Jaka 50tke po 125
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Jaka 50tke po 125
Dosyć dziwne pytanie, śmigałem na Rs 125 troszkę, 1500 km zaledwie, lecz ledwo motong dotarty, jade sobie dziś noramalnie zagrzałem jak zwykle, , nagle traci moc, stanąłem , a tu temp 103 stopnie, przeszedłem do moto za 2 godzinki, kręce zero komprechy ...
Rozebrałem głowice, wykręcam świece, patrze nie ma elektrody O k.....a!
Spoglądam na tłok, dziursko wielkości małego palca.
Powiedziałem sobie kończe z Rską, bo to worek bez dna, nie dość że spala 7 litrów , to do tego ciągle coś się psuło.
Dobra teraz na temat postanowiłem kupić jakąś 50tke, no może 80 ale nie wiem.
Chcę enduro, hard enduro, Coś co będze mocną 50tką, Dobra zawiecha i dosyć nowa, bo dziękuje już za stare roczniki, zawsze coś było do zrobienia.
Możecie doradzić ? Jaka 50tka chodzi żeby pośmigać trochę w terenie trochę po mieście. Dt 50 fajny sprzęt, ale zawiecha ponoć nie jest rewelacyjna > mtxy chłodzone powietrzem. ;/
Powiedzmy że tak do 4,5 patoli maks, najlepiej 4 .
Koszta wymiany tłoków to wiadomo, normalka, chodzi oto żeby się to nie psuło z dnia na dzień.
Chyba że polecacie coś z 80tek?
Też mile widziane propozycje, ale przede wszystkim 50tki najpierw.
Może było takich tematów, ale teraz nie mogę znaleźć, ta wyszukiwarka wyszukuje 200 stronnic i znajdź coś teraz ;p
Rozebrałem głowice, wykręcam świece, patrze nie ma elektrody O k.....a!
Spoglądam na tłok, dziursko wielkości małego palca.
Powiedziałem sobie kończe z Rską, bo to worek bez dna, nie dość że spala 7 litrów , to do tego ciągle coś się psuło.
Dobra teraz na temat postanowiłem kupić jakąś 50tke, no może 80 ale nie wiem.
Chcę enduro, hard enduro, Coś co będze mocną 50tką, Dobra zawiecha i dosyć nowa, bo dziękuje już za stare roczniki, zawsze coś było do zrobienia.
Możecie doradzić ? Jaka 50tka chodzi żeby pośmigać trochę w terenie trochę po mieście. Dt 50 fajny sprzęt, ale zawiecha ponoć nie jest rewelacyjna > mtxy chłodzone powietrzem. ;/
Powiedzmy że tak do 4,5 patoli maks, najlepiej 4 .
Koszta wymiany tłoków to wiadomo, normalka, chodzi oto żeby się to nie psuło z dnia na dzień.
Chyba że polecacie coś z 80tek?
Też mile widziane propozycje, ale przede wszystkim 50tki najpierw.
Może było takich tematów, ale teraz nie mogę znaleźć, ta wyszukiwarka wyszukuje 200 stronnic i znajdź coś teraz ;p
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
mtx to cieczak. z tym że ciezko cos fajnego znalesc krótko były produkowane. lepiej poszukac czegos typu derbi senda. za tą kase juz cos wyrwiesz. moze byc tez gilera RCR ona tez niezła zawiehe w sumie ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
am6 bądź silnik derbiowski
podobnie wyglada ale jest nieco inny. w sumie ani lepszy ani gorszy.
dokładnie stan techniczny to podstawa.
co do kostek są rózne. są typowo w teren są przejsciówki albo twardy teren. zalezy od mieszanki. im mieksza tym lepie jciagnie w terenie miekkim i szybciej sie sciera. czym twardsza tym na asfalcie sie mniej wyciera. z tym że to tylko 50 wiec nie sciera sie pod wpływem slizgania opony na asfalcie ( ja tak mam i opony idą w oczach) tylko po prostu sie pomału scierają. ja np teraz załozyłem oponke motoz. ona chyba jedne robi tylko opony
bierzchik jak w traktorku troche. fajnie sie po asfalcie lata (gorzej w zakrętach) a w terenie nieźle ciągnie i sie tak nie wyciera bo to dobra oponka do enduro własnie

dokładnie stan techniczny to podstawa.
co do kostek są rózne. są typowo w teren są przejsciówki albo twardy teren. zalezy od mieszanki. im mieksza tym lepie jciagnie w terenie miekkim i szybciej sie sciera. czym twardsza tym na asfalcie sie mniej wyciera. z tym że to tylko 50 wiec nie sciera sie pod wpływem slizgania opony na asfalcie ( ja tak mam i opony idą w oczach) tylko po prostu sie pomału scierają. ja np teraz załozyłem oponke motoz. ona chyba jedne robi tylko opony

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://allegro.pl/derbi-senda-x-race-50-jak-yamaha-dt-z-salonu-i1606090777.html (otwórz link)
Właśnie czegoś takiego bym szukał super sprzęcior.
Właśnie czegoś takiego bym szukał super sprzęcior.
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
szkoda tylko ze ten koles z aukcji nie wie jaki ma silnik xD. Derbi ma swoje silniki a nie AM6, tak samo Aprilie chyba od 2007r. maja silniki derbi.Nawet na zdjeciu jest zrobione zdjecie silnika gdzie jest literka D heh. Ale oczywiscie silnik derbi tez nadaje sie to duzego tuningu
Derbi Senda SM | http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
heh no zapewne do 2006r.xD ale naprawde silnik derbi sprawuje sie swietnie wiem bo sam mam derbi sende. i jestem z silnika super zadowolony.
Mocy mniej nie ma napewno od AM6. kolega ma pegeot xp6 odblokowany ledwo co dotarty. A u mnie gaznik do regulacji i moto leci w granicach 90. a xp6 kolegi 80-85. To oczywiscie tylko taki przyklad heh. Bo znam ludzi co maja AM6 i im leci 100, ale uwazam ze seria w dobrym stanie powinna leciec ok 95.
Mocy mniej nie ma napewno od AM6. kolega ma pegeot xp6 odblokowany ledwo co dotarty. A u mnie gaznik do regulacji i moto leci w granicach 90. a xp6 kolegi 80-85. To oczywiscie tylko taki przyklad heh. Bo znam ludzi co maja AM6 i im leci 100, ale uwazam ze seria w dobrym stanie powinna leciec ok 95.
Derbi Senda SM | http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
ja miałem am6 po tunie koło 120 cisnęła
więc da sie sporo z tego wycisnąć 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A może coś w stylu http://otomoto.pl/rieju-mrx-mrx-senda-x ... 85465.html ?;) W modelach Pro montują z przodu zawiechy USD marzocchi, z tyłu amor gazowy bodajże sachs, więc jest nieźle. Poza tym dwutłoczkowe zaciski, tarcze wave a cena przystępna 

Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
nic nie jest napisanie o stanie technicznym. Tyle ze dobry. a to zadna informacja musial bys pojechac i obejzec. bo po samych zdjeciach to sie nie dowiesz .A ogolnie to pierwszy sie spotkalem z taka wersja
Derbi Senda SM | http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
A czemu zaraz rezygnowac z 125 w 2t?
kupisz 50, bedzie cie wkurzala z braku mocy, kupisz 125 w 4t bedzie to samo, wiele wiecej mocy to nie ma...
Alternatywa jest... tdr 125.
Opinie bardzo dobre, male spalanie, spore przebiegi. Czemu? jest to 2t malo wyzylowane, co nie znaczy ze slabe. Z opini posiadaczy w trasie potrafi spalic po 3,5l przy normalnych predkosciach - tj 90-100km/h, to bedzie max 50cc, nie mowiac, ze ten silnik w takim wypadku zajedziesz w moment, rozpedzenie go do tych predkosci zajmuje dosc czasu, a spali ze 5l.
Pomysl, popisz najlepiej do posiadaczy, opinie beda faktyczne, nie powielone;)
kupisz 50, bedzie cie wkurzala z braku mocy, kupisz 125 w 4t bedzie to samo, wiele wiecej mocy to nie ma...
Alternatywa jest... tdr 125.
Opinie bardzo dobre, male spalanie, spore przebiegi. Czemu? jest to 2t malo wyzylowane, co nie znaczy ze slabe. Z opini posiadaczy w trasie potrafi spalic po 3,5l przy normalnych predkosciach - tj 90-100km/h, to bedzie max 50cc, nie mowiac, ze ten silnik w takim wypadku zajedziesz w moment, rozpedzenie go do tych predkosci zajmuje dosc czasu, a spali ze 5l.
Pomysl, popisz najlepiej do posiadaczy, opinie beda faktyczne, nie powielone;)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
magik2208, istnieje dużo lepszy sprzęt do czegoś takiego, a nazywa się to varadero 125, tdr 125 nie zejdziesz do 5 litrów nawet... dolicz sobie jeszcze olej.
Varadero pali 3 litry na 100 i można przelotowo 90 km/h jechać, przy tym, że coś takiego jak remont silnika w viadrze nie istnieje. Nie mówiąc o wykonaniu, wygodzie i luksusie, w porównaniu do tdr 125. Tylko budżet za mały.
Varadero pali 3 litry na 100 i można przelotowo 90 km/h jechać, przy tym, że coś takiego jak remont silnika w viadrze nie istnieje. Nie mówiąc o wykonaniu, wygodzie i luksusie, w porównaniu do tdr 125. Tylko budżet za mały.

- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości