Zobacz wÄ…tek - Jaka 50tke po 125
NAS Analytics TAG

Jaka 50tke po 125

i inne małe pojemności
_________

Jaka 50tke po 125

Postprzez daderga » 18/5/2011, 21:02

Dosyć dziwne pytanie, śmigałem na Rs 125 troszkę, 1500 km zaledwie, lecz ledwo motong dotarty, jade sobie dziś noramalnie zagrzałem jak zwykle, , nagle traci moc, stanąłem , a tu temp 103 stopnie, przeszedłem do moto za 2 godzinki, kręce zero komprechy ...
Rozebrałem głowice, wykręcam świece, patrze nie ma elektrody O k.....a!
Spoglądam na tłok, dziursko wielkości małego palca.
Powiedziałem sobie kończe z Rską, bo to worek bez dna, nie dość że spala 7 litrów , to do tego ciągle coś się psuło.

Dobra teraz na temat postanowiłem kupić jakąś 50tke, no może 80 ale nie wiem.
Chcę enduro, hard enduro, Coś co będze mocną 50tką, Dobra zawiecha i dosyć nowa, bo dziękuje już za stare roczniki, zawsze coś było do zrobienia.
Możecie doradzić ? Jaka 50tka chodzi żeby pośmigać trochę w terenie trochę po mieście. Dt 50 fajny sprzęt, ale zawiecha ponoć nie jest rewelacyjna > mtxy chłodzone powietrzem. ;/
Powiedzmy że tak do 4,5 patoli maks, najlepiej 4 .
Koszta wymiany tłoków to wiadomo, normalka, chodzi oto żeby się to nie psuło z dnia na dzień.

Chyba że polecacie coś z 80tek?
Też mile widziane propozycje, ale przede wszystkim 50tki najpierw.
Może było takich tematów, ale teraz nie mogę znaleźć, ta wyszukiwarka wyszukuje 200 stronnic i znajdź coś teraz ;p
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09


Postprzez henio12323 » 18/5/2011, 21:15

mtx to cieczak. z tym że ciezko cos fajnego znalesc krótko były produkowane. lepiej poszukac czegos typu derbi senda. za tą kase juz cos wyrwiesz. moze byc tez gilera RCR ona tez niezła zawiehe w sumie ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez daderga » 18/5/2011, 21:17

to wszystko jest z am6 ;p ?
Czyli najlepiej kierować się stanem technicznym. ?

Mam pytanko, czy w kostkach można jeździć po asfalcie> czy się niszczą?
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez henio12323 » 18/5/2011, 21:39

am6 bądź silnik derbiowski :P podobnie wyglada ale jest nieco inny. w sumie ani lepszy ani gorszy.

dokładnie stan techniczny to podstawa.

co do kostek są rózne. są typowo w teren są przejsciówki albo twardy teren. zalezy od mieszanki. im mieksza tym lepie jciagnie w terenie miekkim i szybciej sie sciera. czym twardsza tym na asfalcie sie mniej wyciera. z tym że to tylko 50 wiec nie sciera sie pod wpływem slizgania opony na asfalcie ( ja tak mam i opony idą w oczach) tylko po prostu sie pomału scierają. ja np teraz załozyłem oponke motoz. ona chyba jedne robi tylko opony :D bierzchik jak w traktorku troche. fajnie sie po asfalcie lata (gorzej w zakrętach) a w terenie nieźle ciągnie i sie tak nie wyciera bo to dobra oponka do enduro własnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez daderga » 18/5/2011, 21:45

http://allegro.pl/derbi-senda-x-race-50-jak-yamaha-dt-z-salonu-i1606090777.html (otwórz link)
Właśnie czegoś takiego bym szukał super sprzęcior.
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez zarkanis96 » 18/5/2011, 22:59

szkoda tylko ze ten koles z aukcji nie wie jaki ma silnik xD. Derbi ma swoje silniki a nie AM6, tak samo Aprilie chyba od 2007r. maja silniki derbi.Nawet na zdjeciu jest zrobione zdjecie silnika gdzie jest literka D heh. Ale oczywiscie silnik derbi tez nadaje sie to duzego tuningu
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez daderga » 19/5/2011, 15:21

a do ktorego roku były tam am6 montowane ?
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez zarkanis96 » 19/5/2011, 15:54

heh no zapewne do 2006r.xD ale naprawde silnik derbi sprawuje sie swietnie wiem bo sam mam derbi sende. i jestem z silnika super zadowolony.
Mocy mniej nie ma napewno od AM6. kolega ma pegeot xp6 odblokowany ledwo co dotarty. A u mnie gaznik do regulacji i moto leci w granicach 90. a xp6 kolegi 80-85. To oczywiscie tylko taki przyklad heh. Bo znam ludzi co maja AM6 i im leci 100, ale uwazam ze seria w dobrym stanie powinna leciec ok 95.
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 18:38

ja miałem am6 po tunie koło 120 cisnęła :D więc da sie sporo z tego wycisnąć :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dr_Acula » 19/5/2011, 19:19

A może coś w stylu http://otomoto.pl/rieju-mrx-mrx-senda-x ... 85465.html ?;) W modelach Pro montują z przodu zawiechy USD marzocchi, z tyłu amor gazowy bodajże sachs, więc jest nieźle. Poza tym dwutłoczkowe zaciski, tarcze wave a cena przystępna ;)
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez zarkanis96 » 19/5/2011, 22:48

nic nie jest napisanie o stanie technicznym. Tyle ze dobry. a to zadna informacja musial bys pojechac i obejzec. bo po samych zdjeciach to sie nie dowiesz .A ogolnie to pierwszy sie spotkalem z taka wersja
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez Sniper075 » 21/5/2011, 09:45

Ja bym Ci polecił zamiast kupna 50ccm, 125ccm tylko, że w 4t, będzie paliła jakieś 3,5l i nie będzie tak awaryjna jak 2t i osiągi na pewno będą lepsze niż w 50ccm.
Sniper075
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
Lokalizacja: Radom

Postprzez daderga » 21/5/2011, 17:51

nie mam prawka na a1 ;/
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez domin1995 » 23/5/2011, 18:39

Może RS 50/80 ? ;)

nabiłeś już trochę postów a nie znasz regulaminu :? masz opcję "edytuj" to z niej korzystaj!

ostrzegam następny raz będzie ostrzeżenie :?

senekkorzenna
Avatar użytkownika
domin1995
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11/9/2010, 20:25
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postprzez magik2208 » 23/5/2011, 19:44

A czemu zaraz rezygnowac z 125 w 2t?
kupisz 50, bedzie cie wkurzala z braku mocy, kupisz 125 w 4t bedzie to samo, wiele wiecej mocy to nie ma...
Alternatywa jest... tdr 125.
Opinie bardzo dobre, male spalanie, spore przebiegi. Czemu? jest to 2t malo wyzylowane, co nie znaczy ze slabe. Z opini posiadaczy w trasie potrafi spalic po 3,5l przy normalnych predkosciach - tj 90-100km/h, to bedzie max 50cc, nie mowiac, ze ten silnik w takim wypadku zajedziesz w moment, rozpedzenie go do tych predkosci zajmuje dosc czasu, a spali ze 5l.
Pomysl, popisz najlepiej do posiadaczy, opinie beda faktyczne, nie powielone;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez melonick » 24/5/2011, 19:07

magik2208, istnieje dużo lepszy sprzęt do czegoś takiego, a nazywa się to varadero 125, tdr 125 nie zejdziesz do 5 litrów nawet... dolicz sobie jeszcze olej.

Varadero pali 3 litry na 100 i można przelotowo 90 km/h jechać, przy tym, że coś takiego jak remont silnika w viadrze nie istnieje. Nie mówiąc o wykonaniu, wygodzie i luksusie, w porównaniu do tdr 125. Tylko budżet za mały. :roll:
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê