Zobacz wÄ…tek - Zipp Shock praca silnika
NAS Analytics TAG

Zipp Shock praca silnika

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mianas » 24/1/2012, 23:06

Nie zakładajac nowego tematu mam takie pytanie. Czy jak ustawiam rozrzad to wałek w głowicy ma byc w dowolnie jakiej pozycji czy np ma dotykac któregos zawóru tzn ze któryś zawór ma zostac zaraz otwarty?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw


Postprzez komarcc » 25/1/2012, 10:12

Post usuwam, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd.
Ostatnio edytowano 25/1/2012, 17:44 przez komarcc, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Mianas » 25/1/2012, 14:47

Moja głowica wyglada wgl inaczej to po pierwsze a po drugie nie chodzi mi o ustawienie rozrzadu bo to wiem jak to sie robi tylko chodzi mi o pozycje wałka rozrzadu w głowicy. Czy ta wypustka na wałku (nie wiem jak to sie prawidłowo nazywa) przy poprawnym ustawieniu rozrzadu ma byc w danej pozycji np ma dotykac któregos zaworu który zaraz zostanie otawrty czy to jest obojetne?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 25/1/2012, 17:40

Wybacz, jak widzę napis zipp to kojarzy mi się to tylko ze skuterkami, zobacz w link niżej to powinno Ci pomóc. Nie mogłem znaleźć zdjęcia przedstawiającego ustawienie znaków rozrządu w 139fmb.

http://forum.moto-4t.pl/ustawianie-rozrzadu-vt2347.htm
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

silnior

Postprzez bulcokpol » 14/3/2012, 14:06

Jedno jest pewne.....gaźnik chodzi ci cały czas tak jak by był na ssaniu ponieważ nie ma wystarczającej ilości powietrza....a co za tym idzie....motorek ci nie chula....niestety z tym nic nie zrobisz zmieniając dysze czy podobne pierdoły w gaźniku....musiał byś rozwiercać gaźnik a z tym jest bardzo dużo zabawy i techniki....jedyną realną i 100% opcią jest zakupienie większego gaźnika...do twojego silnika są gaźniki do 110-tek...i te silniory na nich chodzą bo już ten silniur robiłem... z olejem to troche dziwna sprawa...w tym silniku olej smarujący jest podawany dookoła szpilek albo jednej albo więcej (już nie pamiętam).. ale jeżeli ty nie dałeś tego gumowca tam gdzie miał być to może ci tam jakimś sposobem ten olej uciekać ale tam też idzie uszczelka i musiała by być jakaś zmasakrowana żeby nie trzymać tak niskiego ciśnienia....upewnij sie jeszcze że to co ci leci z kąś tam to olej czy paliwo bo to znaczna róźnica....w każdym razie gaźnik 110 napewno musisz zakupić za mała średnica żeby to wszystko chodziło bo zwiększyłeś bardzo pojemność .teraz masz penie gazior 17 mm musi być conajmniej 19mm
bulcokpol
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/3/2012, 13:43

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê