Masz jeden z dwóch możliwych problemów:
1) za dużo/mało powietrza
2) za dużo/mało paliwa
Ustaw iglicę w pozycji środkowej. Masz śrubę regulacji mieszanki, wykręć ją o kilka obrotów, drugą śrubę od regulacji obrotów wkręć tak by silnik pracował na wyższych obrotach. Wkręcaj powoli śrubę regulacji mieszanki. Obroty silnika powinny rosnąć. Obniż je śrubą regulacji obrotów. Następnie znowu powoli wkręcaj śrubę reg. mieszanki i znowu obniż obroty. Rób tak do momentu aż po wkręceniu śruby reg. mieszanki obroty nie będą wzrastać.
Zrób jazdę próbną.
Jak dalej nie będzie mocy, to podnieś iglicę maksymalnie.
Zrób jazdę próbną i zobacz czy jest poprawa czy pogorszenie sytuacji. Jak jest poprawa to kup dyszę główną większą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
Jak jest gorzej to kup dyszę mniejszą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
pzdr i zapraszam na moją stronkę o CPI:
CPI XR 125 (otwórz link)