Problem z zapaleniem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z zapaleniem
Witam. Mam problem, a mianowicie:
mam skuter Horn 50, zwykłe chińczyk z tym silnikiem 139QMB czy jak to tam idzie. Postanowiłem wymienić zwykły filtr powietrza na stożkowy. I tu mam problem. Z serynjego filtra wtchodzą mi dwa wężyki, jeden do pokrywy od zaworów, ten który odprowadza resztki zanieczyszczeń z głowicy, a drugi wychodzi z tej rurki, którą dokręca się do gaźnika. Koło pompki paliwowej mam jeszcze inną pompkę, z której wychodzą dwa grube wężyki i jeden cienki. Cienki podłączony jest z prawej strony krućca ssącego. Jeden gruby podłączony jest do pokrywy od zaworów, a jeden do filtra powietrze, właśnie tam, gdzie ta rurka podłączona jest do gaźnika. I w filtrze stożkowym nie ma żadnego wyjścia na te wężyki. Podłączyłem stożek, a tamte węże zaślepiłem, bo tak mówił mi mechanik. Skuter nie chciał zapalić, pomyślałem,że to od zbyt dużej dawki powietrze, Przykręciłem śrubkę regulującą na gaźniku i nic. Podłączyłem zwykły filtr, tak jak było dawniej, też nie pali. Kiedy próbuję zaciągnąć paliwo wężykiem z krućca, ale tym po lewej (bo mam dwa, nie wiem czemu) paliwo idzie do gaźnika, ale gdzy już nie zaciągam, stoi w wężu i nie idzie. Świeca jest sucha,więc nawet do cylindra nie dochodzi. Nie wiem co to może być. Myślę,że może pompka paliwowa jest zepsuta i nie pompuje paliwa. Proszę,jeśli ktoś wie co to może być niech napisze odpowiedź, bo jestem w kropce. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
mam skuter Horn 50, zwykłe chińczyk z tym silnikiem 139QMB czy jak to tam idzie. Postanowiłem wymienić zwykły filtr powietrza na stożkowy. I tu mam problem. Z serynjego filtra wtchodzą mi dwa wężyki, jeden do pokrywy od zaworów, ten który odprowadza resztki zanieczyszczeń z głowicy, a drugi wychodzi z tej rurki, którą dokręca się do gaźnika. Koło pompki paliwowej mam jeszcze inną pompkę, z której wychodzą dwa grube wężyki i jeden cienki. Cienki podłączony jest z prawej strony krućca ssącego. Jeden gruby podłączony jest do pokrywy od zaworów, a jeden do filtra powietrze, właśnie tam, gdzie ta rurka podłączona jest do gaźnika. I w filtrze stożkowym nie ma żadnego wyjścia na te wężyki. Podłączyłem stożek, a tamte węże zaślepiłem, bo tak mówił mi mechanik. Skuter nie chciał zapalić, pomyślałem,że to od zbyt dużej dawki powietrze, Przykręciłem śrubkę regulującą na gaźniku i nic. Podłączyłem zwykły filtr, tak jak było dawniej, też nie pali. Kiedy próbuję zaciągnąć paliwo wężykiem z krućca, ale tym po lewej (bo mam dwa, nie wiem czemu) paliwo idzie do gaźnika, ale gdzy już nie zaciągam, stoi w wężu i nie idzie. Świeca jest sucha,więc nawet do cylindra nie dochodzi. Nie wiem co to może być. Myślę,że może pompka paliwowa jest zepsuta i nie pompuje paliwa. Proszę,jeśli ktoś wie co to może być niech napisze odpowiedź, bo jestem w kropce. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
- stuntmaster94
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/6/2010, 20:39
Elo nie zaślepiaj tych wężyków a skuter jak chcesz żeby jeździł na stożku to dyszę większą musisz dać albo gombkę włóż jakąś w niego bo za dużo powietrza dostaje i będzie gasł a paliwo będzie szło dopiero kiedy kopiesz kopką albo rozrusznikiem kręcisz bo tam masz zaworek podciśnieniowy ten bliżej krućca wężyk dlatego dwa wężyki od kranika jeden dolny od paliwa a ten z góry do powietrza rzeby zaworek w kraniku otworzyć i wyczyść i wyreguluj gaźnik ale stożków nie polecam ,,tych za 30zł z allegro"
- uzus23
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/12/2010, 16:17
uzus23 napisał(a):Elo nie zaślepiaj tych wężyków a skuter jak chcesz żeby jeździł na stożku to dyszę większą musisz dać albo gombkę włóż jakąś w niego bo za dużo powietrza dostaje i będzie gasł a paliwo będzie szło dopiero kiedy kopiesz kopką albo rozrusznikiem kręcisz bo tam masz zaworek podciśnieniowy ten bliżej krućca wężyk dlatego dwa wężyki od kranika jeden dolny od paliwa a ten z góry do powietrza rzeby zaworek w kraniku otworzyć i wyczyść i wyreguluj gaźnik ale stożków nie polecam ,,tych za 30zł z allegro"
Dyszę większą dałem, 80. Na kopkę nawet nie zapala i paliwo wtedy nie idzie. Jedynie paliwo idzie jak sam będę ciągnął wężykiem. Powietrza nie dostaje za dużo , bo regulowałem na gaźniku.

- stuntmaster94
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/6/2010, 20:39
Jak paliwo dochodzi do cylka to zalewa i nie pali bo może byc za duża dysza spróbuj jeszcze z 65 a jak nie dochodzi to gaźnik ci szwankuje albo zaworek ciśnieniowy zepsuł się .... Metoda prób i błędów jak bym go widział to było by łatwiej to ogarną ... ale żeby nie ponosi dodatkowych kosztów zawieź go do mechanika on to zrobi....
- uzus23
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/12/2010, 16:17
jak zalewa moze byc tez kwestia zaworu dolotowego warto by sprawdzic 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
uzus23 napisał(a):Jak paliwo dochodzi do cylka to zalewa i nie pali bo może byc za duża dysza spróbuj jeszcze z 65 a jak nie dochodzi to gaźnik ci szwankuje albo zaworek ciśnieniowy zepsuł się .... Metoda prób i błędów jak bym go widział to było by łatwiej to ogarną ... ale żeby nie ponosi dodatkowych kosztów zawieź go do mechanika on to zrobi....
paliwo właśnie nie dochodzi do cylindra


- stuntmaster94
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/6/2010, 20:39
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości