Zobacz wątek - Skuter Zipp Vapor - dziwne dźwięki z silnika
NAS Analytics TAG

Skuter Zipp Vapor - dziwne dźwięki z silnika

i inne małe pojemności
_________

Skuter Zipp Vapor - dziwne dźwięki z silnika

Postprzez pawel0520 » 12/9/2012, 14:55

Witam,

przyznam od razu, że nie znam się na skuterach, mechanice itp. Mój skuter wydaje straszne dźwięki. Takie stukanie i silnik pracuje bardzo głośno. Jak mam go na puszczonej przepustnicy to tylko lekko stuka, ale jak dodam gazu to jest bardzo głośny i stukot się nasila.

Informacje, które jestem w stanie przekazać to:
- dźwięk dobiega raczej z silnika (nie jest to wydech itp. wyraźnie słychać to gdzieś spod gaźnika)
- no nie dbam, przyznam szczerze, za bardzo o niego, na zimę tylko odpiąłem akumulator, nie spuszczałem paliwa, po zimie od razu go odpaliłem i jeździłem (prawdopodobnie od wtedy mam problem z tym dźwiękiem)
- olej raczej był zawsze uzupełniony odpowiednio

Wiem, że to nie dużo, ale nie znam się na tym. Może macie jakieś pytania, które pomogą mi bardziej przedstawić problem. Nie chcę odpowiedzi typu "idź do mechanika" itp. Chcę wiedzieć co prawdopodobnie mu jest, ile to może kosztować, bo w obecnym stanie nie pojadę nim nigdzie, bo boję się, że stanie w połowie drogi. Nie chcę inwestować i załatwiać jakiś transport jak np. okaże się, że nie opłaci mi się go naprawiać.

ProszÄ™ o pomoc.

Pozdrawiam.

PS: Przebieg ok. 3,5tys. km (po tysiącu zatrzymał się licznik, najprawdopodobniej linka się zerwała), skuter ma 5lat. Przez pierwsze 3lata stał garażowany, po tym okresie jeździł bez sprawiania żadnych problemów.

Wymieniałem też kopniak. Mogłem niedokładnie napiąć tą sprężynę przy tym ślimaku. Nie wiem czy tym może być spowodowany ten dźwięk.
pawel0520
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/9/2012, 14:45


Postprzez komarcc » 16/9/2012, 15:37