR-ki Pozdro
Serce bije w tempie obrotow maszyny
- koxik1990
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
- Lokalizacja: Londyn
Sam silnik 2T jest smarowany z mieszanki i ulega on spaleniu, natomiast olej skrzyni nie dostaje się do skrzyni korbowej. Zwykle do przekładni wchodzi ok litra, u mnie w RS też wchodzi 750 do przekładni, a do mieszanki też stosuję Castrol. Do skrzyni lejesz przekładniowy, zwykle 15w40 lub 75w80, z uwagą iż powinien to być olej do sprzęgieł mokrych, na samochodowym też pojedzie i będzie smarowanie ale mogą się pojawić kłopoty ze sklejaniem tarcz.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
A powiedz mi z ktorej strony go lac skoro mam dwa wlewy z prawej i z lewej tzn przy hamulcu tylnym jest szybka w pokrywie z mininum i maximum i w szybce widac ile jest oleju a z lewej czyli od strony sprzegła znowu korek na plaski srubokret bo juz zgupialem
Serce bije w tempie obrotow maszyny
- koxik1990
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
- Lokalizacja: Londyn
A powiedz mi z ktorej strony go lac skoro mam dwa wlewy z prawej tzn przy hamulcu tylnym jest szybka w pokrywie z mininum i maximum i w szybce widac ile jest oleju a z lewej czyli od strony skrzyni znowu korek na plaski srubokret bo juz zgupialem Dziekuje za odp
Serce bije w tempie obrotow maszyny
- koxik1990
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
- Lokalizacja: Londyn
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości