Zobacz wÄ…tek - Aprila RS 80/50 opinie
NAS Analytics TAG

Aprila RS 80/50 opinie

i inne małe pojemności
_________

Aprila RS 80/50 opinie

Postprzez xxxmobilekxxx » 20/4/2007, 21:48

Teraz zadeje pytanie o Aprile poniewaz Cagive Mito mi odradziliscie.
Czy ona jest wieksza od Mito??
Jak z silnikami i wytrzymałoscia??
ile wynosi v-max przy 80cm3??
xxxmobilekxxx
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18/4/2007, 15:28


Postprzez venango3 » 21/4/2007, 12:37

Silniki są ok, daja je do wiekszosci tego typu moto i taki silnik nie padnie o ile mu w tym nie pomożesz . Nie widziałem mito na żywo wiec nie wiem, ale ja mam 185cm i pocinałem rs 50. Przy tuningu na 80 v-max skoczy ale nie znacznie bo skrzynia itak będzie ta sama :wink: Zwróć uwage co jest powymieniane, bo przy wymianie cylindra na 80 lepiej powymieniac inne wazne czesci bo te od 50 sie posypią szybko.
venango3
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 26/3/2007, 10:27


Postprzez ZySsSiEkRs » 21/4/2007, 12:59

o Ile dobrze wiem, Rs jest Największa z 50 :) a rs 80 poleci ci cos ok. 130 max bo ja mam 70 i cos ok 120 zamyka licznik :)) :)
ZySsSiEkRs
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/12/2006, 22:03

Postprzez h4zell » 21/4/2007, 13:17

rs 50 jest duzo mniejsza od mito. A mito wcale n ie jest taka mała ma tylko troche nisko siedzenie
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

Postprzez Fenek16 » 21/4/2007, 13:35

Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co? :shock: Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....

Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.

Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 21/4/2007, 13:44

Fenek16 napisał(a):Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co? :shock: Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....

Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.

Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.


lepiej kupic odrazu 80 :!: wyjdzie tyle samo :D i napewno dłużej wytrzyma :D
chyba ze w rs 50 wymienisz jeszcze wał itd.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 21/4/2007, 14:34

Pawlak ja tu mówiłem o 50 zrobionych na 80 przez kolesi, a nie RS 80 fabrycznych, które dużo gorzej znaleźć od 50/80. Normalne, że takie są wytrzymalsze. A wał i łożyska koneicznie...
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez bmroczyk » 21/4/2007, 15:30

Krecisz a krecisz fenek juz to zauwazylem dawno ... wyrazasz opinie jesli ktos cie porawi to zaraz uciekasz w inna strone zmieniajac diamentralnie swoja odpowiedz ... Nie ma seryjnych rs 80 ... sa za to seryjne gpr 80 ale sa duzo drozsze i bez homologacji.
Wracaja co tematu :
xxxmobilekxxx wczesniej pisales o mito 125/50 , dlaczego teraz zmieniles decyzje na rs 80 ? kup rs 125 lub nsr 125.
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez Fenek16 » 21/4/2007, 18:21

Tak, ciekawe jak kur.. krece. Z tego co słyszałem to była seria RS 50 fabrycznie wypuszczonych z tuningiem na 80cm we włoszech! Gdzie zmieniłem swoją wypowiedź po tym jak ktoś mnie poprawił? Daj przykład, moze zrozumiem i sie poprawie, bo teraz nie wiem o co Ci chodzi :roll: Poza tym czepiasz się szczegółów jak nie wiem co i nie piszesz tego co na temat tylko chcesz kłócić się ze mną ciągle :!: Możesz wkońcu zejśc ze mnie?
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez bmroczyk » 21/4/2007, 18:30

pawlak200192 napisał(a):
Fenek16 napisał(a):Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co? :shock: Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....

Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.

Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.


lepiej kupic odrazu 80 :!: wyjdzie tyle samo :D i napewno dłużej wytrzyma :D
chyba ze w rs 50 wymienisz jeszcze wał itd.



i pozniej napisales :
Pawlak ja tu mówiłem o 50 zrobionych na 80 przez kolesi, a nie RS 80 fabrycznych, które dużo gorzej znaleźć od 50/80. Normalne, że takie są wytrzymalsze. A wał i łożyska koneicznie...


wyzej nie sprecyzowales ze chodzi ci o seryjna 80 ... taka moja opinia.
Nie wchodze na ciebie , jesli nie wiesz dobrze to zaznacz to lub nie pisz lepiej bo wprowadzasz osobe w/w w blad .
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez Fenek16 » 21/4/2007, 18:44

Była mowa o RS 50 i xxxmobilekxxx napisał, że chce z cylindrem 80cm. ja odpowiedziałem tylko, zeby nie brał zrobionej na 80 z 50, bo moze ktoś wymieniał sam cylinder i motor nie pojeździ. A, żeby wzioł sobie RS 50 za mniejsze pieniądze i samemu zrobił PEWNY tuning.
Wogóle nie mówiłem o fabrycznych 80 więc co miałem sprecyzowac? Pózniej pawlak napisał, żeby kupił 80 i zrozumiałem że on ma na myśli fabryczne 80tki i wytłumaczyłem, że nie pisałem o seryjnych, żeby nie kupował,ale żeby tych tuningowych nie brał. I, że fabryczne 80 są wytrzymalsze od 50 zrobionych na 80.

Już rozumiesz :?: :!: Moze jeszcze wytłumaczyć coś? Coś jeszcze nie pasuje? Jeżeli dodajesz od siebie różne rzeczy to nie moja wina...
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez bmroczyk » 21/4/2007, 19:51

Tak to zrozumialem ... pisz od razu o co ci chodzi a nie dodajesz mu pozniej ze chodzilo ci o seryjna 80 .
Kto ma to wiedziec ?
Nie dodaje od siebie roznych rzeczy ...
kup sobie 110 upss sorry zapomnialem dodac ze po tuning na 110
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez Fenek16 » 21/4/2007, 20:19

bmroczyk napisał(a):Tak to zrozumialem ... pisz od razu o co ci chodzi a nie dodajesz mu pozniej ze chodzilo ci o seryjna 80 .
Kto ma to wiedziec ?
Nie dodaje od siebie roznych rzeczy ...
kup sobie 110 upss sorry zapomnialem dodac ze po tuning na 110


Wydaje mi się, że dośc zrozumiale pisze w poscie, pozatym pierwsze trzy odpowiedzi wyraźnie mówią o rs 50 po tuningu na 80

A tak wogóle to już daj spokój z tym. Wszystko wyjaśnione chyba
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez venango3 » 21/4/2007, 22:25

Tak wogóle wracajac do tematu... sam kupiłem rs 125 i sprzedaje bo za duzo pali :D Za te 50km/h wiecej lejesz 3x tyle na stacji... wogóle sie nie opłaca. 125 + silnik 2t jest moim zdaniem rozwiazaniem dla desperatów bez normalnego prawka :wink: (mówie o aprilia rs 125) Ewentualnie NSR 125 bo moim zdaniem lepszej 125-tki nie ma.
venango3
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 26/3/2007, 10:27

Postprzez Fenek16 » 22/4/2007, 10:48

venango3 - jak ktoś lubi ostrą jazde i kocha dwa kółka to nie żałuje na takie coś jak paliwo 8)
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Fenek16 » 22/4/2007, 10:49

venango3 - jak ktoś lubi ostrą jazde i kocha dwa kółka to nie żałuje na takie coś jak paliwo 8)
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości




na górê