yamaha sr 125 pomocy !!!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
yamaha sr 125 pomocy !!!
Witam ! Mam problem z moją yamahą sr 125 97 rok . Mianowicie na wyższych obrotach motor zerwie dosłownie dwa trzy razy po czym zrywa do przodu lecz nie zawsze... zdarza sie że gaśnie i za nic sie go nie da odpalić.... jak mu "przejdzie" odpali... nie jest to wina zaworów są wyregulowane poprawnie... bardziej stawiał bym na zapłon (wcześniej był w rękach mechanika-amatora) jak by ktoś mógł wytłumaczyć na chłopski rozum jak to najłatwiej zrobić byłbym wdzięczny... wole robić sam nic dawać komuś poraz kolejny.... dziś sprawdzałem iskre i było tak , że raz była znikała i pojawiała sie znowu w dość długich odstępach .... doszedłem po fajce do cewki zapłonowej przeczyściłem styki złożyłem ... HURRA ! odpalił ;d iskra w porównaniu do wcześniejszej jest bardzo mocna ale jednam ma taki uskok że w pewnym momencie przerywa łapie i przyspiesza dalej.... Obroty delikatnie falują ale raczej trzyma sie na jednych świeca nie jest zalana delikatnie okopcona suchutka . Teraz mam pytanie co może być przyczyną ?
1) Źle wyregulowany gaźnik jak tak to może mały poradnik jak to ogarnąć... mniej wiecej wiem ale prosił bym o małą porade.
2) Cewka
3) Modół
4) Regulator napięcia
Proszę o jaką kolwiekk pomoc mam sentyment to tej "motorynki" ale z każdym dniem mam ochotę ją zezłomować ;d
1) Źle wyregulowany gaźnik jak tak to może mały poradnik jak to ogarnąć... mniej wiecej wiem ale prosił bym o małą porade.
2) Cewka
3) Modół
4) Regulator napięcia
Proszę o jaką kolwiekk pomoc mam sentyment to tej "motorynki" ale z każdym dniem mam ochotę ją zezłomować ;d
- yamahasr125
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 11/3/2013, 21:00
- Lokalizacja: Koniaczów
1) gaxnik musi byc czysty i wyregulowany. jak to robic - nie bedziemy pisali bo poradników masz od zawalenia w necie. nie musi byc konkretnie od SR wiekszosc gaźników do małych motocykli ma identyczną budowe. budowa jest prosta liczy sie tylko podejscie do pracy, czyli idealna czystość, itp itd.
2) skoro iskra jest i cos odpala, to raczej moduł bym narazie odrzucił. regulator nie ma nic do tego bez regulatora moto też moze odpalic. jak juz to cewka, ja bym zaczął od wymiany przewodu i fajki, o ile jest wymienny. zobacz też czy cewka odpowiednio masuje do ramy, ostatnio u kolegi przerabiałem problem podobny, moto raz miał iskre lepsza raz gorszą słabo palił. okazało sie że cewka przy mocowaniu pękła na pół i nie stykało sie wszystko dobrze.
2) skoro iskra jest i cos odpala, to raczej moduł bym narazie odrzucił. regulator nie ma nic do tego bez regulatora moto też moze odpalic. jak juz to cewka, ja bym zaczął od wymiany przewodu i fajki, o ile jest wymienny. zobacz też czy cewka odpowiednio masuje do ramy, ostatnio u kolegi przerabiałem problem podobny, moto raz miał iskre lepsza raz gorszą słabo palił. okazało sie że cewka przy mocowaniu pękła na pół i nie stykało sie wszystko dobrze.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- yamahasr125
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 11/3/2013, 21:00
- Lokalizacja: Koniaczów
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości