poczÄ…tki ''tuningu''
Posty: 12
• Strona 1 z 1
poczÄ…tki ''tuningu''
Witam!
Mam MBK Ovetto 2008r., to jest to samo co Yamaha Neo's i chciałbym poprawić osiągi. Po zdjęciu blokad jedzie ~75km/h. Mam do wydania około 1000zł i zastanawiałem się nad wymianą wydechu seryjnego na Stage6 Pro Replica, wariator na Malossi Multivar lub Hebo Next Generation, pasek napędowy na Polini Kevlar oraz dzwon sprzęgła RMS Sandard. Chciałbym, żebyście mi doradzili co mam kupić lub podać inne propozycje, byłbym bardzo wdzięczny, tym bardziej, że nie znam się na tym za bardzo
Mam MBK Ovetto 2008r., to jest to samo co Yamaha Neo's i chciałbym poprawić osiągi. Po zdjęciu blokad jedzie ~75km/h. Mam do wydania około 1000zł i zastanawiałem się nad wymianą wydechu seryjnego na Stage6 Pro Replica, wariator na Malossi Multivar lub Hebo Next Generation, pasek napędowy na Polini Kevlar oraz dzwon sprzęgła RMS Sandard. Chciałbym, żebyście mi doradzili co mam kupić lub podać inne propozycje, byłbym bardzo wdzięczny, tym bardziej, że nie znam się na tym za bardzo

- dejwid
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 14/8/2010, 23:03
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Ja bym nie brał waria hebo, ciężko się go reguluje i podobno jest słabo wykonany. Zastanowił bym się nad Polini Speed Control- osiągi identyczne jak Multivar, ale za to prostsza regulacja
. Co do wydechu to bardzo dobry, ale sprawdź też Technigasa Next R, Lasera XPro, Yasuni Z, albo R. zamiast kupna paska napędowego odłożył bym kasę na sprzęgło Stage6 Torque Control + jakiś dzwon (najlepiej S6 Wing Cooler, lub Polini Speed Bell)

- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
Skoro jest taka opinia o tym wario, to zakupiÄ™ Polini
tecnigas podobno jest gorszy od S6, a Yasini lub Laser są troszkę za drogie, wtedy by mi nie starczyło na resztę. Właśnie się zastanawiałem nad sprzęgłem. Może być narazie samo sprzęgło bez dzwonu? I lepiej zakupić wszystko na raz, czy po kolei?

- dejwid
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 14/8/2010, 23:03
Stary po pierwsze masz taki przycisk jak "edytuj", nie trudno wiec chyba rozkminic jakie jest jego przeznaczenie prawda?
a po drugie wojtas juz Ci wczesniej napisal ze masz sie zapoznac z tematami przyklejonymi wktorym jest opisany krok po kroku proces tuningu wiec nie wiem po co robisz syf?
Czy ktos ku**a widzial na tym forum jakiegos moderatora przez ostatnie pol roku !?
a po drugie wojtas juz Ci wczesniej napisal ze masz sie zapoznac z tematami przyklejonymi wktorym jest opisany krok po kroku proces tuningu wiec nie wiem po co robisz syf?
Czy ktos ku**a widzial na tym forum jakiegos moderatora przez ostatnie pol roku !?

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
gruby19
ja nie
ale wojtas pilnuje w miare porzÄ…dku
ja nie
ale wojtas pilnuje w miare porzÄ…dku
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Nic nie powinno się stać jak będziesz jeździł na sportowym sprzęgle i seryjnym dzwonie. Co do wariatora S6 to spotykałem się z dobrymi opiniami na jego temat, ale nie miałem z nim styczności. Na samym początku załóż tłumik i wario (dobierz też rolki do regulacji, sprężynę centralną, ewentualnie sprężynki sprzęgła), później sprzęgło, dzwon i chyba tyle starczy na początek. Jak byś miał za dużo kasy to możesz kupić cylinder 70ccm, w połączeniu z tłumikiem była by miazga 

- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
Kumpel stosował całe czesci firmy hebo cylinder napęd moduł tłok itm 70ccm zrobił z nigo z czym wszystkie częsci były używane oprucz cylindra był nowy i leciał nim 110km/h i w dodatku to chinski skuter czyli hebo moim zdaniem jest dobre bo on nie nazekal i zezdzil nim dlugo
Pozdro Rzeżnik
- Rzeżnik
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/6/2010, 15:13
- Lokalizacja: Słubice
Witam posiadam aprilie rx 50. Chciał bym ją podrasować na 90ccm lub 80ccm. Czy mogli byście polecić mi polecić jakieś części tak do 1000zł. Nie zbyt zależy mi na v-max chcę ją podrasować w teren a nie na drogę. Z góry dzięki. Wolał bym ją sprzedać, niż w nią inwestować. Ale jak się nie uda to trzeba ją coś podrasować.
Ostatnio edytowano 19/8/2010, 19:34 przez Zuraw, łącznie edytowano 1 raz
- Zuraw
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/8/2010, 19:46
Zuraw
za taka cene to zbytnio jej nie podrasujesz
bo musisz wymienic wał i korbowód na wytrzymalsze zeby sie nie rozpadly jak włorzysz cylek 80 to beda na silnik działały duzo wieksze siły
Musisz wymienic
wał
korbowód
tłok
cylinder
gaznik
łozyska
wydech
za taka cene to zbytnio jej nie podrasujesz
bo musisz wymienic wał i korbowód na wytrzymalsze zeby sie nie rozpadly jak włorzysz cylek 80 to beda na silnik działały duzo wieksze siły
Musisz wymienic
wał
korbowód
tłok
cylinder
gaznik
łozyska
wydech
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości