Zobacz wÄ…tek - kingway challeenger 200 falujÄ… obroty. co jest powodem tego?
NAS Analytics TAG

kingway challeenger 200 falujÄ… obroty. co jest powodem tego?

i inne małe pojemności
_________

kingway challeenger 200 falujÄ… obroty. co jest powodem tego?

Postprzez michalplock1993 » 20/12/2012, 18:51

Witam, wczoraj kupilem chinskiego czopera kingwaya o pojemnosci 200. Problem polega na tym ze falują mu strasznie obroty. juz po problemie. zasysał powietrza miedzy gaznikiem a filtrem powietrza oraz nie jest dokrecony tlumik do cylindra bo urwala sie ta szpilka. jak przyczepic jeszcze ta szpilke bo pospawac sie jej nie da? jest jakis dobry klej do tego?
Ostatnio edytowano 30/12/2012, 14:04 przez michalplock1993, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34


Postprzez sonycbr77 » 20/12/2012, 20:19

gaznik
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek


Postprzez michalplock1993 » 20/12/2012, 20:44

ale co z tym gaznikiem? rozkrecilem go i nic niepokojącego tam nie zauważyłem
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez melvin » 20/12/2012, 21:18

Temat przeniosłem do właściwego działu, następnym razem zakładaj tematy tam gdzie ich miejsce. MLV
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Apovsky. » 20/12/2012, 21:41

Boze, wczoraj kupil motocykl i dzis juz ma z nim problemy, takie rzeczy tylko w chinach...

Gaznik moze byc brudny albo zobacz czy skrecajac kierownice na max w lewo i na max w prawo tak samo faluje.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez michau_ek » 20/12/2012, 21:53

Prosze państwa znawcy się znaleźli.


sprawdź czy nigdzie nie łapie lewego powietrza, bo to może być powód falujących obrotów.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez michalplock1993 » 21/12/2012, 08:44

tyle ze go juz takiego kupilem, wiedzialem o tej awarii. tanio sie trafil to go wziąłem. gdzie on może łapac tego lewego powietrza? niby nic nie słychac zeby zasysal powietrze
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez CiastuÅ› <3 » 21/12/2012, 13:45

Weno przeczyść ten gaźnik, wyreguluj, wyczyść filtr powietrza, sprawdź stan świecy itp. Podstawowe rzeczy kolego :)

Michau- jak się siedzi ciągle w chinolach to się zachwala nie? Każdy rozsądny człowiek wie, że Chiny nigdy nie zrobią czegoś dobrego, a ty tu tworzysz zwolenników chińskich produktów :D (w tym wypadku motocykli).

Przecież wiadomo, że jeśli motocykl jest chiński i przez chwilę się chociaż o niego nie zadba to się rozleci. A naprawiać tego nie ma sensu. Taniej wyjdzie kupić kolejny.

Do autora: Skoro kupiłeś go z tą "wadą" to było spytać sprzedawcę/handlarza jaka jest tego przyczyna chociaż, co może być nie tak :)
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez michau_ek » 21/12/2012, 14:30

co do lewego powietrza sprawdz uszczelke między króćcem a gaźnikiem, króćcem a głowicą, wyczyść,wyreguluj gaźnik, jesli dawno nie było to robione (lub było źle zrobione) to wyreguluj zawory - jakieś 3 lata temu miałem ogara 900, przez 4000km nie regulowałem zaworów, bo poprostu nie umiałem tego zrobic, motorek ciagle falowal na obrotach, jak byl zimny to nie trzymał wolnych itp więc sprawdz to, bo po odpowiedniej regulacji zachowanie silnika może się diametralnie zmienic ;)

Ostatnio na forum znalazłem pewien sposób na sprawdzanie czy łapie lewe powietrze - dezodorant.
bierzemy nasz magiczny sprej, psikasz przy laczeniu krocca z glowica, krocca z gaznikiem i sprawdzasz czy podnoszą się obroty, jeśli tak to najprawdopodobniej łapie lewe, nie jest to w 100% sprawdzony sposób, sam nigdy nie musialem go używać.


Poprostu denewrują mnie ludzie, którzy nigdy nie mieli kontaktu z motoryzacją, tymbardziej chińską i wytykają mi, że chiną wręcz nie da się jezdzic i nie ma co tego kupowac, ja jakos jezdze, swojego wyregulowałem wręcz idealnie, bo po odpaleniu trzyma dokladnie te same obroty (nawet przy temp minusowych), i to nie są jakies duze obroty, bo 1,2 tysiaca. pozatym, nie masz nic konretnego do powiedzenia to po co sie udzielasz? ...
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez CiastuÅ› <3 » 21/12/2012, 15:15

Udzielam się po to, żeby ci wreszcie uświadomić, że nie musisz ciągle namawiać do tych sprzętów. Jeśli się dba to rozumiem, że trochę wytrzymają, ale takie są fakty no. Nie wszystko co chińskie się świeci :D Życzę ci oczywiście jak największej liczby przejechanych km na tym, ale i tak nie przekonasz mnie ani innych do tego. Po prostu za dużo ludzi narzeka od razu po kupnie :)

Mówię to, co powinien zrobić na początku, żebyśmy mogli powoli wykluczać dane problemy. Logicznie chyba nie?

Autorze tematu. Sprawdź czy nie masz króćca popękanego (skoro chińczyk to wszystko jest możliwe).
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez michau_ek » 21/12/2012, 17:23

Słuchaj, ty sobie patrz do swojego talerza, ja sobie będę robił co mi się podoba, to co uważam za słuszne. a to, że wyrażam w odpowiednich tematach swoją opinie dot. jest spowodowane tylko tym, że większość ludzi (posiadających markowe sprzęty) wręcz śmieje się z tych na chinczykach, bo to bo tamto a nieraz wkładają więcej kasy w te markowce, niż ja przez całą moją "kariere" motoryzacyjną w chinole.( śmiał się ze mnie kolega, który kupił motorek za 5,5tysiaca zł, prawie nówke yamahe dt 50 , tłumik za 700 zł, odblokował ją, wszystko niby super stan, a tu go mój zakatowany chinczyk 110cc robi jak chce... a włożyłem w niego mniej niż 2000 zł wraz z zakupem,transportem. chinol o przebiegu 2x większym niż yamaha..)

Jak już chcecie pomagać, to napiszcie konkretnie co ma dana osoba zrobić,sprawdzić, bez wytykania jego sprzętu i hejtowania za to czym ktoś jezdzi. i nie musisz ciastuś udowadniać wszystkim, że chińczyki są złe, bo to czy są złe to już wiedzą sami właściciele . nie mówię o 13 latkach, które katują sprzęt niemiłosiernie a potem płacz bo się zepsuł..., choć sam takim byłem lecz mój chinczyk przez okres 2ch lat ciągłego katowania, bez docierania nie miał specjalnych problemów (tym bardziej silnikowych) i może dlatego, jestem tak dobrze do nich nastawiony.


to chyba tyle mojego wypracowania, a co do tematu ( :D) to daj znać, czy łapie to lewe czy nie, będziemy dalej mysleć ;)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez michalplock1993 » 21/12/2012, 18:40

wlasnie sprawdzalem czy lapie lewe powietrze. na kruciec dawalem nowe uszczelki. wszystko wyglada dobrze. gaznik czyscilem. moze to byc cos w zaplonie? ten co mi go sprzedal to moj kolega, on sie nie zna kompletnie na tym. moje osobiste zdanie na temat chińczyków jest takie, ze faktycznie do ideałów nie należa, ale da sie nimi jezdzic. co do awaryjnosci to psuja sie czesciej ale czesci sa tanie jak barszcz. mam tez honde fes 150 to mam porównanie. a moze to uszczelka pod głowicą?"
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez michalplock1993 » 21/12/2012, 18:43

a węży podcisnienia nigdzie tam nie widze
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez CiastuÅ› <3 » 21/12/2012, 19:01

Weź szybko skasuj ten post i z edytuj ten wyżej, bo dostaniesz ostrzeżenie, za spamowanie (brak edycji) :D Go go go! :D Myślę, że uszczelka pod głowicą nie jest rozwiązaniem. No dobrze, przeczyściłeś gaźnik benzynką, ale wyregulowałeś? Mam nadzieję, że wiesz, że gdy wyjmie się gaźnik i włoży (oczywiście czysty) trzeba wyregulować ponownie? :) Spróbuj, bo w sumie zimno się zrobiło, inna gęstość powietrza, więc trza od nowa regulować motocykle, jeśli mamy ochotę pojeździć. Spróbuj, jeśli nie gaźnik, nie króciec to hmmm. Zapłon nic do tego nie ma :) Wyczyść kranik podciśnieniowy. Koledze odpalał normalnie, czy nie chodził i sprzedał ci szrot? :D Może wylej paliwo (całe) i wlej nowe.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez michau_ek » 21/12/2012, 20:32

o ringi są całe? gaźnik jest oryginalny? zawory próbowałeś regulować ? linka gazu ci się nigdzie nie blokuje? (obadaj to, przesmaruj może) jeśli to nie pomoże, to ja już pomysłów nie mam :<
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez michalplock1993 » 22/12/2012, 18:51

świece wlasnie dzisiaj wymienilem. Sprawdzalem czy lapie lewe powietrze tą metodą z dezodorantem i faktycznie tak jak by podzialało, kiedy psiukałem miedzy kruciec ssacy a gaznik to obroty wzrastały, tylko tu jest ciekawostka bo tam wlasnie uszczelki wymienialem i niby nie powinien tam lapac tego powietrza. Jeszcze co zauwazylem to ze te obroty zaczynają mu falowac dopiero po rozgrzaniu silnika, na zimnym jeszcze w miarę możliwie chodzi. Aaaa, i troche strzela w wydechu, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez michau_ek » 22/12/2012, 19:43

po 1. usuwasz dostęp do lewego powietrza, to naważniejsze.

strzelanie wydechu - za bogata mieszanka, przez lewe powietrze też może strzelać.

senek: króciec się pisze o ile się nie myle... administratorowi nie wypada ;P
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez michalplock1993 » 22/12/2012, 20:01

to jest 4t, czyli mieszanka nie moze byc zla chyba... wlasnie musze zobaczyc ten krociec dokladnie
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez michau_ek » 22/12/2012, 21:02

mieszanka paliwowo-powietrzna...
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê