Zipp Shock praca silnika
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Nie zakładajac nowego tematu mam takie pytanie. Czy jak ustawiam rozrzad to wałek w głowicy ma byc w dowolnie jakiej pozycji czy np ma dotykac któregos zawóru tzn ze któryś zawór ma zostac zaraz otwarty?
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
Moja głowica wyglada wgl inaczej to po pierwsze a po drugie nie chodzi mi o ustawienie rozrzadu bo to wiem jak to sie robi tylko chodzi mi o pozycje wałka rozrzadu w głowicy. Czy ta wypustka na wałku (nie wiem jak to sie prawidłowo nazywa) przy poprawnym ustawieniu rozrzadu ma byc w danej pozycji np ma dotykac któregos zaworu który zaraz zostanie otawrty czy to jest obojetne?
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
Wybacz, jak widzę napis zipp to kojarzy mi się to tylko ze skuterkami, zobacz w link niżej to powinno Ci pomóc. Nie mogłem znaleźć zdjęcia przedstawiającego ustawienie znaków rozrządu w 139fmb.
http://forum.moto-4t.pl/ustawianie-rozrzadu-vt2347.htm
http://forum.moto-4t.pl/ustawianie-rozrzadu-vt2347.htm
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
silnior
Jedno jest pewne.....gaźnik chodzi ci cały czas tak jak by był na ssaniu ponieważ nie ma wystarczającej ilości powietrza....a co za tym idzie....motorek ci nie chula....niestety z tym nic nie zrobisz zmieniając dysze czy podobne pierdoły w gaźniku....musiał byś rozwiercać gaźnik a z tym jest bardzo dużo zabawy i techniki....jedyną realną i 100% opcią jest zakupienie większego gaźnika...do twojego silnika są gaźniki do 110-tek...i te silniory na nich chodzą bo już ten silniur robiłem... z olejem to troche dziwna sprawa...w tym silniku olej smarujący jest podawany dookoła szpilek albo jednej albo więcej (już nie pamiętam).. ale jeżeli ty nie dałeś tego gumowca tam gdzie miał być to może ci tam jakimś sposobem ten olej uciekać ale tam też idzie uszczelka i musiała by być jakaś zmasakrowana żeby nie trzymać tak niskiego ciśnienia....upewnij sie jeszcze że to co ci leci z kąś tam to olej czy paliwo bo to znaczna róźnica....w każdym razie gaźnik 110 napewno musisz zakupić za mała średnica żeby to wszystko chodziło bo zwiększyłeś bardzo pojemność .teraz masz penie gazior 17 mm musi być conajmniej 19mm
- bulcokpol
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/3/2012, 13:43
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości