Pomoc - proszę doradzić.
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pomoc - proszę doradzić.
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum.
Mam pytanie odnośnie motocykla :
http://www.max-car.pl/autokomis_motocykle,575,399.html (otwórz link)
Na zakup mam około 5500zl. Wiem ,ze jest to produkcja chińska. Nie mam doświadczenia związanego z motocyklami, mam pytanie odnośnie osiągów tego "chińczyka" v-max ?
Czy do takiego noł-nejma są części tunningowe ? jeśli tak to ile można zyskać ich mątażem ?
Jeśli znacie inne 50ccm (nie mam 18 lat) to proszę o podanie nazw. Dodam tylko ,aby mieściły się one w przedziale do 6000zl i motocykle były nowe, chyba niczego takiego nie ma w tej cenie... ale wole zapytać.
Z góry dziękuje za opinie i rady.
Mam pytanie odnośnie motocykla :
http://www.max-car.pl/autokomis_motocykle,575,399.html (otwórz link)
Na zakup mam około 5500zl. Wiem ,ze jest to produkcja chińska. Nie mam doświadczenia związanego z motocyklami, mam pytanie odnośnie osiągów tego "chińczyka" v-max ?
Czy do takiego noł-nejma są części tunningowe ? jeśli tak to ile można zyskać ich mątażem ?
Jeśli znacie inne 50ccm (nie mam 18 lat) to proszę o podanie nazw. Dodam tylko ,aby mieściły się one w przedziale do 6000zl i motocykle były nowe, chyba niczego takiego nie ma w tej cenie... ale wole zapytać.
Z góry dziękuje za opinie i rady.
- easybike
- Świeżak
a to Twój pierwszy motocykl czy już czymś wcześniej jeździłeś ?
bo wiesz ścigacz się nie nadaje na pierwsze moto, odkręcisz przypadkiem i niezłe zamieszanie się narobi.
każdy tak mówi,że będzie wolno jechał, że się będzie panował, że nie będzie odkręcał. tydzień dwa i przestanie się panować, będzie stawiał na koło, najpierw jedno, potem drugie, na końcu na obydwa.
mówię Ci aż strach sie bać, jak to jest Twoje pierwsze moto to polecam coś słabszego.
bo wiesz ścigacz się nie nadaje na pierwsze moto, odkręcisz przypadkiem i niezłe zamieszanie się narobi.