Zobacz wÄ…tek - Kupno motoru 125ccm doradzcie mi
NAS Analytics TAG

Kupno motoru 125ccm doradzcie mi

i inne małe pojemności
_________

Kupno motoru 125ccm doradzcie mi

Postprzez frycu15 » 10/10/2011, 20:16

Siemka mam 16 lat i chciałbym kupić sobie jakaś 125 na początek jeździłem już na takiej
I czym mam się kierować podczas kupowania ?? żeby nie kupić kota w worku ?
mam parę na oku ale jak sprawdzić czy są dobre rzucę linka

http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-mo ... ml#gallery


I


http://moto.allegro.pl/honda-nsr-jc22-i ... ml#gallery



najlepiej sprawdźcie która z tych waszym zdaniem będzie ok:


http://moto.allegro.pl/listing.php/show ... 178%5D=all
frycu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13


Postprzez Xart » 10/10/2011, 20:53

szczerze to osobiście gdybym miał wybierać to zdecydował bym się na NSR JC22 ponieważ jest to już ten młodszy model i ogólnie jakoś bardziej przypada mi do gustu ;]
FuCkInG ArOuNd
Avatar użytkownika
Xart
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30/9/2011, 09:08


Jak to sprawdzić ?

Postprzez frycu15 » 11/10/2011, 14:54

a jak mam sprawdzić że nie kupuje kota w worku jak sprawdzić czy dobrze jeżdżony był i jak od razu wykryć jakieś wady ? no podobno po tłumiku jak jest niebieskie kolanko albo przypalone znacie jeszcze jakieś sposoby ?? i czym sie kierować przy kupnie motorka
bo no te nowsze od 2002 już maja tylko 15 koni (ustawa weszła)

a i do ilu tys kilometrów mam kupić przejechanych 30 to dużo waszym zdaniem ?
frycu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13

Postprzez henio12323 » 11/10/2011, 16:53

znamy sposoby - bierze sie ze sobą mechanika :) kolanko mozna rozpoznac, a co jezeli fabrycznie jest tak robione żeby miało taki kolor ? :P nie kupisz moto juz ? mechanik albo ktos kto sie zna ocenił by sprzęt i powiedziec co i jak. sam nie ocenisz jak sie nie znasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 12/10/2011, 08:28

Nic nie zrobisz jak się nie znasz i.. nie masz sprzętu, taniej Ci wyjdzie kogoś zabrać niż kupować sprzęt i cudować, zmieniony kolor na kolanku to raczej nie jest sposób na sprawdzenie jak kto jeździł.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez frycu15 » 12/10/2011, 17:29

a takie pytanko jeszcze ejdno jak po remoncie silnika i na dotarciu po wymianach to sie opłaca kupowac np

http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 39992.html



albo ta 2


http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-po ... 36322.html


prosze o szybka odpowiedź
frycu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13

Postprzez drewnom » 15/10/2011, 22:43

A może wybierz moto 4T by nie martwić się o remonty...

Ja jeżdżę Hondą Varadero 125 i jestem z niej zadowolony.
Avatar użytkownika
drewnom
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15/5/2011, 17:39
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez frycu15 » 18/10/2011, 17:23

a czym różni się 2t od 4t pod względem remontów ?
frycu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/10/2011, 20:13

Postprzez Naszim » 18/10/2011, 17:27

Tym że 4t jest bardziej żywotne i silniki robią większe przebiegi bez remontów.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Sykopson » 19/10/2011, 08:51

W dodatku 4t dużo mniej palą, czasem nawet 3 razy mniej, bo taki 2t jak nsr przy katowaniu moze ci nawet 6 litrów pożreć, a słyszałem nawet o 8 (to przy rsce mojego znajomego).

Zaznaczam jeszcze ze jak kupisz 125 w 4t, to będzie właśnie takie moto po ustawie np. cbr 125 i bedzie miała 15KM, możesz jeszcze pokombinować z wydechem to moooże ze 20KM wyciągniesz z 4t ale sam wydech bedzie kosztował nie mniej niż 1500zł.

Ogółem 4t:
-mniejsza moc
-mniejsze spalanie
-bezawaryjne
-dźwiek doroślejszy i duużo przyjemniejszy dla ucha

Ogółem 2t:
-dużo większa moc, a gdy ją porównamy do wagi to możesz dotrzymać kroku nawet GSce 500
-Spalanie przy "normalnej" jeździe 6l, przy oszczędnej może do 4,5-5l zejdziesz, przy katowaniu ile wlejesz tyle zje
-częstsze remonty (koszt ok. 500zł, chyba że wymieniasz cały cylinder 1500zł)
-pierdzenie skutera
-i musisz oczywiście lać olej do niego pewnie raz na jakies 1000km (zależy od egzemplarza)

Jak już wybierasz w 2t to obczaj jeszcze rs 125, ma usd, rotaxa (trochę mocniejszy) i moim zdaniem jak przystało na włocha lepiej się prezentuje (to że włoski nie znaczy że się będzie częściej psuł, bo silnik ma austriacki, dobrej jakości. A to czy 2t będzie Ci się pierdzielił to zależy głównie od twojego stylu jazdy i dbania o sprzęt.

Mam nadzieję że odp. wyczerpująca :D
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê