Honsa NS-1 nierówno chodzi, przerywa przy wyższych obrotach
• Strona 1 z 1
Honsa NS-1 nierówno chodzi, przerywa przy wyższych obrotach
Otóż motor nie chodzi równo przerywa przy wyższych obrotach. Może to być wina przytarcia silnika, ponieważ dioda ostrzegawcza od oleju sie nie zapaliła i jeździłem na samym paliwie. Motor odpala wiec nie jest chyba zatarty. Co w takim przypadku należy zrobi? Jestem zielony w tym temacie.
Ile razy można powtarzac, ze tematy nazywamy sensownie!!! Nie bede zawsze poprawial po Was. Potem zaczne warnami sypać co w zasadzie juz dawno powinienem robic. Fenek
Ile razy można powtarzac, ze tematy nazywamy sensownie!!! Nie bede zawsze poprawial po Was. Potem zaczne warnami sypać co w zasadzie juz dawno powinienem robic. Fenek
- david1404
- Świeżak
omg. skoro przerywa na wysokich moze byc że sie przytarł. takie są objawy. skoro jestes zielony oddaj do mechanika
objawy wskazuja na przytarcie, ale równie dobrze moze to byc zapchany gaznik, brudny filtr powietrza, ew ciagle lewe powietrze, moze byc padnieta swieca albo elektryka. jak sie nie znasz lepiej oddaj do mechanika chyba ze dojdziesz sam. ale znajac zycie rozkręcał bym juz silnik 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
to zalezy ile mechanik weźmie za robocizne i jaki chcesz wsadzic tłok plus ile wexmie firma która dokona szlifu cylindra. mechanik bierze do 200 zł mysle za to, tłok ? masz allegro. szlif do 40 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
Nie gadaj, za sama robocizne wymiana tloka z cylindrem zazyczy sobie 200zl? przeciez to godzina roboty ;D
Bierz sie za to sam... jedynym czego sam nie zrobisz to wlozenie tloka, przynajmniej ja takiej kur* dostawalem ze samemu sobie odpuscilem ;D
Jak juz robic to nie oszczedzaj na tloku, kup za tyle ile jestes w stanie dac.