Zobacz wątek - Gaźnik 17.5
NAS Analytics TAG

Gaźnik 17.5

i inne małe pojemności
_________

Gaźnik 17.5

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 09:48

witam mam problem z gaźnikiem 17.5 (nie chiński) czyli cieknie mi z dołu takim zaworkiem oraz przez filtr powietrza. Z tego co wiem to jest zawieszony pływak tylko nie wiem co zrobić z nim dalej bo wyciągnąłem pływak i złożyłem go z powrotem po czym nadal ciekło... Dodam że membrany też obejrzałem i są dobre... Co zrobić żeby nie ciekło?
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45


Postprzez lemonek » 4/7/2011, 09:59

Fakt,że jestem świerzy w tym temacie ale ostatnio też rozbierałem gażnik z którego mi ciekło: usterkę usunąłem w ten sposób,że wyregulowałem pływak taką blaszką (na której się opiera ) w ten sposób,żeby chodził w miarę równolegle do reszty i żeby nie tarł o obudowę. Pomogło.
Avatar użytkownika
lemonek
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7/6/2011, 23:25
Lokalizacja: Luboń


Postprzez tnts » 4/7/2011, 10:36

to jest proste.
Pływak steruje igłą która zamyka dopływ paliwa do zbiorniczka pod dyszami.
Benzyna sie nalewa = igła idzie do góry i zamyka dopływ paliwa.
Sprawdzasz czy zamyka szczelnie i sprawdzasz czy pływak się porusza luźno.
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez henio12323 » 4/7/2011, 12:54

zobacz czy zaworek iglicowy jest w dobrym stanie. mozna wyregulowac jak kolega napisał że blaszka podgiąć ale jak wczesniej było ok to dziwne że nagle jest nie tak. przedmuchaj dobrze kompresorem bo moze składasz go na piach :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 14:10

no przeczyściłem troche gaźnik i już nie cieknie ^^ ale kolejny teraz mam problem bo ciężko mu odpalić kopie kilka razy i przez chwile pochodzi na niskich obrotach tak ze 3s i tyle... Oraz zaniepokoiło mnie podczas odpalania taki jakby strzał nie wiem czy z tłumika czy z kąd..
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 16:17

teraz gdy udało mi się go uruchomić zrobiłem jazde próbną... ale skuter wogóle nie ma mocy i sie dławi, bawiłem sie z ustawieniami powietrza i były tylko niewielkie zmiany... Praktycznie z filtrem czy bez nie ma znacznej różnicy mam założony filtr stożkowy z siateczka..
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez lemonek » 4/7/2011, 17:09

z tego ( jeśli sie nie myle ) wychodzi,ze ustawiłeś ( wygiołeś blaszkę) zbyt mocno przy pływaku i jest zbyt mało mieszanki poza tym zobacz czy dysza aby nie jest zapchana i weż ją pod kompresor (zadnej igły nie !!) poza tym na jakik położeniu jest iglica?
Avatar użytkownika
lemonek
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7/6/2011, 23:25
Lokalizacja: Luboń

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 17:16

iglice ustawilem żeby była najniżej ponieważ mniejsze spalanie by bylo... a taki gaźnik troche pali^^ rozbiore jeszcze raz i zobacze...
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez lemonek » 4/7/2011, 17:21

To z tego wychodzi,że chyba tą iglicę masz ustawioną za nisko -mi np przy wyregulowaniu "no oko" gażnika i przy iglicy ustawionej najwyżej palił jakieś 3,5 do 4 l. teraz bedę musiał ustawic iglicę ciut niżej, bo to troszkę za dużo...
Avatar użytkownika
lemonek
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7/6/2011, 23:25
Lokalizacja: Luboń

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 17:29

podnisłem jeden ząbek w dół i troche więcej mocy ma ale nadal sie dławi.. podnise jeszcze z jeden i zobacze jaki będzie tego efekt...^^
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 17:41

praktycznie mało to dało.. fakt że na początku dobrze jedzie ale i tak zaczyna sie dławić i jedzie mniej więcej 30km/h- nie wiem dokładnie bo nie mam licznika^^
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez cipstunt » 4/7/2011, 18:06

nic to nie dało... motor z chwili na chwile coraz gorzej jedzie... wydaje mi sie że to pierścienie...
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez lemonek » 4/7/2011, 19:30

oj az tak to ci nie pomogę bo niestety "świerzak " jestem..nic mi do głowy nie przychodzi..a swiece sprawdzałeś?
Avatar użytkownika
lemonek
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7/6/2011, 23:25
Lokalizacja: Luboń

Postprzez cipstunt » 5/7/2011, 10:47

świeca raczej jest dobra bo jest iskra tak "niebieskawego" koloru ...
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez cipstunt » 5/7/2011, 12:53

wydaje mi się że jest coś nie tak z silnikiem...:/ w ogóle jak się jedzie (po wielokrotnych próbach odpalenia) cały czas się dławi i coś "dzwoni" w silniku...
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez tnts » 5/7/2011, 14:16

starannie skręciłeś gaźnik i jego mocowania?
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez cipstunt » 5/7/2011, 15:21

tak wszystko dobrze podpiąłem...ale nieważne który gaźnik założę jest tak samo... wydaje mi się że to nie jest wina gaźnika..
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez tnts » 5/7/2011, 18:16

to może ustaw iglicę jak była - filtr powietrza daj org. i zobacz czy wróciło normalne zachowanie. Potem zmieniaj jedną rzecz w jednej chwili bo nie wiadomo co zepsułeś :)
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez cipstunt » 6/7/2011, 10:27

zakładałem 2 różne gaźniki i cały czas ustawiałem iglice, obroty, powietrze... praktycznie nie ma żadnej różnicy... już nie mam siły do tego skutera... a tak poza tym co do filtra org to bez niego jeździł normalnie tyle że przy maksymalnej prędkości od 50-65km/h^^ zaczynał się dławić i gasł ale nie tak jak teraz że ma zero mocy i nie chce się wkręcić na obroty... chociaż ta usterka stała się nagle po jeździe po deszczu ale chyba woda by mu nic nie zaszkodziła...
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Postprzez cipstunt » 6/7/2011, 11:35

ściągnąłęm cylinder by zobaczyć czy tłok w porządku ale pierścienie sa troche luźne oraz tłok ma luzy (chyba na łożyskach przy wale jeżeli się nie myle) czy może to być całą wadą tego?
Avatar użytkownika
cipstunt
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/7/2011, 09:45

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê