Zobacz wątek - Tuning Chinola ;)
NAS Analytics TAG

Tuning Chinola ;)

i inne małe pojemności
_________

Tuning Chinola ;)

Postprzez mikitab » 20/3/2011, 21:21

Witam!
Chcę z tuningować mój skuter(Baotian BT50QT-9) i zastanawiam się nad
kupnem części. Prędkość vmax to 60 km/h ,ale chcę go podkręcić i zastanawiam się czy opłaca się kupić coś takiego(jeśli nie dajcie linki do przykładowych części):

SPRZĘGŁO 4T I WARIATOR 4T TUNINGOWY SKUTERY 4T
http://allegro.pl/sprzeglo-4t-i-wariato ... 07666.html

CYLINDER TUNING SPORT 80cm 4T VAPOR WILGA QUEST
http://allegro.pl/cylinder-tuning-sport ... 99112.html

GAŹNIK CUGA DO SKUTERÓW 4T DO CYL. 100 90 80 cm3
http://allegro.pl/gaznik-cuga-do-skuter ... 99105.html

MODUŁ ZAPŁONOWY CHIŃSKIE SKUTERY 4T ODBLOKOWANY
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-chins ... 35734.html

TŁUMIK SKUTER CHIŃSKI 4T BEZ KATALIZATORA SPORT
http://allegro.pl/tlumik-skuter-chinski ... 35827.html
Avatar użytkownika
mikitab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:14
Lokalizacja: Zbąszyń


Postprzez zioomeek09 » 20/3/2011, 21:50

Ten tłumik to chyba tylko wywalenie kasy
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok


Postprzez tomera » 20/3/2011, 21:56

nie wiem czy sie opłaca,
ja bym najwyzej wymienił rolki i zacza zbierac na cos markowego co naprawde dobrze jezdzi
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Hivand » 21/3/2011, 18:08

Jakość wykonania i przyszłe osiągi są adekwatne do ceny tych części. Zapomniałeś o częściach do regulacji po tuningu(rolki,sprężyny,dysze,itd.). Tłumik przy 4T to niepotrzebny wydatek. Jeśli chcesz tuningować to na markowych częściach, ale w tym wypadku będzie taniej kupić szybszy skuter(Piaggio NRG/Gilera Runner/Aprilia SR,etc) lub jakieś markowe moto 125/80 zarejestrowane na motorower.. Pozdrawiam!
Hivand
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/3/2011, 17:29

Postprzez PrimoGhost » 21/3/2011, 19:24

Przypominam, że te chińskie, japońskie, włoskie, francuskie i jakiekolwiek skuterki o poj. 50 cm3 nastawione są na pyrkanie pod światłami i jazde miejską.. Nikt nie projektował układu hamulcowego, zawieszenia itp pod osiągi zbliżone do 100 kph co tak mało wszystkich obchodzi... Tuning mechaniczny, nie obejmuje tylko silnika !!
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Sniper075 » 21/3/2011, 19:34

Są tuningowe kity hamulców itd. ale są drogie i kupowanie tego do chińczyka to bezsens. Ja bym zrobił swap silnika na Minarelli Horizontal AC (mocowania są podobne, ale trzeba trochę poprzerabiać) i wtedy myślał o tunie.
Sniper075
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
Lokalizacja: Radom

Postprzez mchg » 21/3/2011, 21:43

nie wywalaj kasy na tuning chinola. wiem że jest chęć jazy więcej niż te 60 ale nie ma po co. jak wstawisz część A to część B sie zje* i tak jest z chinolami. jak jeździsz zablokowanym to robisz 3x wiecej km bez kupowania nowej głowicy bo to sie często lubi zrąbać w takim sprzęcie.
mchg
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 18/1/2011, 15:59
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez mikitab » 21/3/2011, 21:49

Dzięki panowie ;) Zrozumiałem że nie ma sensu... Teraz poczekam rok i zrobię kat. A1... Może Yamaha R125 (jak Tatuś dołoży) ;)
Avatar użytkownika
mikitab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:14
Lokalizacja: Zbąszyń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr