Junak 901 czy 901 RS
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Junak 901 czy 901 RS
Witam.Właśnie zdałem na kartę motorowerową i zastanawiam się nad kupnem motoroweru. Trafiłem na 2,właściwie 3 które mi się spodobały.Pierwsze pytanie-czym się różnią od siebie Junaki 901 i 901 RS(i czy warto kupić tego drugiego)?Drugie pytanie-czy warto zamiast 901-nki kupić Barton'owego odpowiednika?
Najbardziej podoba mi siÄ™ 901 RS
nie ten dział
przesuwam
senekkorzenna

Najbardziej podoba mi siÄ™ 901 RS
nie ten dział

senekkorzenna
- NoNameO
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/11/2012, 15:51
- Lokalizacja: ewrerw
Otóż, wszystkie 3 o których mówiłeś to chińczyki z 4 biegowymi silnikami leżącymi charakteryzującymi się niezbyt dużą mocą oraz sporymi wibracjami w wyższych partiach obrotów.
Kwestia wyglądowa - wybieraj co ci się najbardziej podoba, lub co jest tańsze, ja jako posiadacz Ferro 901 (bliźniak junaka 901) jestem z niego bardzo zadowolony - aby nic nie trzeszczało ani nie wibrowało wystarczyly 3 gumowy podkładki pod przednią owiewke i już słychać sam silnik - a w takim junaku RS plastiki napewno będą trzeszczeć, jak nie zaraz po zakupie to po przejechaniu paru tys km.
kwestia mechaniczna - silniki we wszystkich są te same, zdarzały się taki egzemplarze, które miały w serii 72cm3 (coś koło 4,5 km) to już jakoś zaczynało jechać, bo 50tka w takiej ramie to porażka. łatwy i tani tuning silników, jesli bedziesz miał szczescie to i 20 tys km bezawaryjnie zrobisz, lecz jeśli bedziesz go katował niemilosiernie to góra silnika przez 10tys km do wymiany.
Ja sam nie kupował bym nówki z salonu, bo szybko tracą na wartości, na twoim miejscu rozglądałbym się za tańszą (a może i "ulepszoną" używką) no i z całego serca mogę polecić mój motorek który sprzedaje z powodu przesiadki na coś mocniejszego: link http://tablica.pl/oferta/ferro-901-110- ... 1Lw7W.html
Kwestia wyglądowa - wybieraj co ci się najbardziej podoba, lub co jest tańsze, ja jako posiadacz Ferro 901 (bliźniak junaka 901) jestem z niego bardzo zadowolony - aby nic nie trzeszczało ani nie wibrowało wystarczyly 3 gumowy podkładki pod przednią owiewke i już słychać sam silnik - a w takim junaku RS plastiki napewno będą trzeszczeć, jak nie zaraz po zakupie to po przejechaniu paru tys km.
kwestia mechaniczna - silniki we wszystkich są te same, zdarzały się taki egzemplarze, które miały w serii 72cm3 (coś koło 4,5 km) to już jakoś zaczynało jechać, bo 50tka w takiej ramie to porażka. łatwy i tani tuning silników, jesli bedziesz miał szczescie to i 20 tys km bezawaryjnie zrobisz, lecz jeśli bedziesz go katował niemilosiernie to góra silnika przez 10tys km do wymiany.
Ja sam nie kupował bym nówki z salonu, bo szybko tracą na wartości, na twoim miejscu rozglądałbym się za tańszą (a może i "ulepszoną" używką) no i z całego serca mogę polecić mój motorek który sprzedaje z powodu przesiadki na coś mocniejszego: link http://tablica.pl/oferta/ferro-901-110- ... 1Lw7W.html
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości