Zobacz wÄ…tek - Kolejna 125-tka czyli co bedzie odpowiednie.
NAS Analytics TAG

Kolejna 125-tka czyli co bedzie odpowiednie.

i inne małe pojemności
_________

Kolejna 125-tka czyli co bedzie odpowiednie.

Postprzez kuba210796 » 14/3/2013, 21:30

Witam zakładam ten tematu tutaj dlatego ,że chciałbym bardziej rozwinąć,chciałbym by ktoś się wypowiedział co miał styczność z tymi motorkami i doradził.

A więc będzie to moje kolejne moto w 125ccm, teraz postanowiłem w 2 suw wie, interesują mnie tylko i wyłącznie sportowe , nie rzadne szosówki , enduro , nakedy...

Zastanawiam się najbardziej nad Hondą nsr 125 lub aprilia rs 125 - ogólnie gdyby trafiła się okazja to rozważyłbym nad cagiva mito, yamaha tzr.

A więc po koleji motor ma być używany na jazde po mieście jak i na trasy - jezdziłem na rs 50 i nadkarstki bolały po paru km, nie wiem jak jest w kwesti 125 ale z tego co czytałem to podobnie, więc tu nsr ma plus , druga sprawa spalanie - jak wiadomo paliwo prawie po 6zł, wiem,wiem 2 suw w 125 potrafi spalić , i przygotowuje się na te 5-6 litrów / 100km, zastanawia mnie tylko jedna kwestia , czy jest duża róznica w spalaniu pomiędzy nsr a rs 125? ludzie różnie piszą, nsr niby da się zejść do 5 litrów, rs w wersji GS z większymi gaznikami miedzy 6-8 litrów co mnie przraziło, ponieważ utrzymanie było by droższe od typowej 600-tki :) . Nie za fajnie by było gdybym na trasie z 6 nie zeszedł a w mieście przy mojej jezdzie , dochodziło do 10 litrów :) do tego olej . I jeszcze pytanie czy duża róznica jest pomiędzy wersja zwykłą a gs która ma większy gaznik .

Myślałem o tej rs w starszej budzie
http://tablica.pl/oferta/aprilia-rs-125 ... ca53d;r:;s:

lecz wydaje mi się grubo wyeksploatowana, łysa opona , wiek i napewno duży przebieg zrobił swoje

Jeżeli przechodząc do osiągów to nsr myślę ,że była by ok , apka ma 4km więcej w wersji gs troszkę więcej,ale myślę,że te 28km by mi w zupełności wystarczyło.

Teraz tak tu gdzie jest na plus w nsr to tak
spalanie,niezawodność i jest w miare wygodna

rs; mocniejsza, większa gabarytowo wg. mnie ładniejsza zato więcej pali i jest bardziej awaryjna.

lub ta honda http://tablica.pl/oferta/honda-nsr-125- ... aa8f9;r:;s:

dziwi mnie tylko,że koleś chce zamienić ją na rs 125 skoro jest świeżo po remoncie ...

Cbr 125 odpada, za mała za brzydka, i za słaba.
Najgorsze jeszcze w tej kwesti jest to ,że 90% sportowych 125-tek jest wykatowana,wypałowana przez młodych i nadająca się do gruntownego remontu... ehhh takie czasu..

Z góry dziękuje za odpowiedz :)
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35


Postprzez henio12323 » 14/3/2013, 21:55

kupujesz moto uzywane, wiec te suche dane techniczne mozna sobie miedzy bajki wsadzić. wiec na moc nie patrz. bo w moto kilku letnim wiecej lub mniej kucy pozdychało.


moim zdaniem jak chcesz 125 to bierz to co sie po prostu najlepiej trafi. nie skupiaj sie na modelu. czy rs czy nsr czy tzr w sumie to podobnie, choc motocykle maja troche róznic. ale czasy remontów, spalanie, osiągi wszystko dosyc podobne. jak sam napisałes trudno o zadbane moto, wiec szkoda sie skupiac na np niezawodnej NSR która moze okazac sie trupem, a odpuscic np RSke która mogła sie w międzyczasie trafic i była by w nalezytym stanie.

osobiscie ja bym odpuscił sobie tą klase motocykli. i tak na prawko A1 sie nie kwalifikuje, na A2 z kolei chociazby GS 500, byłby lepszy, moze nie sportowy i naked jak nie chcesz,i nawet jak osiągi są nieco gorsze, to dynamika i wygoda jazdy jest 10X lepsza, moto mniej pali i jest 10X bardziej wszystkooodporne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez kuba210796 » 14/3/2013, 22:25

Wiesz też bym wybrał gs 500 bo wiem, że to nie jest już pierdziawka , jezdzi w każdym zakresie obrotów, ładniej chodzi i jest już prawdziwym motocyklem, tylko jest taki problem, że a2 będę miał dopiero w przyszłym sezonie... pozatym dr 650 chyba bym wolał ,jeżeli chodzi o tą kategorię.
Sytuacja jest taka , że zaraz mnie tu każdy zjedzie bo hulam 125/50 i teraz chcę kolejne 125/50 , ale u mnie sytuacja jest troszkę inna , jeżdże od samego początku 2008 na tych pierdziawkach 50,tki ,70 tki ,90tki od połowy sezonu wkońcu 125 i jako tako mam doświadczenie, zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy km już na tych "komarkach" i teraz chcę kolejne 125 , nie robie a1 z tego względu ,że ledwo bym je zrobił i juz bym musiał robić a2, a tylko ten sezon dośmigam "nielegalnie" i już odżyje :)
Dlatego powyżej klasy 125 nie wyjdę w tym sezonie, mam wybór jeszcze zostać przy tym co mam, bo mam skuter piaggio 125, w naprawdę dobrym stanie i szkoda mi go, bo wiem ,że nie znajdę drugiego moto w takim stanie, ale chodzi o to ,że wkońcu chcę jezdzić motocyklem, który ma biegi, na którym już jako tako się prezentuję, a szczególnie ,że nie jestem zwykłym kowalskim co jezdzi skuterkiem z biedronki do roboty tylko siedze w tym po uszy i mam dużą więdzę na temat motocykli dlatego chcę się wkońcu wyróżnic od tej całej skuterowej reszty.


odświeżam ,może ktoś się jeszcze wypowie

nie ma na tym forum formy odświeżania ,lepiej przeczytaj jeszcze raz regulamin

senekkorzenna
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê