Yamaha dt 125 x
• Strona 1 z 1
Yamaha dt 125 x
Witam.
Zakochałem się w enduro, a konkretnie Yamaha dt 125x. Szukałem i szukałem ale większość egzemplarzy jest albo ponad 500km od mojego domu albo są za drogie (szukam tak do 6000zł). W końcu dorwałem jeden fajny, był po 5500, gosciu napisał ze zejdzie z ceny 300-400zł. Poprosiłem o filmik, wstawił. Moto wygląda dobrze ale niepokoi mnie dźwięk. Jako że nie znam się az tak bardzo na mechanice pisze do was z prosbą o rozpoznanie problemu, oto filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=84hh7UaC ... e=youtu.be
Chodzi o ten turkot silnika, dobrze słychać podczas spadania obrotów po przekreceniu manetki. Sprzedawca twierdzi ze to nie wpływa na jazde ale jednak coś jest na rzeczy.
Zakochałem się w enduro, a konkretnie Yamaha dt 125x. Szukałem i szukałem ale większość egzemplarzy jest albo ponad 500km od mojego domu albo są za drogie (szukam tak do 6000zł). W końcu dorwałem jeden fajny, był po 5500, gosciu napisał ze zejdzie z ceny 300-400zł. Poprosiłem o filmik, wstawił. Moto wygląda dobrze ale niepokoi mnie dźwięk. Jako że nie znam się az tak bardzo na mechanice pisze do was z prosbą o rozpoznanie problemu, oto filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=84hh7UaC ... e=youtu.be
Chodzi o ten turkot silnika, dobrze słychać podczas spadania obrotów po przekreceniu manetki. Sprzedawca twierdzi ze to nie wpływa na jazde ale jednak coś jest na rzeczy.
- MattJanisz
- Świeżak
na pewno cos jest nie tak. a co ? trudno ocenic po samym dzwieku. na pewno bedzie do rozbiórki a co dalej - tego nikt ci nie powiem. jak cena jest ok to pomysl nad tym moto. zejdź z ceny 500 zł albo i więcej ( zalezy jak sie targujesz) i za te 1000 zł które ci zostanie zrób remont silnika, i bedziesz miał igiełke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator