Aprila RS 80/50 opinie
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Aprila RS 80/50 opinie
Teraz zadeje pytanie o Aprile poniewaz Cagive Mito mi odradziliscie.
Czy ona jest wieksza od Mito??
Jak z silnikami i wytrzymałoscia??
ile wynosi v-max przy 80cm3??
Czy ona jest wieksza od Mito??
Jak z silnikami i wytrzymałoscia??
ile wynosi v-max przy 80cm3??
- xxxmobilekxxx
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 18/4/2007, 15:28
Silniki są ok, daja je do wiekszosci tego typu moto i taki silnik nie padnie o ile mu w tym nie pomożesz . Nie widziałem mito na żywo wiec nie wiem, ale ja mam 185cm i pocinałem rs 50. Przy tuningu na 80 v-max skoczy ale nie znacznie bo skrzynia itak będzie ta sama
Zwróć uwage co jest powymieniane, bo przy wymianie cylindra na 80 lepiej powymieniac inne wazne czesci bo te od 50 sie posypią szybko.

- venango3
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 26/3/2007, 10:27
o Ile dobrze wiem, Rs jest Największa z 50
a rs 80 poleci ci cos ok. 130 max bo ja mam 70 i cos ok 120 zamyka licznik
) 



- ZySsSiEkRs
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/12/2006, 22:03
Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co?
Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....
Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.
Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.

Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.
Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Fenek16 napisał(a):Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co?Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....
Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.
Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.
lepiej kupic odrazu 80



chyba ze w rs 50 wymienisz jeszcze wał itd.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Pawlak ja tu mówiłem o 50 zrobionych na 80 przez kolesi, a nie RS 80 fabrycznych, które dużo gorzej znaleźć od 50/80. Normalne, że takie są wytrzymalsze. A wał i łożyska koneicznie...
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Krecisz a krecisz fenek juz to zauwazylem dawno ... wyrazasz opinie jesli ktos cie porawi to zaraz uciekasz w inna strone zmieniajac diamentralnie swoja odpowiedz ... Nie ma seryjnych rs 80 ... sa za to seryjne gpr 80 ale sa duzo drozsze i bez homologacji.
Wracaja co tematu :
xxxmobilekxxx wczesniej pisales o mito 125/50 , dlaczego teraz zmieniles decyzje na rs 80 ? kup rs 125 lub nsr 125.
Wracaja co tematu :
xxxmobilekxxx wczesniej pisales o mito 125/50 , dlaczego teraz zmieniles decyzje na rs 80 ? kup rs 125 lub nsr 125.
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Tak, ciekawe jak kur.. krece. Z tego co słyszałem to była seria RS 50 fabrycznie wypuszczonych z tuningiem na 80cm we włoszech! Gdzie zmieniłem swoją wypowiedź po tym jak ktoś mnie poprawił? Daj przykład, moze zrozumiem i sie poprawie, bo teraz nie wiem o co Ci chodzi
Poza tym czepiasz się szczegółów jak nie wiem co i nie piszesz tego co na temat tylko chcesz kłócić się ze mną ciągle
Możesz wkońcu zejśc ze mnie?


-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
pawlak200192 napisał(a):Fenek16 napisał(a):Rs 50 i Mito to chyba miedzy niby troche dziura pojemnosciowa jest, co?Cagiva ma bardzo nisko siedzenie....
Kup sobie tańszą rs z cylkiem 50 i dopiero tuninguj, wtedy wiesz, że jest ok. Musisz koniecznie wymienić przy tym wał i łożyska. Potem wydech, i jak chcesz to gazior, króciec i stożek.
Skrzyni nie wymieniamy, ale wymieniamy zębatki na v-max i jedziemy sporo więcej przy mniejszym zbieraniu moto. Przy wymianie cylka i zębatek nie odczujesz spadku mocy, tylko zwiększoną prędkość maksymalną.
lepiej kupic odrazu 80wyjdzie tyle samo
i napewno dłużej wytrzyma
![]()
chyba ze w rs 50 wymienisz jeszcze wał itd.
i pozniej napisales :
Pawlak ja tu mówiłem o 50 zrobionych na 80 przez kolesi, a nie RS 80 fabrycznych, które dużo gorzej znaleźć od 50/80. Normalne, że takie są wytrzymalsze. A wał i łożyska koneicznie...
wyzej nie sprecyzowales ze chodzi ci o seryjna 80 ... taka moja opinia.
Nie wchodze na ciebie , jesli nie wiesz dobrze to zaznacz to lub nie pisz lepiej bo wprowadzasz osobe w/w w blad .
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Była mowa o RS 50 i xxxmobilekxxx napisał, że chce z cylindrem 80cm. ja odpowiedziałem tylko, zeby nie brał zrobionej na 80 z 50, bo moze ktoś wymieniał sam cylinder i motor nie pojeździ. A, żeby wzioł sobie RS 50 za mniejsze pieniądze i samemu zrobił PEWNY tuning.
Wogóle nie mówiłem o fabrycznych 80 więc co miałem sprecyzowac? Pózniej pawlak napisał, żeby kupił 80 i zrozumiałem że on ma na myśli fabryczne 80tki i wytłumaczyłem, że nie pisałem o seryjnych, żeby nie kupował,ale żeby tych tuningowych nie brał. I, że fabryczne 80 są wytrzymalsze od 50 zrobionych na 80.
Już rozumiesz
Moze jeszcze wytłumaczyć coś? Coś jeszcze nie pasuje? Jeżeli dodajesz od siebie różne rzeczy to nie moja wina...
Wogóle nie mówiłem o fabrycznych 80 więc co miałem sprecyzowac? Pózniej pawlak napisał, żeby kupił 80 i zrozumiałem że on ma na myśli fabryczne 80tki i wytłumaczyłem, że nie pisałem o seryjnych, żeby nie kupował,ale żeby tych tuningowych nie brał. I, że fabryczne 80 są wytrzymalsze od 50 zrobionych na 80.
Już rozumiesz


-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Tak to zrozumialem ... pisz od razu o co ci chodzi a nie dodajesz mu pozniej ze chodzilo ci o seryjna 80 .
Kto ma to wiedziec ?
Nie dodaje od siebie roznych rzeczy ...
kup sobie 110 upss sorry zapomnialem dodac ze po tuning na 110
Kto ma to wiedziec ?
Nie dodaje od siebie roznych rzeczy ...
kup sobie 110 upss sorry zapomnialem dodac ze po tuning na 110
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
bmroczyk napisał(a):Tak to zrozumialem ... pisz od razu o co ci chodzi a nie dodajesz mu pozniej ze chodzilo ci o seryjna 80 .
Kto ma to wiedziec ?
Nie dodaje od siebie roznych rzeczy ...
kup sobie 110 upss sorry zapomnialem dodac ze po tuning na 110
Wydaje mi się, że dośc zrozumiale pisze w poscie, pozatym pierwsze trzy odpowiedzi wyraźnie mówią o rs 50 po tuningu na 80
A tak wogóle to już daj spokój z tym. Wszystko wyjaśnione chyba
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Tak wogóle wracajac do tematu... sam kupiłem rs 125 i sprzedaje bo za duzo pali
Za te 50km/h wiecej lejesz 3x tyle na stacji... wogóle sie nie opłaca. 125 + silnik 2t jest moim zdaniem rozwiazaniem dla desperatów bez normalnego prawka
(mówie o aprilia rs 125) Ewentualnie NSR 125 bo moim zdaniem lepszej 125-tki nie ma.


- venango3
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 26/3/2007, 10:27
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości