Kupno motoru 125ccm doradzcie mi
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kupno motoru 125ccm doradzcie mi
Siemka mam 16 lat i chciałbym kupić sobie jakaś 125 na początek jeździłem już na takiej
I czym mam się kierować podczas kupowania ?? żeby nie kupić kota w worku ?
mam parę na oku ale jak sprawdzić czy są dobre rzucę linka
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-mo ... ml#gallery
I
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-jc22-i ... ml#gallery
najlepiej sprawdźcie która z tych waszym zdaniem będzie ok:
http://moto.allegro.pl/listing.php/show ... 178%5D=all
I czym mam się kierować podczas kupowania ?? żeby nie kupić kota w worku ?
mam parę na oku ale jak sprawdzić czy są dobre rzucę linka
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-mo ... ml#gallery
I
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-jc22-i ... ml#gallery
najlepiej sprawdźcie która z tych waszym zdaniem będzie ok:
http://moto.allegro.pl/listing.php/show ... 178%5D=all
- frycu15
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13
Jak to sprawdzić ?
a jak mam sprawdzić że nie kupuje kota w worku jak sprawdzić czy dobrze jeżdżony był i jak od razu wykryć jakieś wady ? no podobno po tłumiku jak jest niebieskie kolanko albo przypalone znacie jeszcze jakieś sposoby ?? i czym sie kierować przy kupnie motorka
bo no te nowsze od 2002 już maja tylko 15 koni (ustawa weszła)
a i do ilu tys kilometrów mam kupić przejechanych 30 to dużo waszym zdaniem ?
bo no te nowsze od 2002 już maja tylko 15 koni (ustawa weszła)
a i do ilu tys kilometrów mam kupić przejechanych 30 to dużo waszym zdaniem ?
- frycu15
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13
znamy sposoby - bierze sie ze sobÄ… mechanika
kolanko mozna rozpoznac, a co jezeli fabrycznie jest tak robione żeby miało taki kolor ?
nie kupisz moto juz ? mechanik albo ktos kto sie zna ocenił by sprzęt i powiedziec co i jak. sam nie ocenisz jak sie nie znasz


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nic nie zrobisz jak się nie znasz i.. nie masz sprzętu, taniej Ci wyjdzie kogoś zabrać niż kupować sprzęt i cudować, zmieniony kolor na kolanku to raczej nie jest sposób na sprawdzenie jak kto jeździł.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
a takie pytanko jeszcze ejdno jak po remoncie silnika i na dotarciu po wymianach to sie opłaca kupowac np
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 39992.html
albo ta 2
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 36322.html
prosze o szybka odpowiedź
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 39992.html
albo ta 2
http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 36322.html
prosze o szybka odpowiedź
- frycu15
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13
W dodatku 4t dużo mniej palą, czasem nawet 3 razy mniej, bo taki 2t jak nsr przy katowaniu moze ci nawet 6 litrów pożreć, a słyszałem nawet o 8 (to przy rsce mojego znajomego).
Zaznaczam jeszcze ze jak kupisz 125 w 4t, to będzie właśnie takie moto po ustawie np. cbr 125 i bedzie miała 15KM, możesz jeszcze pokombinować z wydechem to moooże ze 20KM wyciągniesz z 4t ale sam wydech bedzie kosztował nie mniej niż 1500zł.
Ogółem 4t:
-mniejsza moc
-mniejsze spalanie
-bezawaryjne
-dźwiek doroślejszy i duużo przyjemniejszy dla ucha
Ogółem 2t:
-dużo większa moc, a gdy ją porównamy do wagi to możesz dotrzymać kroku nawet GSce 500
-Spalanie przy "normalnej" jeździe 6l, przy oszczędnej może do 4,5-5l zejdziesz, przy katowaniu ile wlejesz tyle zje
-częstsze remonty (koszt ok. 500zł, chyba że wymieniasz cały cylinder 1500zł)
-pierdzenie skutera
-i musisz oczywiście lać olej do niego pewnie raz na jakies 1000km (zależy od egzemplarza)
Jak już wybierasz w 2t to obczaj jeszcze rs 125, ma usd, rotaxa (trochę mocniejszy) i moim zdaniem jak przystało na włocha lepiej się prezentuje (to że włoski nie znaczy że się będzie częściej psuł, bo silnik ma austriacki, dobrej jakości. A to czy 2t będzie Ci się pierdzielił to zależy głównie od twojego stylu jazdy i dbania o sprzęt.
Mam nadzieję że odp. wyczerpująca
Zaznaczam jeszcze ze jak kupisz 125 w 4t, to będzie właśnie takie moto po ustawie np. cbr 125 i bedzie miała 15KM, możesz jeszcze pokombinować z wydechem to moooże ze 20KM wyciągniesz z 4t ale sam wydech bedzie kosztował nie mniej niż 1500zł.
Ogółem 4t:
-mniejsza moc
-mniejsze spalanie
-bezawaryjne
-dźwiek doroślejszy i duużo przyjemniejszy dla ucha
Ogółem 2t:
-dużo większa moc, a gdy ją porównamy do wagi to możesz dotrzymać kroku nawet GSce 500
-Spalanie przy "normalnej" jeździe 6l, przy oszczędnej może do 4,5-5l zejdziesz, przy katowaniu ile wlejesz tyle zje
-częstsze remonty (koszt ok. 500zł, chyba że wymieniasz cały cylinder 1500zł)
-pierdzenie skutera
-i musisz oczywiście lać olej do niego pewnie raz na jakies 1000km (zależy od egzemplarza)
Jak już wybierasz w 2t to obczaj jeszcze rs 125, ma usd, rotaxa (trochę mocniejszy) i moim zdaniem jak przystało na włocha lepiej się prezentuje (to że włoski nie znaczy że się będzie częściej psuł, bo silnik ma austriacki, dobrej jakości. A to czy 2t będzie Ci się pierdzielił to zależy głównie od twojego stylu jazdy i dbania o sprzęt.
Mam nadzieję że odp. wyczerpująca

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości