Zobacz wÄ…tek - Simson sr50, v-max.
NAS Analytics TAG

Simson sr50, v-max.

i inne małe pojemności
_________

Simson sr50, v-max.

Postprzez wojtekk95 » 20/1/2010, 20:32

Witam, w moim Simsonie sr50 jest trochę słabe v-max, 60km/h . Czy można coś zrobić żeby wskaźnik prędkości poszedł trochę w górę, bez wkładu pieniężnego?? Oto mój Simson, nie wiem czy to w czymś wam pomoże :D
http://img63.imageshack.us/img63/8708/7497447722.jpg
Z góry dzięki.
wojtekk95
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/10/2009, 15:07
Lokalizacja: Fajne


Postprzez xkamilek16 » 20/1/2010, 20:42

Raczej nie można nic zrobić bez wkładu pieniężnego ale spróbuj przyczyścić tłumnik bo ja tak własnie miałem i był zatkany tłumnik:)
xkamilek16
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/1/2010, 09:15
Lokalizacja: Jasło


Postprzez maciek.046 » 20/1/2010, 21:21

moze zmiana przelozenia by pomogla ale to stracisz na przyspieszeniu... wklad pieniezny niski...

bez wkladu pieniedzy to raczej nie mozliwe...

mozesz jeszcze schudnac hehe
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez talta » 20/1/2010, 22:31

Można, pod warunkiem, że masz pilniki i papier ścierny.
Zaczynamy, polerka dolotu, wydechu i kanałów.
Teraz zależy jak masz spawarkę to robisz SP04, wydech na 26-27, płuki na 35 i dolot maksymalnie nisko. (+gaźnik i króciec 19 mm)
Jak nie masz albo nie chcesz się bawić to wydech na 28, AoA1, tłok 2 mm od ssania.
Jednak jeżeli masz gaźnik 16n1-11 to rozwiercasz na 19 mm gaźnik i króciec, dolot obniżasz o 2-3 mm (wtedy nie podcinasz tłoka, przy gaźniku 19 mm musisz ruszyć dolot), wydech na 28, AoA1.
Kartery lekko podpiłowujesz (jak masz rozpłowiony silnika), żeby kanał lepiej przeprowadzał mieszankę (kanał w cylku lekko poszerzasz).
Tak samo wał jeżeli masz rozpłowiony silnik to wypełniacze na wał z korków po winie.
Musisz kupić żywicę epoksydową (wypełniacze), przydały by się też kamienie szlifierskie ale bez nich też dasz radę.
Ważną sprawą jest też tłok, dużo na jego temat Ci nie powiem ale warto go lekko odchudzić. Jeżeli masz tłok z almotu albo chiński to od razu wywal i wstaw lepszy.
Warto też wypolerować głowicę od środka (komorę).
To są najłatwiejsze sposoby.
Podejrzewam, że możesz też mieć ustawiony źle zapłon i gaźnik albo zajechany cyl/wał i w ogóle. Tuning nie jest trudny ale trzeba trochę poczytać i dojść metodą prób i błędów, jeżeli czegoś nie rozumiesz to włącz google, bo tam tego pełno. Sam możesz sobie wybrać coś innego, ja Ci tylko podałem najprostsze sposoby ;) Ogólnie jak wszystko będziesz robić sam to wydasz na to może 50 zł.
Btw. Podałem Ci 3 sposoby na zestaw, najlepszy jest z SP04, najłatwiejszy ten drugi. To co Ci podałem po za cylkami możesz zastosować do wszystkich 3.
Edit: Jak grzebiesz w płukach albo dorabiasz dodatkowe to PAMIĘTAJ O KĄTACH WPADANIA MIESZANKI !!
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez szymeksuzi125 » 24/1/2010, 20:48

...
Ostatnio edytowano 27/2/2017, 00:03 przez szymeksuzi125, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
szymeksuzi125
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24

Postprzez talta » 26/1/2010, 11:26

Wiertarka przy cylka jest tak nie wygodna, że masakra. Ciężko się robi bo jest za ciężka. Almoty 60 są do kitu bo mają małe okna, jak chcesz kupić cyla nowego 60 to CX ale różnie z tłokami do nich. Niestety większość z nas jest skazana na Kniaźa, powstaje konkurencja ale ja jeszcze wolę Kniaźa ;) części ma dobre, wiadomo, że nie ma takiego wyboru jak akf ale niektóre ciekawe rzeczy przywozi. W cylach ddr też okna były nisko, wydech pilnikiem ślusarskim nawet można zrobić, dolot też, tylko trzeba wygiąć, jednak lepiej iglaki ;) Nie wiem jak mogłeś mieć oryginalną 60, dysze od 60-nie ma czegoś takiego. O wydechu już pisałem, co do przepalenia to pozbyłeś się tylko nagaru. 90 km/h na takim zestawie nie poleci.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez szymeksuzi125 » 27/1/2010, 11:09

...
Ostatnio edytowano 27/2/2017, 00:02 przez szymeksuzi125, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
szymeksuzi125
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24

Postprzez talta » 27/1/2010, 12:42

Dobra ale to mierzone licznikiem od sima ? Jak tak to mogę uwierzyć, bo mogłeś mieć coś z licznikiem itp. Ty w ogóle miałeś chyba wersję CE jak miałeś rozrusznik i elektronika. Miałeś rozrusznik z benixem czy bez ? <tzn. poprzednik> Co do tłoków to s 50 są dłuższe od s 51, a do s 70 (nowy typ silnika oczywiście) są krótsze o 5 mm od s 51, cały cyl s70 jest niższy, więc mogłeś mieć 70 ccm i wtedy by mi się zgadzało. Oryginalnie nie wychodziły 60 ccm. Miałeś binga 17 ? Nazwa myląca, bo ma 15 mm gardziel, zresztą większość bingów tak ma. Jaką miałeś średnicę tłoka ? Wał miałeś ścięty na przeciwwagach ?
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Thomsonicus » 27/1/2010, 22:53

Ja standardowym jeździłem max koło 70 kmh, w zależności od przełożenia.
Gdzieś na necie krąży filmik z simsonem chyba 86ccm, 26PS który leci rzekomo 150kmh. Nie wiem czy to prawda, ale prędkość rzeczywiście hardkorowa.
Thomsonicus
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Kiper2009 » 29/1/2010, 23:45

moja porada dla ciebie.
najpierw wyczyść gażnik.
potem zrób "wyciszanie" tłumika tzn. wyczyść go bardzo dokładnie i uszczelnij czyli przy kolanku nie może być najmniejszej szpary i przy cylindrze daj jakąś podkładkę byle nie za grubą. potem zabierz się za regulację zapłonu a na koniec jeszcze raz zajmij się gaźnikiem. Będzie trzeba go po takim serwisie wyregulować ;)
pozdrawiam
Zapraszam wszystkich chętnych do pomocy przy tworzeniu mojej nowej stronki o skuterach...
Chętnych proszę o kontakt na gg 9054215 Proszę pisac nawet jak jesten niedostępny, na pewno odpiszę tego samego dnia ;)
Pozdrawiam
Kiper2009
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/1/2009, 18:23

Postprzez talta » 30/1/2010, 18:34

Niemcy wycisneli 150 km/h z 76 ccm, i 130 km/h z 60 ccm ale to firma tuningowa, jak by kilku polaków dostało taki sprzęt jak oni mają i części to podejrzewam, że wycisneli by więcej. Węgrzy też robią hardcorowe tuningi simków. Ostatnio niemcy zrobili BB4 w sr-ce.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Bystrak » 8/2/2010, 18:06

spróbuj wyczyscic i wyregulowac gaznik , moze zmiana zembatek by cos pomogła
Bystrak
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2008, 09:07

Postprzez Jarek_DrD_PrO » 11/2/2010, 21:38

Pięć lat temu miałem stelle, motorynka podobna do twojego simsona, tez miła v-max ok. 60 km/h. Silnik rozbierałem kilkukrotnie, i kilkukrotnie był czyszczony, w osiągnięciu większego v-max nie pomogło. :lol: Zamontuj Nitro, kup neony, odkręć koła i jedź zaszpanować na wsi :D
Avatar użytkownika
Jarek_DrD_PrO
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/10/2009, 20:14

Postprzez szymeksuzi125 » 11/2/2010, 23:18

...
Ostatnio edytowano 27/2/2017, 00:04 przez szymeksuzi125, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
szymeksuzi125
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24

Postprzez jopek991 » 12/10/2011, 19:08

mam simka sr 50 i leci on ok 50 km/h, powiedzcie co mam zrobić żeby jechał szybciej
jopek991
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/6/2011, 11:57
Lokalizacja: wlkp

Postprzez tomera » 13/10/2011, 10:57

zmienic zebatki,
po co odkopujesz skoro na samej górze masz napisane
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez jopek991 » 14/10/2011, 19:53

czy we wszystkich simsonach powinny być bezpieczniki?
jopek991
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/6/2011, 11:57
Lokalizacja: wlkp

Postprzez komarcc » 15/10/2011, 09:06

Nie, nie we wszystkich powinny być bezpieczniki.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez jopek991 » 16/10/2011, 13:43

w których simsonach powinny być a w których nie?
jopek991
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/6/2011, 11:57
Lokalizacja: wlkp



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości




na górê