ZAKUP MOTORU 125ccm
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
ZAKUP MOTORU 125ccm
Witam.
Chciałbym kupić jakiś motor 125tkę ale nie jestem za bardzo obeznany.
Chciałbym żeby to był bardzo masywny motor wyglądający jak prawdziwy ścigacz, mało palił i był 4t żeby nie pierdział jak skuter.
Jakie motory polecacie?
Chciałbym kupić jakiś motor 125tkę ale nie jestem za bardzo obeznany.
Chciałbym żeby to był bardzo masywny motor wyglądający jak prawdziwy ścigacz, mało palił i był 4t żeby nie pierdział jak skuter.
Jakie motory polecacie?
- bazyl51
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 17/4/2011, 20:23
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tylko varadero,ale nie wyglada jak scigacz.Chociaz i tak osiagami od tych pseudo scigaczy nie odstaje,a jest minimalnie mniejsza od transalpa,prawie róznicy nie ma.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Taki motocykl jaki chcesz nadzwyczajniej nie istnieje:)
No jest tylko hyosung GT 125 R w owiewce, wygląd 600-tki, ale tylko czasami się pojawi na allegro..
z nakedów to też GT 125 ale Comet, tego już dość sporo.
Z Turystyków jak henio wspomniał varadero. Nie będę pisał więcej bo coś nie sądzę, abyś zaraz z ścigacza się przekonał do enduro.
http://otomoto.pl/hyosung-gt-comet-125- ... 16976.html
A to tak przypadkiem - trzeba być idiotą żeby rejestrować widlaka na 50cc...
No jest tylko hyosung GT 125 R w owiewce, wygląd 600-tki, ale tylko czasami się pojawi na allegro..
z nakedów to też GT 125 ale Comet, tego już dość sporo.
Z Turystyków jak henio wspomniał varadero. Nie będę pisał więcej bo coś nie sądzę, abyś zaraz z ścigacza się przekonał do enduro.
http://otomoto.pl/hyosung-gt-comet-125- ... 16976.html
A to tak przypadkiem - trzeba być idiotą żeby rejestrować widlaka na 50cc...
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
-
krystek_19 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
- Lokalizacja: Suwałki
tak,tyle ze rsv jest tylko litrowa,a RS125 to 2T.Pozatym nie sa wielkosci 600'ty,co najwyzej gs'a czy gpz 500
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Nigdy nie kupuj zadnych chinskich badziewi szkoda pieniedzy na to. Po drugie dzwiek 2t to dzwiek 2t a 4t to 4t ale nie dla dzwieku sie kupuje moto. Generalnie 125 w 4t są strasznie slabe i bardzo szybko sie nudza niebo lepsze jest 125 w 2t i tylko takie polece.
Najlepsza bedzie mito 125 pozniej rs 125 tzr 125 derbi gpr 125
Najlepsza bedzie mito 125 pozniej rs 125 tzr 125 derbi gpr 125
- Kicaj.
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 30/5/2010, 18:29
- Lokalizacja: Poznań
smtomek i co wnosisz do tematu ? jakby prosił o ładne motocykle które nie są masywne mógłbyś wrzucic swoje 3 gr..
i zgodze sie z magikiem
jak chce 4T niech kupuje 4T. nie kazdy potrzebuje kilkudziesieciu koni pod tyłkiem 
i zgodze sie z magikiem


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
CBR jest mała i wąska.
Ja jestem za Varadero. Duży motocykl, no i tak jak chcesz ma masywny motor V2.
btw. Przy obecnej cenie paliwa coś czuję, że popyt na 125ccm w 2t drastycznie spadnie.
Ja jestem za Varadero. Duży motocykl, no i tak jak chcesz ma masywny motor V2.
btw. Przy obecnej cenie paliwa coś czuję, że popyt na 125ccm w 2t drastycznie spadnie.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
bazyl51 napisał(a):Chciałbym w 4t bo mało palą i mniej się psują.
Co to za reguła, że 4t mniej się psują? W 2t jest o wiele mniej do popsucia niż w 4t. Koledzy wyżej Ci już powiedzieli jakie moto są do wyboru, niestety wiele ich nie ma, ja bym jednak skłaniał się ku 2T, dostają fajnego kopa przy pewnych obrotach i naprawdę fajnie się w tym jeździ, miałem okazje jeździć cbr125 to niczym nie zachwyca niestety.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Ja zdecydowanie preferuje 2t jeżeli chodzi o małe pojemności, ale mając do szkoły 25km w jedną stronę zmuszony bym był do kupna 4t
Spalanie praktycznie 2 razy mniejsze, chyba że to nie problem i twoi rodzice ''śpią na pieniądzach'' ;
Wiadomo żywotność 4t też większa no i olej do 2t trzeba częściej lać ;]]
Najlepsze motocykle z kalsy 125 :
2t - Cagiva Mito, Aprilia RS
4t - Yamaha YZF R125 ewentualnie Derbi GPR
Spalanie praktycznie 2 razy mniejsze, chyba że to nie problem i twoi rodzice ''śpią na pieniądzach'' ;
Wiadomo żywotność 4t też większa no i olej do 2t trzeba częściej lać ;]]
Najlepsze motocykle z kalsy 125 :
2t - Cagiva Mito, Aprilia RS
4t - Yamaha YZF R125 ewentualnie Derbi GPR
- Matrix_PSB
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/8/2010, 11:17
Matrix_PSB napisał(a):Najlepsze motocykle z kalsy 125 :
2t - Cagiva Mito, Aprilia RS
4t - Yamaha YZF R125 ewentualnie Derbi GPR
W 4T-najlepszy silnik(w dodatku utytuowany nie samozwańczo) ma mz 125 SM,wcale w wersji gangsta(18KM).A co do tego czy R125 i GPR jako motocykle są najlepsze tez mozna sie kłocic,prowadzenie,osiagi,nic specjalnego.Wolałbym mz 125 sm,derbi mulhacena albo terra adventure.No i varadero,największa z całej paczki z widlakiem pod bakiem.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Tak MZ-a fajne moto, no ale... Tego nie ma... Nawet jak już Ci się uda kupić to co wtedy jak np wyglebisz i porozwalasz plastiki? No nie mówię, że zaraz do wywalenia, bo to nie plastik, ale nie każda gleba kończy się happy endem. Skąd wtedy plastiki?
A może np tdr 125 Ci przypadnie do gustu? Na remonty i awaryjność to ty nie patrz bo nie ma sensu, jak jest markowy sprzęt i dbasz o niego, lejesz dobre płyny, wymieniasz wszystko na czas to praktycznie nie ma możliwości aby coś padło...
TDR może i 2t, ale chodzi Ci o spalanie, a tutaj ona wypada wręcz znakomicie, kolejna sprawa to osiągi również wiele lepsze niż 4-takty.
Pomyśl:)
A może np tdr 125 Ci przypadnie do gustu? Na remonty i awaryjność to ty nie patrz bo nie ma sensu, jak jest markowy sprzęt i dbasz o niego, lejesz dobre płyny, wymieniasz wszystko na czas to praktycznie nie ma możliwości aby coś padło...
TDR może i 2t, ale chodzi Ci o spalanie, a tutaj ona wypada wręcz znakomicie, kolejna sprawa to osiągi również wiele lepsze niż 4-takty.
Pomyśl:)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
W tdr nie ma rewelacji pod względem kopa,idzie srednio a kulanie jej ponad 130 kmh to bieda i cza pas startowy.Jak 2T to mozna obczaic pegaso 125,to juz mozna powiedziec ze ma odejscie.Ale jak nie chcesz wydawac duzo na wache to kup varadero 

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości