Co kupić ? Nowego Chińczyka czy używanego oryginała ?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Co kupić ? Nowego Chińczyka czy używanego oryginała ?
Witam
Chciałbym się was zapytać co sądzicie o motorowerach ZIPP PRO 50 i ROMET CRS 50 ? Czy jest to warte zakupu ? Dowiedziałem się że ciężko jest kupić dobry używany markowy motorower, który jest dobrze zadbany, nie katowany itp. Cena za jaką chcę kupić motorower to 4700zł.
ProszÄ™ o rady i propozycje.
Z góry dziękuję
Chciałbym się was zapytać co sądzicie o motorowerach ZIPP PRO 50 i ROMET CRS 50 ? Czy jest to warte zakupu ? Dowiedziałem się że ciężko jest kupić dobry używany markowy motorower, który jest dobrze zadbany, nie katowany itp. Cena za jaką chcę kupić motorower to 4700zł.
ProszÄ™ o rady i propozycje.
Z góry dziękuję

- ziomek_34
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 16/7/2011, 16:55
W crs-ie siada skrzynia ! Dlaczego ciężko ? Jak się szuka to się znajduje. sądzę, iż te chińczyki są du*e warte i lepiej jest kupić coś markowego. Nawet jak ma już parę lat.
-
adrianos_08 - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 9/8/2009, 19:13
- Lokalizacja: Dęblin
Kolega chce sprzedać NSR 125 zarejestrowana i opłacona w zajebistym stanie jeśli chodzi o silnik a wygląd też ładna jest bo czarna z szarymi naklejkami i cena to 4 tysie. To zależy czy kupisz z forum od kogoś czy też z allegro od handlarza bo nie wiesz w co się ładujesz.
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
Ale przecież chyba chodzi o 50 więc NSR raczej nie. A co do wyboru to porozglądaj się a jak ci się coś spodoba to poczytaj o najczęstszych awariach itp i dokładnie obejrzyj. Ja tam nie lubie chińczyków bo zawaliły cały rynek, ale np zipp to nie jest najgorsza marka i przy odpowiednim uzytkowaniu powinno to troche pochodzić. No i oczywiście części do takich marek jest łatwiej dostać i tańsze są, ale jak trafisz dobrego markowego to nie będzie się psuł i często lepsze osiągi. Więc jak znajdziesz dobrze utrzymanego markowego st sie nie zastanawiaj, ale uważaj bo z używanych znaleźc cos dobrego graniczy z cudem 

- Mateusz19960
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 15/7/2011, 09:23
Mateusz19960 napisał(a): Ja tam nie lubie chińczyków bo zawaliły cały rynek, ale np zipp to nie jest najgorsza marka i przy odpowiednim uzytkowaniu powinno to troche pochodzić.
Plastiki też nie są na najwyższej jakości. Jak raz rozkręcisz to później ciężko to poskładać.
-
adrianos_08 - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 9/8/2009, 19:13
- Lokalizacja: Dęblin
z Chinoli Nic z 50-tką, tak sie zkłada ze nie dawno kupilem motor, i oglądałem CRs-a, Powiem że TO NIE JEŹDZI, nie czuć zadnego przyspieszenia, 70 max, z Górki, a jak wjechałem w piach to myslalem ze zgasnie, i kompresje miał dobra, wiec nie była to kwestia zuzytego silnika, Zippa Pro, Ma moj kolega, i tez nim jechalem, Tym bardziej nie jeździ, twierdzą ze 90 leci, nie wiez w TO !!, jechalem nim 65, i wiecej nie chciał (odblokowanym oczywiscie), Z resztą co sie dziwić, B.Duzy motor, wygląda jak 600-tka, i wygodnie sie go prowadzi, Ale Nie ma mocy, szybko Ci sie znudzi. Co Do Orginałów, tydzień temu Sprzedałem Honde NSR 75/50, Chodziła znakomicie, Była porządna, Ale Jednak jej stylistyka, nie była udana, felgi jak z roweru itp, Ale nie o to chodziło najgorsze było jej spalanie, i Dostepnosc czesci.
Paliła 6-8 L, przy mojej jeździe, ale nawet jak jeździl nią moj tata, to nie palila mniej jak 4 L. Teraz mam Kinroada Sprintera 110/50, Moze nie ma Tyle mocy co nsr, bo Nsr to Była Rakieta Na Kołach, Ale ma silnik 4T 110, Duzo mocniejszy od 50-tki, Czesci tanie jak barszcz, Za cylinder + Tłok, zaplacilem 100 zł na allegro. Do NSR, Byłto wydatek rzedu 400 żł, i sporo sie tego naszukalem, Wogole do tego nie ma czesci, Ja miałem co prawda silnik od NS1, ale i tak mało czesci, Propo Wyglądu, Sprinter, Wygląda o niebo lepiej, i Rozbieralem go juz wielokrotnie, i wszystko jest tak jak było, Myśle że podczaswywrotki nie bło by co zbierac, z tych plastikow, a Nsr, by Sie najwyzej poobcierała, Ale nikt nie musi sie wywalać. P.S. Sprinter, PRzy Jeździe na "maxa", Pali 2-3 L. Wiec na prawde sporo zostaje pozniej w kieszeni, A markowych 4T 50-tek nie ma, Chyba ze kupisz cos 125/50 w 4T. Pozdr.: )
Paliła 6-8 L, przy mojej jeździe, ale nawet jak jeździl nią moj tata, to nie palila mniej jak 4 L. Teraz mam Kinroada Sprintera 110/50, Moze nie ma Tyle mocy co nsr, bo Nsr to Była Rakieta Na Kołach, Ale ma silnik 4T 110, Duzo mocniejszy od 50-tki, Czesci tanie jak barszcz, Za cylinder + Tłok, zaplacilem 100 zł na allegro. Do NSR, Byłto wydatek rzedu 400 żł, i sporo sie tego naszukalem, Wogole do tego nie ma czesci, Ja miałem co prawda silnik od NS1, ale i tak mało czesci, Propo Wyglądu, Sprinter, Wygląda o niebo lepiej, i Rozbieralem go juz wielokrotnie, i wszystko jest tak jak było, Myśle że podczaswywrotki nie bło by co zbierac, z tych plastikow, a Nsr, by Sie najwyzej poobcierała, Ale nikt nie musi sie wywalać. P.S. Sprinter, PRzy Jeździe na "maxa", Pali 2-3 L. Wiec na prawde sporo zostaje pozniej w kieszeni, A markowych 4T 50-tek nie ma, Chyba ze kupisz cos 125/50 w 4T. Pozdr.: )
- Alan766
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości