Zobacz wÄ…tek - wymiana paska coliber
NAS Analytics TAG

wymiana paska coliber

i inne małe pojemności
_________

wymiana paska coliber

Postprzez Coliber 1994 » 26/11/2010, 14:53

Witam zerwał mi się pasek przy colibrze i kupiłem nowy stary miał (67 ząbków a ten mam 69)i założyłem nowy pasek i skuter nie chce odpalić a bez paska pali normalnie w czym tki problem jesli wszyscy zakładają takie paski i jeżzą ;>? kto pomoże
Coliber 1994
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/11/2010, 17:30
Lokalizacja: Syców


Postprzez swirus2007 » 26/11/2010, 15:40

a czemu nie kupiles 67
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez Dr_Acula » 26/11/2010, 18:34

A co ma pasek do odpalania? Kręcąc rozrusznikiem czy kopiąc nożny działasz na przeciwtalerz wariatora, który jest zamontowany na wale korbowym. Pasek tu niczego nie przenosi. Po zamontowaniu paska powinieneś widzieć, czy nie jest on za luźny. Dwa ząbki to mniej niż 2cm paska, a skoro u innych to działa u Ciebie też musi. Lepiej sprawdź, czy dobrze montujesz bendiks przy składaniu przekładni.
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez KAPELA911 » 1/12/2010, 19:55

panie kolorowy, pierwsza sprawa to czy dobrze wszystko poskładałeś jak kolega wyżej napisał a druga taka rzecz to czy rolki w wariatorze nie staneły w poprzek? a wogóle rozbierałeś wariator bo są i takie talenty że i bez tego to robią ?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez uzus23 » 3/1/2011, 21:50

Pasek jak masz wiecej ząbkąw to może spaśc ale na nic nie wpływa a jak by rolki w poprzek staneły to i tak by odpalił ale nie ruszył może coś innego rozwaliłeś albo źle coś złożyłeś i sprawdz czy bęzyny w filtrze powietrza
a jak bez paska chodzi to rolek nie wyzypało z wario????????????
uzus23
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/12/2010, 16:17

Postprzez komarcc » 4/1/2011, 00:25

uzus23 napisał(a):Pasek jak masz wiecej ząbkąw to może spaśc ale na nic nie wpływa a jak by rolki w poprzek staneły to i tak by odpalił ale nie ruszył może coś innego rozwaliłeś albo źle coś złożyłeś i sprawdz czy bęzyny w filtrze powietrza
a jak bez paska chodzi to rolek nie wyzypało z wario????????????


Człowieku tutaj jest różnica 2-óch ząbków i pasek nie ma prawa wypaść, to po pierwsze, po drugie, czy myślisz, że jak pęknie Ci pasek napędowy to rolki powypadają, czy wiesz jak zbudowany jest wariator i w jaki sposób działa?

Nie to żebym się czepiał, ale zastanów się 2 razy zanim coś napiszesz.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez KAPELA911 » 4/1/2011, 16:06

nie wiem kto odgrzebał temat z przed miesiąca. Rozwiązanie oficialne: po pęknięciu paska, silnik nadal działał brak oporu sprawił wzrost obrotów talerze wariatora dosuneły się do siebie maksymalnie przez co rolki wypadły nazwijmy to z kanałów prowadzących, staneły w poprzek (będąc dalej w wariatorze) tym samym uniemożliwiły powrót talerza. po założemiu paska pasek jest nie w położeniu jak na wolnych obrotach tylko jakby chodził na wysokich, przez co pasek jest bardziej napięty i przy odpalaniu ( próbie ) pasek przenosi moc silnika odrazu na tylne kołe ( jest wtedy w położeniu tak jak w rowerku z przerzutkami z przodu największa zębatka z tyłu najmniejsza przez co odrazu jest stawiany mu duży opór którego nie jest w stanie przełamać) tak jakby ruszać samochodem z piątki. Trzeba rozebrać wariator poskładać jak należy i w porządku. Co o tym świadczy? skuter odpala bez paska ponieważ silnikowi nie jest stawiany opór którego by nie mógł przełamać.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê